abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 januari 2019 @ 10:51:08 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_184451265
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 09:53 schreef RedemptioN het volgende:
voor de ps vr owners: astro bot vandaag voor een tientje bij de gamemania
O nice! ^O^

Edit: en gekocht!
Vond de demo wel geinig. Beetje super mario in VR.
Niet helemaal mijn ding, maar voor 10,-, ach.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ang3l op 17-01-2019 10:57:58 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 17 januari 2019 @ 11:00:25 #177
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_184451374
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 21:24 schreef KennyPowers het volgende:
Digimon Cyber Sleuth

What I expected
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

What I got
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een "kids" game met teksten als "I'm going to use my sexy cute bod?"
Really? :D :') :N
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 17 januari 2019 @ 11:02:45 #178
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184451402
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 11:00 schreef Ang3l het volgende:
Een "kids" game met teksten als "I'm going to use my sexy cute bod?"
Really?
Veel foute zinnen en vooral sexy dames, niet erg gepast in een kidsgame, haha! Verder voelen veel 'hax0r omg 1337' gesprekken zoals onderstaande pic.. :7 Hackers in dit spel zijn 'duistere jongens' in een hoodie.. Mooi voorbeeld van de sterotypes die je terug zal zien.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_184451466
Waarom meteen zo geil?
SOONY
pi_184452112
Vanavond het Mortal Kombat 11 Reveal Event :P
Begint volgens mij om 19:30 :P
StreamsGenot
SOONY
pi_184452862
Ik speel toch minder Street Fighter dan verwacht. Bijna nooit. Wellicht omdat ik geen zin heb om mij te verdiepen in frame data, wellicht omdat Sagat pas na tweeënhalf jaar de ring in stapt. 8)7

Ik ben benieuwd wat Mortal Kombat te bieden heeft.
  donderdag 17 januari 2019 @ 13:10:05 #182
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_184453086
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 11:53 schreef DKUp het volgende:
Vanavond het Mortal Kombat 11 Reveal Event :P
Begint volgens mij om 19:30 :P
StreamsGenot
*O*

Al speel ik MK X eigenlijk zelden, toch vind ik iedere nieuwe versie van MK weer verleidelijk :@
Zal wel jeugdsentiment zijn.

Ik weet nog goed toen ik een SNES had, en dan MK1 zonder bloed "want dat mocht niet". :D

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Eindredactie Games donderdag 17 januari 2019 @ 13:26:09 #183
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_184453323
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 09:22 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

The Division is de grootste verassing voor 2018 voor mij. Ik heb die game ooit voor 5 euro gekocht en in de kerstvakantie met een vriend opgestart omdat we geen co-op games meer hadden liggen, inmiddels zijn we zo'n 125 uur verder. En dat terwijl ik normaal gesproken echt helemaal niks met 'Ubisoft games' heb.

Deel 2 staat in de pre-order hier ^O^
Ik heb van het eerste deel alleen maar de bèta gespeeld, was best wel tof - vooral het 'wintery NYC'-sfeertje vond ik gruwelijk. Uiteindelijk nooit meer echt een kans gegeven daarna, maar die trailers van deel 2 vind ik er wel heel dik uitzien dus ga die sowieso ff uitproberen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 17 januari 2019 @ 13:37:02 #184
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_184453464
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:26 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik heb van het eerste deel alleen maar de bèta gespeeld, was best wel tof - vooral het 'wintery NYC'-sfeertje vond ik gruwelijk. Uiteindelijk nooit meer echt een kans gegeven daarna, maar die trailers van deel 2 vind ik er wel heel dik uitzien dus ga die sowieso ff uitproberen.
Het hele sfeertje is wat mij ook het meeste aanspreekt in The Division. Eerste deel ook erg veel gespeeld al kostte het heel wat updates en fixes om het echt goed te krijgen.

Deel twee lijkt een hoop extra verbeteringen te krijgen ten opzichte van het eerste deel dus ben heel erg benieuwd. Wacht wel eerst even de reviews af, al heb ik me wel aangemeld voor de Beta, je weet het nooit.
pi_184453939
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:37 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Het hele sfeertje is wat mij ook het meeste aanspreekt in The Division. Eerste deel ook erg veel gespeeld al kostte het heel wat updates en fixes om het echt goed te krijgen.

Deel twee lijkt een hoop extra verbeteringen te krijgen ten opzichte van het eerste deel dus ben heel erg benieuwd. Wacht wel eerst even de reviews af, al heb ik me wel aangemeld voor de Beta, je weet het nooit.
Ja het is vrij lang een behoorlijke kutgame geweest totdat de devs letterlijk de community naar het hoofdkantoor heeft laten komen voor input. De endgame is zo enorm uitgebreid nu, en het gevoel van progressie is perfect in balans voor een looter game. Je kan continu blijven tweaken aan je builds en je hebt nooit het je het gevoel dat sessies nutteloos geweest zijn.

De devs geven nu aan dat endgame het focuspunt is van deel 2 en als ze maar de helft van de endgame content beschikbaar hebben bij de launch van 2 dan wordt het echt een gruwelijke game.
  donderdag 17 januari 2019 @ 14:14:37 #186
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184454051
Ja leuk nog een game met bulletspons enemys *O*
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_184454056
Street Fighter V Arcade Edition vond ik niks, dus ja DOA6 en Mortal Kombat 11 maar afwachten.
SoulCalibur 6 is binnen een paar maanden ook weer een stuk goedkoper.
Misschien koop ik wel weer een keer Mortal Kombat en DOA een keer later.

Resident Evil 2 volgende week _O_
Klapper waarschijnlijk voor mij in de eerste helft van 2019.

The Division Beta vond ik ook wel tof, maar uiteindelijk nooit gekocht omdat ik zo teleurgesteld was in Destiny Day One.

De grote titels van het eerste half jaar:
Metro Exodus, The Division 2, Anthem, Kingdom Hearts 3, Sekiro, DMC 5, Days Gone, Rage 2 en vast nog wel een paar.

Metro heb ik nooit een kans gegeven. Metro Redux was ik de vorige sale even vergeten te kopen....

The Division 2 en Anthem zijn zo in de aanbieding en ik ga ze vermoedelijk toch niet met anderen spelen. De reviews zijn ook wel belangrijk voor deze games.

KH3 ziet er leuk uit maar door al die samenvattingen en trailers word ik er ook niet echt warm of koud van. Ook niet echt de behoefte om al die remasters te spelen.

Sekiro kan tof zijn, maar ik heb ook vrij weinig met die andere From Software games.

Na Bayonetta 1 en 2 heb ik niet echt zoiets van ik wil een vergelijkbare game (DMC 5) al dit jaar spelen.

Days Gone en Rage 2 hebben wel iets maar daar wacht ik de reviews mooi af. Eigenlijk vind ik dit nog de meest interessante titels die ik zou willen spelen.

#liefdagboek
SOONY
  Moderator donderdag 17 januari 2019 @ 14:29:29 #188
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_184454251
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 09:20 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

The ringed city? Die is wat pittiger.
maar maar maar...deze was al zo tyfus moeilijk :')

Zat gister avond nog even te kijken naar de game om deze te platten... maar daar gaat me echt te veel tijd in zitten :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_184454307
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

*O*

Al speel ik MK X eigenlijk zelden, toch vind ik iedere nieuwe versie van MK weer verleidelijk :@
Zal wel jeugdsentiment zijn.

Ik weet nog goed toen ik een SNES had, en dan MK1 zonder bloed "want dat mocht niet". :D

Injustice 2 hebben ze goed aangepakt, dus de nieuwe Mortal Kombat kan ook wel wat worden.
MKX is ook enorm goed verkocht, veel meer dan Tekken 7 volgens mij :+
SOONY
pi_184454562
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ja leuk nog een game met bulletspons enemys *O*
Ik snap die kritiek nooit zo goed. Het is een RPG, enemies hebben hitpoints. Heatshots doen meer damage maar vinden dat je in een RPG een vijand zou moeten kunnen oneshotten omdat het zich toevallig in een realistische setting af speelt vind ik een beetje vreemd.

Bulletsponge is inherent aan het genre looter shooters, of looter games eigenlijk want bij Diablo ben je soms ook wel bezig om een boss te killen.
pi_184454578
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:29 schreef Jimbo het volgende:

[..]

maar maar maar...deze was al zo tyfus moeilijk :')

Zat gister avond nog even te kijken naar de game om deze te platten... maar daar gaat me echt te veel tijd in zitten :')
Je moet flink wat pvp spelen een een bepaalde miracle spell te krijgen voor de plat.
  Moderator donderdag 17 januari 2019 @ 15:02:55 #192
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_184454781
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:48 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Je moet flink wat pvp spelen een een bepaalde miracle spell te krijgen voor de plat.
Ja, dat duurt me al te lang :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_184454853
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 15:02 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ja, dat duurt me al te lang :+
Je kan ook Silver Knights farmen voor Proofs of a Concord bij Anor Londo. Alleen als je de Gold Serpent Ring hebt icm de Symbol of Avarice (rare drop van de mimic chests) en eventueel de Crystal Sage Rapier voor extra 200 discovery. En dan nog is de drop rate erg laag. 3,33% met 350 discovery.
  Moderator donderdag 17 januari 2019 @ 15:14:10 #194
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_184454979
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 15:08 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Je kan ook Silver Knights farmen voor Proofs of a Concord bij Anor Londo. Alleen als je de Gold Serpent Ring hebt icm de Symbol of Avarice (rare drop van de mimic chests) en eventueel de Crystal Sage Rapier voor extra 200 discovery. En dan nog is de drop rate erg laag. 3,33% met 350 discovery.
Ja zoals ik al zei, het duurt me te lang.. Ik heb erg weinig zin om nog zoveel uur in een game te stoppen.

Plan voor nu is; DLc uitspelen, dan Diablo 3 (nieuw seizoen) tot RE2 , daarna zie ik het allemaal wel. Er komt goed veel uit de aankomende maanden.. en dan is het sekiro tijd _O_

Hoop wel dat de sekiro plat makkelijk wordt dan de grind voor die van DS.... Sowieso wel bang voor wat die game gaat brengen. Vond in BB en DS juist de coop feature leuk om te spelen voor een tweede run. Maar als dat helemaal weg is zo ben ik bang dat ik met sekiro ook snel klaar ben (qua replay-ability)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_184455060
quote:
11s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:15 schreef DKUp het volgende:
Street Fighter V Arcade Edition vond ik niks, dus ja DOA6 en Mortal Kombat 11 maar afwachten.
SoulCalibur 6 is binnen een paar maanden ook weer een stuk goedkoper.
Misschien koop ik wel weer een keer Mortal Kombat en DOA een keer later.

Resident Evil 2 volgende week _O_
Klapper waarschijnlijk voor mij in de eerste helft van 2019.

The Division Beta vond ik ook wel tof, maar uiteindelijk nooit gekocht omdat ik zo teleurgesteld was in Destiny Day One.

De grote titels van het eerste half jaar:
Metro Exodus, The Division 2, Anthem, Kingdom Hearts 3, Sekiro, DMC 5, Days Gone, Rage 2 en vast nog wel een paar.

Metro heb ik nooit een kans gegeven. Metro Redux was ik de vorige sale even vergeten te kopen....

The Division 2 en Anthem zijn zo in de aanbieding en ik ga ze vermoedelijk toch niet met anderen spelen. De reviews zijn ook wel belangrijk voor deze games.

KH3 ziet er leuk uit maar door al die samenvattingen en trailers word ik er ook niet echt warm of koud van. Ook niet echt de behoefte om al die remasters te spelen.

Sekiro kan tof zijn, maar ik heb ook vrij weinig met die andere From Software games.

Na Bayonetta 1 en 2 heb ik niet echt zoiets van ik wil een vergelijkbare game (DMC 5) al dit jaar spelen.

Days Gone en Rage 2 hebben wel iets maar daar wacht ik de reviews mooi af. Eigenlijk vind ik dit nog de meest interessante titels die ik zou willen spelen.

#liefdagboek
Anthem laat ik denk ik gewoon gaan. Niet omdat het nou EA is, maar ik heb nou hetzelfde gehad bij The Division en Destiny games. In het begin vond ik het nog wel tof en heb ik de campaign uitgespeeld, maar daarna begint de game juist pas en dan vind ik het weer juist saai worden. Je bent constant hetzelfde aan het doen en je hebt eigenlijk ook echt mensen nodig met wie je de game helemaal doorspeelt. Die heb ik al niet en dan houd het snel op.

Voor mij wordt het Days Gone, Metro Exodus en Resident Evil 2. Wel moet ik Resident Evil 7 nog steeds spelen. Zijn ook gewoon godsgruwelijk veel games man tegenwoordig.
War, War Never Changes
  donderdag 17 januari 2019 @ 15:43:15 #196
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184455379
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_184455511
quote:
Troy Baker teaset een 2019 release :+
SOONY
pi_184455627

Ronda Rousey is uitgenodigd voor het Mortal Kombat 11 Reveal Event >:O
SOONY
pi_184455696


Bron: https://blog.eu.playstati(...)aunch-on-26th-april/

Ziet er eigenlijk wel een stuk beter uit dan de laatste keer.
Er komen nu meer video's om het op te hypen.

[ Bericht 9% gewijzigd door DKUp op 17-01-2019 16:12:45 ]
SOONY
pi_184455731
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 15:59 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Ronda Rousey is uitgenodigd voor het Mortal Kombat 11 Reveal Event >:O
Die kan je ook niet echt serieus meer nemen nu ze bij de WWE zit.
War, War Never Changes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')