dagjesmensenquote:Op zondag 13 januari 2019 20:13 schreef heywoodu het volgende:
Dacht de halve finale van gisteren wel ongeveer op tijd afgekeken te hebben net om nu een beetje op tijd in te schakelen voor de finale. Hebben ze om kwart over acht al negen sets gespeeld
BDO heeft een pleurishekel aan diep in de nacht?
Dit dusquote:Op zondag 13 januari 2019 20:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Waites en Duzza moeten morgen gewoon werken.
Dat had ik eerder moeten weten/daar had ik eerder naar moeten kijken.quote:Op zondag 13 januari 2019 20:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De finale begint de laatste jaren altijd om 17u Engelse tijd.
quote:Op zondag 13 januari 2019 20:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat had ik eerder moeten weten/daar had ik eerder naar moeten kijken.
quote:Op zaterdag 12 januari 2019 21:49 schreef Tagliano het volgende:
RIP
Voor hoe laat staat de finale morgen geprogrammeerd eigenlijk?
quote:
Of dit topic lezen waarin het vermeld werdquote:Op zondag 13 januari 2019 20:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat had ik eerder moeten weten/daar had ik eerder naar moeten kijken.
Dochter van Glen of zo?quote:
Die zie ik Q School niet verliezenquote:Op zondag 13 januari 2019 20:24 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
En nu maar hopen dat Durrant bij de BDO blijft!
Gewoon lekker oprollenquote:Op zondag 13 januari 2019 20:26 schreef Tagliano het volgende:
Weer een minieme cheque voor de verliezer
Ik ook niet. Maar na al dat moeilijke gedoe over wel of niet overstappen mag die van mij lekker daar blijven.quote:Op zondag 13 januari 2019 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zie ik Q School niet verliezen
Ik dacht hem voor Waites te zien maar blijkbaar laten ze dat zitten of komt het laterquote:
quote:Op zondag 13 januari 2019 20:27 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar na al dat moeilijke gedoe over wel of niet overstappen mag die van mij lekker daar blijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |