De vergelijkingen met Bristow gaan natuurlijk wel een beetje mank. Die deed het met alle topspelers in 1 bond.quote:Op zondag 13 januari 2019 19:58 schreef El-Stinho het volgende:
Drie keer Lakeside op rij winnen.
In 2014 zou Durrant nu gratis een tourkaart krijgen van de PDC.
Bijna alle topvrouwen hebben zich ingeschreven las ik vandaag?quote:Op zondag 13 januari 2019 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overmorgen deadline inschrijving Q-School!
Topicreeks: PDC Q-School #1: Europese & Britse toernooien
KOMT ALLEN
Klopt, maar Durrant heeft het lang niet altijd makkelijk gehad in de afgelopen drie jaar. Hij stond 3-0 achter in een tweede ronde tegen Hogan, er was een kwartfinale tegen Williams waarin hij 1-4 achterstond, de finale van vorig jaar was heel close. Je moet gewoon echt goed zijn om hem te verslaan, zoals Adams in 2015 of Waites in 2016.quote:Op zondag 13 januari 2019 19:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
De vergelijkingen met Bristow gaan natuurlijk wel een beetje mank. Die deed het met alle topspelers in 1 bond.
Ashton, Hedman en Sherrock inderdaad. Winstanley en Suzuki (nog) niet.quote:Op zondag 13 januari 2019 20:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bijna alle topvrouwen hebben zich ingeschreven las ik vandaag?
Wat staat hier? Teveel koopmans gesnoven?quote:Op zondag 13 januari 2019 20:02 schreef Zipportal het volgende:
Waites is het probleem volgens de politie.
Ik mag die pedo niet.quote:Op zondag 13 januari 2019 20:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat staat hier? Teveel koopmans gesnoven?
Dobro ook (las ik op de twitter van Detaquote:Op zondag 13 januari 2019 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ashton, Hedman en Sherrock inderdaad. Winstanley en Suzuki (nog) niet.
Makkelijkquote:Op zondag 13 januari 2019 20:06 schreef eNGine10 het volgende:
Is er nog iemand die denkt dat Waites dit kan winnen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |