Hij heeft zijn toestemming gegevenquote:Op zondag 13 januari 2019 15:06 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben geen jurist, maar volgens mij mag je niet zomaar mails van anderen lezen, ook niet als het werkmail is. Ook als mensen uit dienst gaan kun je niet zomaar bij iemand zijn mailbox om oude mails te zoeken. Bij mijn vorige werkgever moest de directie én OR akkoord geven, maar ik weet niet of dat ook wettelijk de juiste route is.
Overigens kan het natuurlijk goed zijn dat die zieke collega expliciet toestemming heeft gegeven.
En waarom twijfel je er dan nog over of het mag?quote:Op zondag 13 januari 2019 15:08 schreef Garfield92 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn toestemming gegeven
De coördinator doet toch al wat-ie moet doen?quote:Op zondag 13 januari 2019 15:01 schreef Garfield92 het volgende:
1 keer per week een afspraak hebben met de coördinator om al die mails door te spreken.
[..]
Is dit niet iets wat een coördinator hoort op te pakken?
Wij hebben ook geen kennis van zijn werkzaamhedenquote:Op zondag 13 januari 2019 15:09 schreef -mosrednA het volgende:
En hoe hoort de coördinator dit op te pakken zonder kennis die de direct betrokken collega’s met zich meedragen?
Wat bespreek je dan met de coördinator bij die wekelijkse bespreking?quote:Op zondag 13 januari 2019 15:20 schreef Garfield92 het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen kennis van zijn werkzaamheden
Misschien dat ze zelf toegang tot zijn mailbox vraagt en per dag kijkt hoe en wat?quote:Op zondag 13 januari 2019 15:16 schreef r_one het volgende:
[..]
De coördinator doet toch al wat-ie moet doen?![]()
Of verwacht je wat anders van hem?
Is dat wat je bedoelt met "mag dit?" ?
Maar wel de aard daarvan? Of dat ook niet?quote:Op zondag 13 januari 2019 15:20 schreef Garfield92 het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen kennis van zijn werkzaamheden
Wie die mail en dat werk nu op moet pakken ofzo.quote:Op zondag 13 januari 2019 15:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat bespreek je dan met de coördinator bij die wekelijkse bespreking?
Ook nietquote:Op zondag 13 januari 2019 15:23 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Maar wel de aard daarvan? Of dat ook niet?
Oké.quote:
En ben je dan bang dat je taken krijgt die je niet aankan?quote:Op zondag 13 januari 2019 15:24 schreef Garfield92 het volgende:
[..]
Wie die mail en dat werk nu op moet pakken ofzo.
Tot halverwege volgende week doet die andere secretaresse dat nog,maar ze gaat met vakantie dus neem ik het over
Wie is 'ze' en wie is 'zijn' (hij)? De coördinator en de zieke collega of andersom?quote:Op zondag 13 januari 2019 15:21 schreef Garfield92 het volgende:
[..]
Misschien dat ze zelf toegang tot zijn mailbox vraagt en per dag kijkt hoe en wat?
Jaja en wie doet haar werk dan?quote:Op zondag 13 januari 2019 15:21 schreef Garfield92 het volgende:
[..]
Misschien dat ze zelf toegang tot zijn mailbox vraagt en per dag kijkt hoe en wat?
Ja. De die andere collega loopt er namelijk al jaren rond en ik maar 2quote:Op zondag 13 januari 2019 15:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En ben je dan bang dat je taken krijgt die je niet aankan?
Dit.quote:Op zondag 13 januari 2019 15:29 schreef Cyanide- het volgende:
Dit lijkt me nou typisch werk voor een secretariaat, en het klinkt een beetje alsof je er onderuit wil komen onder het mom van 'dit mag vast alleen een coördinator'.
Als secretaresse ben je, zeker in een klein bedrijf, vaak ook een beetje een manusje van alles. Dus als je dit al niet vind horen bij je werkzaamheden...
Ik bedoel inderdaad dat de coördinator vraagt tot toegang van die mailboxquote:Op zondag 13 januari 2019 15:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Wie is 'ze' en wie is 'zijn' (hij)? De coördinator en de zieke collega of andersom?
Nou,wij werken niet binnen een klein bedrijfquote:Op zondag 13 januari 2019 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Binnen een klein bedrijf is het typisch een spin in het web functie, en je zou dan ook prima in staat moeten zijn te beoordelen welke medewerker de vraag/opmerking in die specifieke mail kan oppakken.
Maar die toestemming is er toch al?quote:Op zondag 13 januari 2019 15:35 schreef Garfield92 het volgende:
[..]
Ik bedoel inderdaad dat de coördinator vraagt tot toegang van die mailbox
quote:Op zondag 13 januari 2019 15:08 schreef Garfield92 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn toestemming gegeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |