Haha, dat ook zeker. Maar tegen een minder 'slordig' rijdende Roest zou Kramer het nog wat lastiger hebben. Hoewel hij denk ik sowieso gewonnen heeft, is duidelijk in vorm. En Kramer in vorm versla je niet zo snelquote:
Echt niet.quote:Op zondag 13 januari 2019 15:34 schreef Zorro het volgende:
Kramer "kan die het nog?" gaat gewoon 3 afstanden winnen
Klopt dat heb ik dus ook altijd. Het is heel knap wat Kramer, echt een groot sportman en ik vind z'n mentaliteit ook geweldig. Maar het is toch jammer dat hij niet zo vaak de strijd aan hoeft te gaan, al is dat ook gewoon zijn kwaliteit.quote:Op zondag 13 januari 2019 15:35 schreef Toby56 het volgende:
Geweldig resultaat weer voor Sven... maar ik had op meer strijd gehoopt.
Ja weet ik veel dat Roest een debiel is als het op tactiek aankomt.quote:
Wat heb je te verliezen als je het 5 ronden eerder probeert? Hij had genoeg marge op Pedersenquote:Op zondag 13 januari 2019 15:37 schreef sasquatsch het volgende:
Veel te laat de aanval ingezet al vraag ik me wel af of hij dat ook had gekund
Hij is wereldkampioen, zelfs dat zilver moet hem niets kunnen schelen.quote:Op zondag 13 januari 2019 15:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat heb je te verliezen als je het 5 ronden eerder probeert? Hij had genoeg marge op Pedersen
SPOILER: ISU European Allround Speed Skating Championships 2019 - MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ja... dus toch match fixing?quote:Op zondag 13 januari 2019 15:39 schreef hhh38 het volgende:
Misschien wilde Sven héél graag die 10e titel
Ik denk dat het commercieel te belangrijk was om Sven zijn tiende titel te laten pakken.quote:Op zondag 13 januari 2019 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is dit van Roest... Doe dit eerder dan
Vermoeden van?quote:Op zondag 13 januari 2019 15:39 schreef hhh38 het volgende:
Misschien wilde Sven héél graag die 10e titel
Dit slaat echt nergens opquote:Op zondag 13 januari 2019 15:40 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk dat het commercieel te belangrijk was om Sven zijn tiende titel te laten pakken.
Het risico dat Sven anders eerder zou moeten stoppen in de ploeg was te groot.
Waarom zot? Zat er al wel in dit tochquote:Op zondag 13 januari 2019 15:40 schreef Toby56 het volgende:
Het was een mooi EK, met een volledig zot einde.
Dus toch waar we het hier eerder over hadden: de verhoudingen binnen zo'n ploeg, wie heeft de grootste bek en het sluwste karakter?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |