Ja dat heb ik overwogen maar het is erg veel, en dan ben ik best lang zoet, plus zoveel theedoeken en aanrecht heb ik niet.quote:Op zondag 13 januari 2019 10:41 schreef Postbus100 het volgende:
Ik zou het gewoon in een bak heet water en afwasmiddel weken. En dan nog even met een afwasborstel er grondig overheen, op een theedoek laten uitlekken en daarna afdrogen.
Waarom de wasmachine wel, maar de droger niet? Bij de wasmachine ben ik juist een beetje bang dat ik iets sloop, die droger is een simpel ordinair koekblik, daar voel ik nog wat voor. Maar die herrie, pfwah. En als er iets misgaat met die sloop, dan heb ik een probleem. Lastig.quote:Op zondag 13 januari 2019 10:41 schreef Rewimo het volgende:
In een sloop in de wasmachine (dichtbinden met een touwtje). In de droger zou ik niet doen. Uit laten druipen boven bad of douchebak.
In totaal, inclusief de Duplo worden dat tien sessies ofzo, het zijn 4 verhuisdozen vol ongeveer. Sommige dingen zijn nieuw en/of compleet, dus die zal ik apart wassen. Tegen de tijd dat ik klaar ben kan ik weer opnieuw beginnen.quote:Op zondag 13 januari 2019 10:50 schreef Postbus100 het volgende:
Hoeveel is het dan?
Je kan ook in batches werken.![]()
Ik ben dit nu aan het overwegen, maar de playdoh en zand enzo, ik hoop dat het niet een modderpoel wordt in de machine.quote:Op zondag 13 januari 2019 10:58 schreef Poes. het volgende:
Ik gooi Duplo en Lego altijd in de wasmachine, in een kussensloop en dan dichtmaken met een tyrip![]()
Het komt er nagenoeg droog weer uit, dus laten drogen is geen vereiste.
Wat denk je dat modderige kleren met een wasmachine doen?quote:Op zondag 13 januari 2019 11:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ben dit nu aan het overwegen, maar de playdoh en zand enzo, ik hoop dat het niet een modderpoel wordt in de machine.
Goede vraag, mijn vrouw doet hier de was, zoveel is duidelijk.quote:Op zondag 13 januari 2019 11:04 schreef Resistor het volgende:
[..]
Wat denk je dat modderige kleren met een wasmachine doen?
Euh collectors items zitten toch in een doos om waarde te behouden?quote:Op zondag 13 januari 2019 10:42 schreef bleiblei het volgende:
is het speellego, dan in een kussensloop flikkeren en in de wasmachine op 30gr. Is het collectors item spul (ja, dat bestaat, ik heb een aantal opgebouwde dozen staan die 1000+ per doos waard zijn). Dan in bad zetten afspoelen met de douche en voorzichtig afdrogen.
Omdat een droger veel warmer wordt dan een wasmachine (op 30 graden wat genoeg is om het vuil eraf te weken). Dan loop je kans op vervorming van je kostbare onderdeeltjes.quote:Op zondag 13 januari 2019 10:50 schreef Marsenal het volgende:
Waarom de wasmachine wel, maar de droger niet? Bij de wasmachine ben ik juist een beetje bang dat ik iets sloop, die droger is een simpel ordinair koekblik, daar voel ik nog wat voor. Maar die herrie, pfwah. En als er iets misgaat met die sloop, dan heb ik een probleem. Lastig.
Nouja, dan waren ze inderdaad nog een paar duizend euro meer waard geweest. Maar goed, toen ik ze kocht, kon dat nog gewoon via lego.com en persoonlijk vind ik dat je met lego moet bouwen, en niet misb in een doos moet houden.quote:Op zondag 13 januari 2019 11:35 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Euh collectors items zitten toch in een doos om waarde te behouden?
Dit kan niet met lego met opdruk.quote:Op zondag 13 januari 2019 10:41 schreef Rewimo het volgende:
In een sloop in de wasmachine (dichtbinden met een touwtje). In de droger zou ik niet doen. Uit laten druipen boven bad of douchebak.
Nee, gewone Lego, architect-lego en een karrevracht van die Lego-friends dingen voor kinderen.quote:Op zondag 13 januari 2019 15:32 schreef Werkperd het volgende:
Gaat het om lego technic? Verkoop je ze of wat?
Ja ja voor de kinderen. Stiekem zelf spelenquote:Op zondag 13 januari 2019 16:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nee, gewone Lego, architect-lego en een karrevracht van die Lego-friends dingen voor kinderen.
Gelukt, in de wasmachine gedaan en een deel in de wasbak. Die sloof bleef gewoon dichtzitten maar naderhand toxh wat kleine stukjes tussenuit de rubbers van de machine weten te halen![]()
Alles ligt nu op handdoekken te drogen, ik hussel het vanavond nog even en morgen gaat alles terug de dozen in. Toch nog best wat werk geweest om de boel georganiseerd te houden, maar al met al, het ziet er schoon uit.
Er zit een pizzeria bij, die kan ik uit m’n hoofdquote:Op zondag 13 januari 2019 17:36 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja ja voor de kinderen. Stiekem zelf spelen
vast niet meer, die is het riool ingespoeldquote:Op zondag 13 januari 2019 17:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er zit een pizzeria bij, die kan ik uit m’n hoofd
Ik probeer nu al sinds vanmiddag mijn wasmachine in een kussensloop te krijgen, maar ben bang dat ik het met vieze Lego moet doen. Hoe ze al 40 jaar kussenslopen om wasmachines vouwen is mij een raadsel.quote:Op zondag 13 januari 2019 11:06 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Wasmachine in een kussensloop is hoe ze het zeker 40 jaar doen.
ditquote:Op zondag 13 januari 2019 10:41 schreef Rewimo het volgende:
Haha held.quote:Op zondag 13 januari 2019 17:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er zit een pizzeria bij, die kan ik uit m’n hoofd
https://www.bol.com/nl/p/(...)Mu_LazBoCeZUQAvD_BwE gewoon zo'n ding bestellenquote:Op zondag 13 januari 2019 11:09 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Goede vraag, mijn vrouw doet hier de was, zoveel is duidelijk.
Ik ga het nu in kussenslopen doen.
quote:Op zondag 13 januari 2019 19:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik probeer nu al sinds vanmiddag mijn wasmachine in een kussensloop te krijgen, maar ben bang dat ik het met vieze Lego moet doen. Hoe ze al 40 jaar kussenslopen om wasmachines vouwen is mij een raadsel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |