abonnement Unibet Coolblue
pi_184362483
Heel laatdunkend wel te verstaan want Jessie is master en weet alles......
pi_184362488
Het geld ligt daar :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_184362504
Geef hem een rolletje tape en je hoort hem niet weer...
pi_184362512
Wat gaat Tim voor schut zeg. Ik hoop dat hij blijft _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_184362532
pi_184362535
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:34 schreef Chanel5 het volgende:
Heel laatdunkend wel te verstaan want Jessie is master en weet alles......
en domme Tm denkt weer dat Jessie z'n beste vriend is :?
pi_184362548
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:38 schreef VitaSackville het volgende:

[..]

en domme Tm denkt weer dat Jessie z'n beste vriend is :?
Jessie lacht zich rot om die sukkel
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_184362556
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:38 schreef VitaSackville het volgende:

[..]

en domme Tm denkt weer dat Jessie z'n beste vriend is :?
Tim heeft idd een enorm bord voor zijn kop.
pi_184362573
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:38 schreef VitaSackville het volgende:

[..]

en domme Tm denkt weer dat Jessie z'n beste vriend is :?
aan elkaar gewaagd he, hoofdrolspelers, keypersonen :+
Make trouble not war
pi_184362587
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:41 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

aan elkaar gewaagd he, hoofdrolspelers, keypersonen :+
Ja zeker Tim. :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_184362592
Wat zijn Tim en Jessie nou van plan, gaan ze weer geld begraven? En zo ja waarom?
pi_184362601
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:42 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja zeker Tim. :D
ik denk dat hij buiten nog een grotere faalhaas is dan daar, zo iemand op je werk, met een enorme plaat voor zn kop, die niemand serieus meer neemt, of zn beklag gaat doen bij de directie
Make trouble not war
pi_184362607
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:42 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat zijn Tim en Jessie nou van plan, gaan ze weer geld begraven? En zo ja waarom?
Ik weet het niet
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_184362617
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:43 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ik denk dat hij buiten nog een grotere faalhaas is dan daar, zo iemand op je werk, met een enorme plaat voor zn kop, die niemand serieus meer neemt, of zn beklag gaat doen bij de directie
En zijn collega's verlinken
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_184362622
en tegen je aanrijdt bij de kopieermachine
Make trouble not war
pi_184362629
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:44 schreef Soury het volgende:

[..]

En zijn collega's verlinken
ja echt :D
Make trouble not war
pi_184362630
Jawohl mein fuhrer
pi_184362637
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:44 schreef Bramenstruik het volgende:
en tegen je aanrijdt bij de kopieermachine
:D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_184362671
pi_184362684
Ik vind die Kevin echt wel OK, snap er echt helemaal niets meer van, een Jens nodig hebben want verstand van zaken, dat joch is nog niet eens droog achter zn oren, het babyvet zit er nog aan
Make trouble not war
pi_184362705
Jens is een beetje het kind van Merel en Gerrit
Make trouble not war
pi_184362717
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:47 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik vind die Kevin echt wel OK, snap er echt helemaal niets meer van, een Jens nodig hebben want verstand van zaken, dat joch is nog niet eens droog achter zn oren, het babyvet zit er nog aan
Daarom wil Jessie hem. Ik denk dat Kevin te sterk is
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_184362725
Kut stream wissels steeds man man man :( :( :(
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_184362728
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Daarom wil Jessie hem. Ik denk dat Kevin te sterk is
ja Jessie wil beinvloedbare mensen
Make trouble not war
pi_184362745
Die kevin is echt de hele dag bezig. Die jens zit alleen maar op zijn reet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')