Was dat dan al vanaf het begin? Mij staat dat niet meer bij...quote:Op zaterdag 12 januari 2019 18:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In 1 mocht het publiek 2 van de potentiële inwoners uit 3 kandidaten kiezen, de inwoners bepaalden toen wie er van die 2 bleef.
Ja, vanaf het begin.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 18:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was dat dan al vanaf het begin? Mij staat dat niet meer bij...
Dat dacht ik ookquote:
Dus Jens bepaalt nu al dat Gerrit en Brandon niet meer in het Limbohuisje mogen slapen. Alleen hij en Sjellie mogen daar nog slapen. Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Als Jens blijft, gaat ie in Limbohuisje Brandon weer terug naar huisje waar nu Merel en Brenda in zitten..Gerrit naar de Yurt
Ja ik vind het ook niet normaal hoe hij haar manipuleert en zij het maar doetquote:Op zaterdag 12 januari 2019 18:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind die 2 zo goor, het wordt bijna een fetish
ik dacht tweequote:Op zaterdag 12 januari 2019 18:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Krijgen ze van het publiek 1 of 2 stemmen, ben dat effe kwijt..
tampons zijn opquote:Op zaterdag 12 januari 2019 18:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Franny doe wat een je snotneus
Ok..Dat kan best wel beslissend zijn..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |