maar waarom zegt hij het nu al tegen kevin zelfquote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:37 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Wat ik nu denk is
Merel, Brenda, Brandon, Christel, Hiske, Mike, Erik op Kevin
Adriaan?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar waarom zegt hij het nu al tegen kevin zelf
Omdat ie Jessie blindelings volgtquote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook, maar geloof er niks van. Dwaalspoor, tv momentje. (hoop ik)quote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik denk dat Adriaan voor zichzelf al heeft gekozen. Niet persé achterquote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:39 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook, maar geloof er niks van. Dwaalspoor, tv momentje. (hoop ik)
Wat Jessie doet zal A3 ook doen.Bijna eng om te zien hoeveel die A3 Jessie verafgoodquote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik denk dat Adriaan voor zichzelf al heeft gekozen. Niet persé achter
Jessie weet de juiste personen te bespelen.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Wat Jessie doet zal A3 ook doen.Bijna eng om te zien hoeveel die A3 Jessie verafgood
Was je op streamsquote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zo boodschappen binnen gewinkeld met die saaie bagger weer.
De utopianen doen t wel redelijk goed met dit saaie bagger weer
quote:
Voor Lotus hoeft brenda niet naar huis maar wel op haar stemmenquote:
Ja meteen voor hun de boodschappen gedaan en kleding gekochtquote:
Ja en volle bak ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[..]
Voor Lotus hoeft brenda niet naar huis maar wel op haar stemmen
Ja dat dusquote:
Bijna heel de cos op kevin gestemdquote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lang genoeg gewacht, geen twijfel mogelijk .....![]()
[ afbeelding ]
Jessie verwacht dat hij later bij de dames in de huisjes gaat hangen.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lang genoeg gewacht, geen twijfel mogelijk .....![]()
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Bijna heel de cos op kevin gestemd
Ow Okequote:
Hoop dat er een goede motivatie aan ten grondslag ligt, want Jessie wil Jens en die is niet echt beroerd.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Bijna heel de cos op kevin gestemd
Tsja, zo werkt dat vaak. Helaas, vooral achteraf. Het is voor het praatje wel aardig.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[..]
Voor Lotus hoeft brenda niet naar huis maar wel op haar stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |