Liegen dat hij barst doet Tim vaker, dus ik geloof je zomaar.quote:
Hij werkt zichzelf tegen lijkt wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:31 schreef pollewop77 het volgende:
Waarom is er niemand daar die eens zegt dat Tim echt aan't doorslaan is.
Is er al iets duidelijk wie op dit voor wie gaan?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:31 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik hoop het echt!
Heb het idee dat de publieksstemmen de doorslag gaan geven en ik heb het idee dat die voor Kevin zijn
Dat denk ik ook, maar ik denk dat Jens net genoeg stemmen zal krijgen ....quote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:31 schreef pollewop77 het volgende:
Heb het idee dat de publieksstemmen de doorslag gaan geven en ik heb het idee dat die voor Kevin zijn
Wat ik hoor is Kevinquote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is er al iets duidelijk wie op dit voor wie gaan?
Doet ie ook, en ik hoop dat het resultaat gaat gevenquote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij werkt zichzelf tegen lijkt wel.
quote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Liegen dat hij barst doet Tim vaker, dus ik geloof je zomaar.
Jammer is dat iig de halve cos na een kwartier na binnenkomst al met hun vinger op Jens zaten te stemmen. Niet even afwachten ofzoquote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik denk dat Jens net genoeg stemmen zal krijgen ....
Dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jens gaat de loopjongen van Jessie worden vrees ik .....
Ik heb meteen op Kevin gestemd vanaf dat Tim begon te mekkeren dat Jens moest blijvenquote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer is dat iig de halve cos na een kwartier na binnenkomst al met hun vinger op Jens zaten te stemmen. Niet even afwachten ofzo
Blij dat ik het eerst even heb aangekeken.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer is dat iig de halve cos na een kwartier na binnenkomst al met hun vinger op Jens zaten te stemmen. Niet even afwachten ofzo
Jessie heeft Jens toch de garantie gegeven dat hij blijft.quote:
Die zegt elk uur wat andersquote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
a3 zegt net dat hij niet voor kevin heeft gekozen
Wat ik nu denk isquote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
a3 zegt net dat hij niet voor kevin heeft gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |