Straks is het niet meer zo saaiquote:Op zaterdag 12 januari 2019 13:09 schreef Toefjes het volgende:
Beetje saai dit hoor. Kijken jullie hier elke week naar?
Ah, oké merci. Dan kan ik nog even wat bonus aanbiedingen bij Albert Heijn scorenquote:Op zaterdag 12 januari 2019 13:10 schreef Infection het volgende:
[..]
Begin van de middag is altijd saai. Meestal pas rond 15:00 uur breekt de hel los.
Dat laatste vroeg ik mij dus ook af, maar denk het niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 13:10 schreef Nikonlover het volgende:
De brandweers staan preventief klaar?Of is dit bij de gasexplosie?
Popcorn en bier is alles wat je nodig hebt.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 13:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah, oké merci. Dan kan ik nog even wat bonus aanbiedingen bij Albert Heijn scoren
hmmm.... als ik zie hoevel brandweers er staan, ik denk het dan wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 13:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat laatste vroeg ik mij dus ook af, maar denk het niet.
Ja stond wel veel ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 13:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
hmmm.... als ik zie hoevel brandweers er staan, ik denk het dan wel.
Edit: oohnee toch niet. De explosie was een heel eind verderop
Ik zet het aan op de achtergrond en ga dan het huishouden doen of thuiswerken.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 13:09 schreef Toefjes het volgende:
Beetje saai dit hoor. Kijken jullie hier elke week naar?
twitter:fredericdelpech twitterde op zaterdag 12-01-2019 om 13:18:52Beaucoup de véhicules de la Gendarmerie déployés dans les rues de Paris ce samedi.Boulevard Malesherbes 13h15#giletsjaunes https://t.co/wLfymtNHEd reageer retweet
300 meter, das toch best dichtbij.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 13:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
hmmm.... als ik zie hoevel brandweers er staan, ik denk het dan wel.
Edit: oohnee toch niet. De explosie was een heel eind verderop
Ordedienst van de demonstranten/gele hesjesquote:Op zaterdag 12 januari 2019 13:24 schreef Nikonlover het volgende:
Wie zijn die zwarte jassen? Geen polities denk?
Wat een lullo's. Ze ontnemen ons pleziertjequote:Op zaterdag 12 januari 2019 13:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ordedienst van de demonstranten
Is verplicht om te hebben bij demonstraties, in Nederland meestal ookquote:Op zaterdag 12 januari 2019 13:25 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat een lullo's. Ze ontnemen ons pleziertje
In Bourges mochten ze eigenlijk alleen maar demonstreren op een parkeerplaats buiten het centrum, nu gaan ze toch naar de stadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |