At your service.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:07 schreef Oscar. het volgende:
IN 2013 MOEST IK EEN AUTO EN EEN HUIS KOPEN RUTTE. DANK JE WEL!
En jij kocht een postzegel en een buskaart.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:07 schreef Oscar. het volgende:
RUTTE HEB ONS BEDONDERDquote:Op maandag 14 januari 2019 23:07 schreef Oscar. het volgende:
Maar daar heb je de keus.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:08 schreef dvdfreak het volgende:
en de bedrijven berekenen het door bij de burgers dus het maakt niks uit
Met zijn allen tegen elkaar aan, onder de deken, net als toen oma klein was en er nog geen kachel was.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:06 schreef kree het volgende:
warmtefonds???? wtf?
Leg die eens technisch uit zou ik zeggen?
Lees: de mensen die niets nieuws kunnen betalen betalen.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:09 schreef Vallon het volgende:
Wat loop Dijkhof nu te vertellen..... ben ik niet gewend van de slimste non-nonononse mens.
Hoe voorschieten......
Pelletkachel of een Zibramquote:Op maandag 14 januari 2019 23:10 schreef PzKpfw het volgende:
Is er überhaupt al een gelijkwaardig alternatief voor de cv ketel? Die warmtepompen schijnen het ook niet helemaal te zijn.
Wel een goede om de vergrijzing tegen te gaan.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Met zijn allen tegen elkaar aan, onder de deken, net als toen oma klein was en er nog geen kachel was.![]()
Pellet kachel Genotquote:Op maandag 14 januari 2019 23:10 schreef PzKpfw het volgende:
Is er überhaupt al een gelijkwaardig alternatief voor de cv ketel? Die warmtepompen schijnen het ook niet helemaal te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |