abonnement Unibet Coolblue
pi_184344365
Zijn hier ook mensen die de zaden van de Nelumbo hebben laten ontkiemen?
Zo ja, wat zijn jullie ervaringen en kan het kwaad als een aantal zaden drijven? Gaan die ook ontkiemen of zijn die waardeloos?
pi_184345746
Heb je ze geschuurd/gevijld?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184346043
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 20:19 schreef Jordy-B het volgende:
Heb je ze geschuurd/gevijld?
Nee nog niet, had al wel begrepen dat dat na 2 a 3 dagen weken makkelijker zou zijn en dat ik de kiem niet mocht raken
pi_184359273
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 20:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nee nog niet, had al wel begrepen dat dat na 2 a 3 dagen weken makkelijker zou zijn en dat ik de kiem niet mocht raken
Mijn man gebruikten een ijzervijl de zaden waren wel ontkiemd.Maar er kwam enkel maar blad aan :?
pi_184359741
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:24 schreef vronie het volgende:

[..]

Mijn man gebruikten een ijzervijl de zaden waren wel ontkiemd.Maar er kwam enkel maar blad aan :?
Je krijgt in het eerste jaar zelden bloemen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184378829
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 14:24 schreef vronie het volgende:

[..]

Mijn man gebruikten een ijzervijl de zaden waren wel ontkiemd.Maar er kwam enkel maar blad aan :?
Och jee, zal morgen de zaden even 'open' maken zodat ze goed kunnen kiemen. dan hebben ze vanaf vrijdag al in het water gelegen
pi_184680255
Het begin

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')