abonnement Unibet Coolblue
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 11 januari 2019 @ 17:09:45 #1
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184341935
Het grootste deel van 2018 had ik er één. Ik was een paar keer naar de dierenarts geweest om 'm met stikstof te laten weghalen, maar daarmee ging niet al het weefsel weg en kwam de rat elke keer terug.

Dukt tape en appelazijn zijn huismiddeltjes die ook kunnen helpen. Ik heb echt wel een paar hele rollen duct tape en meerdere flessen appelazijn hiervoor gebruikt. De eeltlaag van de bal van mijn rat kreeg ik er helemaal mee weg. Waardoor de rat bloot kwam te liggen. En omdat zijn huid dan helemaal week is, ziet zoiets er behoorlijk vies uit: hard bloemkool-achtig weefsel met allemaal bloedvaatjes.

Als ik er niks aan deed, viel het nauwelijks op. Pijn deed het eigenlijk niet, maar ik had er somehow wel veel last van elke keer.

De laatste week van oud en nieuw kreeg ik er meer last van en begon het ook wat meer pijn te doen. Ik weer elke dag met ratjes appelazijn en dukt tape in de weer. Opeens begon de rat te slinken en te verdrogen. Mensen kunnen vele jaren last hebben van woelratten, omdat het lichaam het virus niet opmerkt. Men denkt bij dukt tape dat de lijm ervan reageert met het weefsel, waardoor het lichaam het op den duur sneller gaat herkennen als iets wat er niet hoort te zijn. Door het slinken en verdrogen van het weefsel, bedacht ik me dat mijn lichaam het virus eindelijk aan het bestrijden is.

So far lijkt het er wel op. Maar nu snap ik ook waarom ik er veel last van had. Het lichaam bestrijdt het aangetaste weefsel en er ontstaat een wond: het lijkt nu bij mij een wond van minstens een cm diep, alsof ik bijvoorbeeld met mijn voet op een hark ben gaan staan.

Klacht woelrat
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 11 januari 2019 @ 17:10:46 #2
186611 Haags
pi_184341954
Ja leuk
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')