abonnement Unibet Coolblue
pi_184339402
Ik ben pas woensdag serieus begonnen met solliciteren, heb toen een profiel op vacaturebank aangemaakt, gisteren een keigoede brief in Kluun-taal (zoals jullie hier gewend zijn) geschreven, die kan ik met kleine aanpassingen ivm met de functies/eisen overal naartoe sturen.

So far:

1. iemand moi gevonden via de vacaturebank, dat ga ik dus niet doen ivm WFT ellende

2. reactie van Unique ontvangen ivm callcenter functie (15,62 per uur!!!), vacature is helaas al vervuld, maar ze benaderen me als er een nieuwe groep start (geen idee of dat loze standaard uitspraak is, die iedereen terugkrijgt)

3. dat receptie ellende, ze willen in ieder geval verder met me. Ze hadden ook direct Kluns kunnen zeggen en geen assessment kunnen sturen (tenzij ze oliedomme ik willen uitlachen...)

4. reactie van randstad ontvangen over een andere callcenter functie (13,68 per uur!!!!), ze hebben genoeg kandidaten, maar volgende maand gaat een nieuwe groep met de training beginnen en ze willen mij graag in aanmerking houden daarvoor.

So far nog niet keihard afgewezen. Mijn voorkeur gaat overigens uit naar nummer 4. Nummer 3 lijkt me hopeloos, zelfs al gebeurd er een wereldwonder en word ik ineens een Einstein die 70 vragen in 15 minuten correct gaat beantwoorden. Ik faal waarschijnlijk bij het gesprek. Voorkeur zal uitgaan naar blond grietje. Maar, dit is baan van 21 uur + marktconform salaris aka iets boven minimumloon, dus heb er niet veel aan, maar ik probeer alles. Nummer 2 is ook goed, maar er staat niet concreet bij wanneer er een nieuwe groep start, dus daar kan ik niet op bouwen.

Nu weekend vieren (+ vanavond kijken of ik kan oefenen met die 15 minuten ellende), en dan maak ik maandag die opdrachten + ga ik verder met solliciteren.

Momenteel nog 1 lopende sollicitatie zonder reactie (gisteren verstuurd). En ik wil maandag open sollicitaties bij enkele gemeentes sturen. Heb van mijn moeder (werkt bij de gemeente) emailadressen gekregen.

Ik hoop dat jullie het volgen van mijn Jobhunt leuk vinden en dat ook jullie ervan leren. Ik hou jullie natuurlijk van alles op de hoogte over mijn werk en liefdesleven (2 grietjes hebben mijn nummer, 1 negeert me op whatsapp inmiddels, want ik vroeg haar wanneer ze wil trouwen, de 2de neemt nog contact met me op)

Spannende tijden dus. Bedankt voor alle steun!!!!
Niet doen
pi_184339643
Voor de mensen die mij met DM's bestoken:

Kluun-taal = zoals ik hier schrijf, dus geen stijve brief over hoe geweldig ik ben en dat ik van onmisbare waarde voor het bedrijf etc zal zijn.

Gewoon eerlijk mezelf zijn. In de keigoede brief van gisteren omschrijf ik de misere in mijn leven, dat ik 33 en nog vrijgezel ben, dat ik wil trouwen en gezin bouwen, dat het leven heel zwaar is, dat ik bij mijn ouders woon, dat ik bang vooor zilvervisjes ben etc. En ja, dat heeft succes. Ik heb voor de kerstvakantie her en der zomaar gesolliciteerd, geen zin in, maar ja, mijn ouders geen reden geven om te klagen dat ik geen reet uitvoer. Die brieven waren stijf, saai, standaard. En dat werkte niet. Dat heeft overigens nooit bij mij gewerkt.
Niet doen
pi_184339759
Wat een aanwinst moet jij wel niet zijn zeg.
Ja doei.
pi_184339765
Kom over tien jaar maar eens terug.
  Spellchecker vrijdag 11 januari 2019 @ 15:22:35 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 11 januari 2019 @ 15:23:32 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184339796
Dacht dat jij geen call-centerwerk meer wilde doen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 11 januari 2019 @ 15:25:26 #7
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_184339818
Ik begrijp niks van "dat receptie" en iets met 70 vragen.

Maar dat jij best succesvol bent is een understatement natuurlijk
pi_184339830
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een aanwinst moet jij wel niet zijn zeg.
Motorbloem!!! Je bent er nog! Maar niet meer in de hoedanigheid van moderator?! Getrouwd? Kinderen? Baan? Hoe gaat het meid?
Niet doen
pi_184339837
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 15:21 schreef etuiedelapiel het volgende:
Kom over tien jaar maar eens terug.
Is dit forum er dan nog...dtv
Niet doen
pi_184339841
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 15:22 schreef maily het volgende:
Wie bedank je hier voor alle steun? :D
oa jou, thnx voor alle steun en toeverlaat.
Niet doen
  Spellchecker vrijdag 11 januari 2019 @ 15:27:37 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184339847
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 15:27 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

oa jou, thnx voor alle steun en toeverlaat.
O+
  Moderator vrijdag 11 januari 2019 @ 15:28:23 #12
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')