abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190240710
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 22:04 schreef SQ het volgende:
Ik heb gewoon een klein krukje naast het bed gezet destijds. Ikea heeft ook zat lage kastjes die wellicht niet het stempel "nachtkastje" dragen, maar daar wel prima voor geschikt zijn ;)
Oja! Een klein krukje is ook wel een goede! Thx
pi_190406537
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 11:49 schreef SQ het volgende:
Ik heb nu dit bed besteld:
https://www.blankhoutenme(...)per-harry-130cm.html

Alleen de suggestie van een wit bed deed mijn kleuter al sudderen. "MAAR IK WILTE EEN ROOOOZE BED!!!"

Afijn, deze heeft een mooie tussenmaat en die moeten we zelf nog aflakken, kunnen we dat meteen in rooooze doen :')
Hoe bevalt dit bed jullie? Het ziet er naar uit dat dit echt het ideale bed is voor Willem.
Hebben jullie bij dit bedrijf ook het matras gekocht?
  donderdag 12 december 2019 @ 21:31:44 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_190406640
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:28 schreef Adrian4 het volgende:

[..]

Hoe bevalt dit bed jullie? Het ziet er naar uit dat dit echt het ideale bed is voor Willem.
Hebben jullie bij dit bedrijf ook het matras gekocht?
Bevalt prima! Het is een eenvoudig bed, verwacht geen superluxe, extreem waterpas meubel :P maar je kunt makkelijk corrigeren omdat je alles zelf vastschroeft.
Matras heb ik gewoon bij IKEA gekocht :)
disclaimer
pi_190406786
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:31 schreef SQ het volgende:

[..]

Bevalt prima! Het is een eenvoudig bed, verwacht geen superluxe, extreem waterpas meubel :P maar je kunt makkelijk corrigeren omdat je alles zelf vastschroeft.
Matras heb ik gewoon bij IKEA gekocht :)
Klinkt als perfect voor ons (#teameenvoudig en #teamscheef)
Ik vind het zo fijn dat ik het zelf makkelijk een kleurtje kan geven.

Dank je wel voor je snelle reactie :)
  donderdag 12 december 2019 @ 21:38:02 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_190406824
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:37 schreef Adrian4 het volgende:

[..]

Klinkt als perfect voor ons (#teameenvoudig en #teamscheef)
Ik vind het zo fijn dat ik het zelf makkelijk een kleurtje kan geven.
Absoluut, het is onbehandeld hout, dus het moét zelfs :P
Maar nu dus wel een KNALROZE bed, tot groot genoegen van de prinses :7
disclaimer
  donderdag 12 december 2019 @ 21:42:04 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_190406957
ik had het eindresultaat van de meisjeskamer nog helemaal niet laten zien!

disclaimer
pi_190407226
Wat een tof behang!
En grote kamer!
pi_190411385
Dit behang! O+
En sowieso een toffe kamer. Kleur van het bed vind ik ook super.
pi_190412079
Wij willen I voor haar zesde verjaardag een nieuw bureautje geven voor in haar kamer. Ze houdt erg van knutselen, tekenen en 'schrijven' dus ik wil graag een bureautje waar ze spulletjes in kwijt kan. Ze heeft al veel Ikea in haar kamer, dus ik wil graag wat anders. Iemand tips?

Eventueel vintage websites waar ze tweedehands mooie spullen verkopen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 13 december 2019 @ 08:52:31 #285
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_190412115
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2019 08:49 schreef Franny_G het volgende:
Wij willen I voor haar zesde verjaardag een nieuw bureautje geven voor in haar kamer. Ze houdt erg van knutselen, tekenen en 'schrijven' dus ik wil graag een bureautje waar ze spulletjes in kwijt kan. Ze heeft al veel Ikea in haar kamer, dus ik wil graag wat anders. Iemand tips?

Eventueel vintage websites waar ze tweedehands mooie spullen verkopen.
Misschien een oud schooltafeltje/schoolbankje?
Waar wij tegenaan liepen met het zoeken naar een bureautje, is dat Kuiken al snel te groot is voor een klein bureautje, en je dan al snel uitkomt op "echte" bureaus die ook meteen minstens 1,5m breed zijn.
KuikenGuppy
pi_190412502
Ik wil inderdaad niet een klein bureautje, want het idee dat ze er een aantal jaren mee vooruit kan. Dat is ook een beetje mijn bezwaar tegen oude schoolbankjes. Ik vind ze wel leuk, maar vrij klein meestal en niet zo praktisch. Als je lekker wilt kunnen knutselen en tekenen heb je ruimte nodig. Dus zo'n breedte vind ik niet zo erg.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 13 december 2019 @ 10:23:48 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_190413482
Wij hebben dus deze, destijds hier op FOK van moonah overgekocht:

Kind is er nu net groot genoeg voor, heb me daar erg op verkeken. Voor uitgebreid knutselen pakken we de eettafel trouwens, dat gekloot wil ik niet op slaapkamers :@
disclaimer
  vrijdag 13 december 2019 @ 10:33:40 #289
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_190413615
Van dit soort duobureautjes uit oude Franse scholen vind je best regelmatig op Marktplaats - niet de mooie eruit pikken dan, want ik wil er ook eentje :P
  vrijdag 13 december 2019 @ 12:54:30 #290
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_190416058
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:23 schreef Franny_G het volgende:
Ik wil inderdaad niet een klein bureautje, want het idee dat ze er een aantal jaren mee vooruit kan. Dat is ook een beetje mijn bezwaar tegen oude schoolbankjes. Ik vind ze wel leuk, maar vrij klein meestal en niet zo praktisch. Als je lekker wilt kunnen knutselen en tekenen heb je ruimte nodig. Dus zo'n breedte vind ik niet zo erg.
Ik vind de bureau's van bepure mooi.
Of coming kids
pi_190435141
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:23 schreef SQ het volgende:
Wij hebben dus deze, destijds hier op FOK van moonah overgekocht:
[ afbeelding ]

Kind is er nu net groot genoeg voor, heb me daar erg op verkeken. Voor uitgebreid knutselen pakken we de eettafel trouwens, dat gekloot wil ik niet op slaapkamers :@
Ja, vind het leuk staan, maar twee van die vaste stoeltjes vind ik ook niet handig, en overbodig, want ze zit er het meest alleen aan. I houdt echt zo erg van knutselen/tekenen en vindt het ook heerlijk om even alleen in haar kamer haar gang te gaan, en dat zal als ze wat ouder wordt alleen maar meer worden, gok ik zo.

@SacreCoeur bedankt voor de tips, ik ga eens kijken.
pi_190662480
Voor degenen met een hoogslaper/kura hoogslaper - hoe zitten jullie kinderen daar onder? Mijnes is nu 115 en we willen een soort kura gaan bouwen, dus niet te hoog. Maar kunnen kinderen van 5/6/7 daar nog een beetje onder zitten..?
pi_190662532
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 14:14 schreef Roomsnoes het volgende:
Voor degenen met een hoogslaper/kura hoogslaper - hoe zitten jullie kinderen daar onder? Mijnes is nu 115 en we willen een soort kura gaan bouwen, dus niet te hoog. Maar kunnen kinderen van 5/6/7 daar nog een beetje onder zitten..?
Zitten als in gewoon op de grond? Dat lukt zelfs mijn 9 jarige nog wel. Maar op een stoeltje zou denk ik niet passen, het is best wel laag eigenlijk. Ik zou 'm als je toch zelf gaat bouwen een klein beetje hoger maken. :)
pi_190663384
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 14:17 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Zitten als in gewoon op de grond? Dat lukt zelfs mijn 9 jarige nog wel. Maar op een stoeltje zou denk ik niet passen, het is best wel laag eigenlijk. Ik zou 'm als je toch zelf gaat bouwen een klein beetje hoger maken. :)
Er zit een raam naast de korte kant dat open moet kunnen, dus heel veel hoger kunnen we niet. Ik dacht idd aan op de grond zitten, of op een matras og poef ofzo.
pi_190663510
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:23 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Er zit een raam naast de korte kant dat open moet kunnen, dus heel veel hoger kunnen we niet. Ik dacht idd aan op de grond zitten, of op een matras og poef ofzo.
Wij hebben op de grond een lattenbodem gelegd en een matras erop met een berg kussens, daardoor is het nu een chillplek, maar ook gelijk een extra slaapplaats. Daar wordt bij ons gretig gebruik van gemaakt want 9 van de 10 nachten slapen alle kinderen op één kamer. O+
pi_190663724
Wij hebben een hangmat onder de Kura gehangen en dat past ook prima. De hangmat kan ook los, zodat Sjaak op de grond kan spelen onder zijn bed.
  donderdag 26 december 2019 @ 18:59:50 #297
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_190666028
Kuiken heeft een matrasje op de grond onder de Kura, daar zit/hangt hij regelmatig te lezen.
KuikenGuppy
pi_190667789
Ja ik denk dat ze daar echt nog wel lang lol van kan hebben, maar kan me haar even niet voorstellen hoe groot ze is tov het onderste deel :D
Denk dat we het gaan proberen. Projectje! O+
pi_190843806
Ik vind het eigenlijk wel tijd worden dat mijn zoon overgaat naar een eenpersoonsbed ipv het kleuterbed waar hij nu in ligt. Qua lengte past hij nog makkelijk (hij is 1.20m), maar hij is bijna 8... Nou wil hij zelf heel graag een halfhoogslaper. Die vind ik leuk, maar is hij daar niet al vrij snel te oud voor? Zelf zie ik eigenlijk meer in een gewoon bed, eventueel met eronder een logeerbed (hoewel hij niet vak logés heeft, maar dat kan zomaar veranderen).
  vrijdag 3 januari 2020 @ 13:24:41 #300
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_190856379
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 16:01 schreef Bleie het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd worden dat mijn zoon overgaat naar een eenpersoonsbed ipv het kleuterbed waar hij nu in ligt. Qua lengte past hij nog makkelijk (hij is 1.20m), maar hij is bijna 8... Nou wil hij zelf heel graag een halfhoogslaper. Die vind ik leuk, maar is hij daar niet al vrij snel te oud voor? Zelf zie ik eigenlijk meer in een gewoon bed, eventueel met eronder een logeerbed (hoewel hij niet vak logés heeft, maar dat kan zomaar veranderen).
Toen wij een bezichtiging hadden in ons huidige huis, stonden er in de twee kinderslaapkamers halfhoogslapers. Die twee kinderen waren toen 10 en 12 jaar oud. De bedden zijn gewoon meeverhuisd en gebruiken ze nog (ik kijk vanuit ons huis de slaapkamer van een van die kinderen in, ze wonen nu aan de overkant van de straat ;)). Ik zou denken dat je er dus wel even mee vooruit kunt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')