Oja! Een klein krukje is ook wel een goede! Thxquote:Op maandag 2 december 2019 22:04 schreef SQ het volgende:
Ik heb gewoon een klein krukje naast het bed gezet destijds. Ikea heeft ook zat lage kastjes die wellicht niet het stempel "nachtkastje" dragen, maar daar wel prima voor geschikt zijn
Hoe bevalt dit bed jullie? Het ziet er naar uit dat dit echt het ideale bed is voor Willem.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:49 schreef SQ het volgende:
Ik heb nu dit bed besteld:
https://www.blankhoutenme(...)per-harry-130cm.html
Alleen de suggestie van een wit bed deed mijn kleuter al sudderen. "MAAR IK WILTE EEN ROOOOZE BED!!!"
Afijn, deze heeft een mooie tussenmaat en die moeten we zelf nog aflakken, kunnen we dat meteen in rooooze doen
Bevalt prima! Het is een eenvoudig bed, verwacht geen superluxe, extreem waterpas meubelquote:Op donderdag 12 december 2019 21:28 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Hoe bevalt dit bed jullie? Het ziet er naar uit dat dit echt het ideale bed is voor Willem.
Hebben jullie bij dit bedrijf ook het matras gekocht?
Klinkt als perfect voor ons (#teameenvoudig en #teamscheef)quote:Op donderdag 12 december 2019 21:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Bevalt prima! Het is een eenvoudig bed, verwacht geen superluxe, extreem waterpas meubelmaar je kunt makkelijk corrigeren omdat je alles zelf vastschroeft.
Matras heb ik gewoon bij IKEA gekocht
Absoluut, het is onbehandeld hout, dus het moét zelfsquote:Op donderdag 12 december 2019 21:37 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Klinkt als perfect voor ons (#teameenvoudig en #teamscheef)
Ik vind het zo fijn dat ik het zelf makkelijk een kleurtje kan geven.
Misschien een oud schooltafeltje/schoolbankje?quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:49 schreef Franny_G het volgende:
Wij willen I voor haar zesde verjaardag een nieuw bureautje geven voor in haar kamer. Ze houdt erg van knutselen, tekenen en 'schrijven' dus ik wil graag een bureautje waar ze spulletjes in kwijt kan. Ze heeft al veel Ikea in haar kamer, dus ik wil graag wat anders. Iemand tips?
Eventueel vintage websites waar ze tweedehands mooie spullen verkopen.
Ik vind de bureau's van bepure mooi.quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:23 schreef Franny_G het volgende:
Ik wil inderdaad niet een klein bureautje, want het idee dat ze er een aantal jaren mee vooruit kan. Dat is ook een beetje mijn bezwaar tegen oude schoolbankjes. Ik vind ze wel leuk, maar vrij klein meestal en niet zo praktisch. Als je lekker wilt kunnen knutselen en tekenen heb je ruimte nodig. Dus zo'n breedte vind ik niet zo erg.
Ja, vind het leuk staan, maar twee van die vaste stoeltjes vind ik ook niet handig, en overbodig, want ze zit er het meest alleen aan. I houdt echt zo erg van knutselen/tekenen en vindt het ook heerlijk om even alleen in haar kamer haar gang te gaan, en dat zal als ze wat ouder wordt alleen maar meer worden, gok ik zo.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:23 schreef SQ het volgende:
Wij hebben dus deze, destijds hier op FOK van moonah overgekocht:
[ afbeelding ]
Kind is er nu net groot genoeg voor, heb me daar erg op verkeken. Voor uitgebreid knutselen pakken we de eettafel trouwens, dat gekloot wil ik niet op slaapkamers
Zitten als in gewoon op de grond? Dat lukt zelfs mijn 9 jarige nog wel. Maar op een stoeltje zou denk ik niet passen, het is best wel laag eigenlijk. Ik zou 'm als je toch zelf gaat bouwen een klein beetje hoger maken.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:14 schreef Roomsnoes het volgende:
Voor degenen met een hoogslaper/kura hoogslaper - hoe zitten jullie kinderen daar onder? Mijnes is nu 115 en we willen een soort kura gaan bouwen, dus niet te hoog. Maar kunnen kinderen van 5/6/7 daar nog een beetje onder zitten..?
Er zit een raam naast de korte kant dat open moet kunnen, dus heel veel hoger kunnen we niet. Ik dacht idd aan op de grond zitten, of op een matras og poef ofzo.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Zitten als in gewoon op de grond? Dat lukt zelfs mijn 9 jarige nog wel. Maar op een stoeltje zou denk ik niet passen, het is best wel laag eigenlijk. Ik zou 'm als je toch zelf gaat bouwen een klein beetje hoger maken.
Wij hebben op de grond een lattenbodem gelegd en een matras erop met een berg kussens, daardoor is het nu een chillplek, maar ook gelijk een extra slaapplaats. Daar wordt bij ons gretig gebruik van gemaakt want 9 van de 10 nachten slapen alle kinderen op één kamer.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:23 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Er zit een raam naast de korte kant dat open moet kunnen, dus heel veel hoger kunnen we niet. Ik dacht idd aan op de grond zitten, of op een matras og poef ofzo.
Toen wij een bezichtiging hadden in ons huidige huis, stonden er in de twee kinderslaapkamers halfhoogslapers. Die twee kinderen waren toen 10 en 12 jaar oud. De bedden zijn gewoon meeverhuisd en gebruiken ze nog (ik kijk vanuit ons huis de slaapkamer van een van die kinderen in, ze wonen nu aan de overkant van de straatquote:Op donderdag 2 januari 2020 16:01 schreef Bleie het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd worden dat mijn zoon overgaat naar een eenpersoonsbed ipv het kleuterbed waar hij nu in ligt. Qua lengte past hij nog makkelijk (hij is 1.20m), maar hij is bijna 8... Nou wil hij zelf heel graag een halfhoogslaper. Die vind ik leuk, maar is hij daar niet al vrij snel te oud voor? Zelf zie ik eigenlijk meer in een gewoon bed, eventueel met eronder een logeerbed (hoewel hij niet vak logés heeft, maar dat kan zomaar veranderen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |