Zonde, ik vond haar super mooi. Qua uiterlijk dan.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
What has been seen cannot be unseen. Dat hooooofdja, van allebei. Touriya ziet eruit als een 60plusser die een ultieme poging heeft gedaan om haar uiterlijk nog te redden en zijn hoofd was sowieso al reddeloos verloren. Past wel mooi bij hun karakters
Dat ik dit ooit zou zeggen, maaaaar: Sylviequote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:53 schreef Ole het volgende:
Sylvie wint![]()
https://www.shownieuws.nl(...)fgesloten-hoofdstuk/
Dat was ook het 1ste wat ik dacht..quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:41 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Slikt zij geen pillen of zo? Drugs?
Toer niet kennenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
who the fuck is Touriya?
misschien in de op een uitleg wie deze mensen zijn?
Ik kijk geen sbsquote:
krijg er beetje een zombiefilm-vibe vanquote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:42 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Wat ziet zij eruit zeg, met haar luiken half dicht door de fillers. Ik heb genoten van dit interview.
Gelukkig hebben we SBS niet nodig en hebben we genoeg aan Boelevaar, Story, Weekend, Privéquote:
Zeiken over Syls kwoot? Nah, geef mijn portie maar aan Fikkie Patriesquote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
Quote van Sylvie is een bazenactie; vraag me af wat bepaalde manifeste Sylvie-haters in SHO hierover te zeiken hebben.
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:23 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we SBS niet nodig en hebben we genoeg aan Boelevaar, Story, Weekend, PrivéOh en de openbare SM van de 'sterren' zelf
Wat was de quote dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
Touriya ziet eruit als een foto van "na de crystal meth". Blauwe kringen, ingevallen koppie, rare tic met haar ogen en vreemde blik. Dacht ook aan drugs.
Quote van Sylvie is een bazenactie; vraag me af wat bepaalde manifeste Sylvie-haters in SHO hierover te zeiken hebben.
Zoiets als: je hebt 2 soorten mensen: mensen mét een carrière en mensen zónder carrière.quote:
👍quote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoiets als: je hebt 2 soorten mensen: mensen mét een carrière en mensen zónder carrière.
Meer wou ze er niet over zeggen.
Ogen staan raar en zooo mager/ingevallen gezicht. Maar goed: een matig karakter maakt haar ook minder mooi.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:56 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen..maar zo heel erg verkut ziet Toer er toch ook weer niet uit?
Gewoon weer de slechtste shot genomen uit het geheel..
Ja, karakter is soberso kut, doe je verder niks aan.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ogen staan raar en zooo mager/ingevallen gezicht. Maar goed: een matig karakter maakt haar ook minder mooi.
Maar deze dames waren eerder wellicht nog niet half zo mooi als Touriyah eerst was.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 22:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Hm ja, ik twijfel nog...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien wel..quote:Op vrijdag 11 januari 2019 22:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar deze dames waren eerder wellicht nog niet half zo mooi als Touriyah eerst was.
En hij was destijds ook nog maar 15 jaar jong als ik heb goed heb verstaanquote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:22 schreef -river- het volgende:
Weten we al meer over de vechtpartij waarvoor hij zes jaar!!! mocht zitten?
Zes jaar krijg je niet zo maar.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 00:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En hij was destijds ook nog maar 15 jaar jong als ik heb goed heb verstaan
nou dat!quote:
ben geen fan van Sylvie maar in deze had ze gewoon 1000 % gelijk. Sylvie is wel onafhankelijk en heeft als het daarom gaat niemand nodig.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
Touriya ziet eruit als een foto van "na de crystal meth". Blauwe kringen, ingevallen koppie, rare tic met haar ogen en vreemde blik. Dacht ook aan drugs.
quote:Op zaterdag 12 januari 2019 02:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Voor elkaar gemaakt, mensen die positief in de maatschappij staan.
oh ja, haar carriere daar. Oh wacht, de bestond uit het binnenhengelen van een acteurquote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Zij is zich gewoon aan het inleven voor een nieuwe rol in Hollywood, alweer
En 1 of ander PR-bureautje wat aan elkaar hangt van leugens en gedoe.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja, haar carriere daar. Oh wacht, de bestond uit het binnenhengelen van een acteur
Prima strategie. Dat soort afspraken - altijd positief over elkaar praten en naar voren schuiven als er iemand wordt gezocht- heb ik ook met een collega 8)quote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
En 1 of ander PR-bureautje wat aan elkaar hangt van leugens en gedoe.
Ze komen op mij nog steeds over als berekenende dames. Ik weet nog een interview van heel lang geleden met Tour en Syl. Ze woonden toen samen en zeiden gewoon zelf dat ze een heel plan hadden om zichzelf en elkaar te hypen en hoe ze doelbewust met bekende mensen aanpapten.
Alleen is het bij Syl allemaal wat beter gelukt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |