abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 januari 2019 @ 11:12:48 #1
22592 crew  Ole
pi_184334813
Touriya heeft een foute rapper aan de haak geslagen
quote:
Nieuwe liefde voor Touriya Haoud
03 jan. 2019 in ENTERTAINMENT


Ⓒ HOLLANDSE HOOGTE / PATRICK HARDERWIJK
Touriya Haoud is gevallen voor rapper Jalal Oba. Volgens Jalal hebben de twee elkaar leren kennen via Touriya’s zusje, zo vertelt hij woensdagavond.

„Het begon allemaal via het zusje van Touriya, dat is een hele goede vriendin van mijn manager, waardoor mijn manager en Touriya met elkaar in contact kwamen”, zegt Jalal bij Shownieuws.


Touriya zag een filmpje waarin Jalal rapt en vond hem naar eigen zeggen ’toch wel charmant’. Ze besloot om zichzelf aan te bieden voor een volgende videoclip en had niet verwacht dat ze direct in contact zou komen met de rapper.

Ze legt uit dat ze eerst veel contact hadden voordat de vonk oversprong „Eerst ging het echt over de videoclip en we hadden contact met elkaar, elke dag facetime en leerde elkaar toch een beetje kennen. En zo is het gelopen”, aldus Touriya.


quote:
Nieuwe vriend Touriya blijkt getrouwd


De nieuwe twaalf jaar jongere vriend van Touriya Haoud heeft in totaal negen jaar in de gevangenis gezeten. Dat werd vorige week bekend. Nu blijkt er nóg iets aan de hand te zijn met Jalal Oba: hij is nog getrouwd!


Scheiding
,,Ja, dat klopt. De moeder van zijn dochtertje is nog steeds zijn vrouw”, vertelt Touriya aan weekblad Weekend. Jalal heeft een dochter van acht maanden oud. Sinds afgelopen augustus zijn de vrouw en Jalal uit elkaar. ,,Mijn ex Stefanie en ik zijn bezig met de scheiding, we moeten nog goede afspraken maken”, vult Jalal Touriya, die rapper is, aan. ,,Ik woon in Amsterdam en mijn ex in Twente, maar ik zie mijn acht maanden oude dochtertje Lina twee keer in de week.”

Touriya en Jalal hebben ongeveer een maand een relatie. Dat betekent dat Jalal pas drie maanden vrijgezel was. Zijn ex wist niet dat hij nu alweer aan het daten was, en dus ook niet dat hij een relatie met Touriya heeft. ,,Ik vind dat ik haar niet hoef te vertellen met wie ik date, want ik ben mijn ex geen verantwoording verschuldigd”, vertelt Jalal tegen het tijdschrift. ,,Op een later moment zou ik het wel verteld hebben, maar het was dus al snel in het nieuws. Dat kwam voor haar wel een beetje als een klap.” Jala en zijn ex zijn ruim vier jaar samen geweest.

Ongeluk
De rapper heeft jaren geleden twee keer in de gevangenis gezeten. In en interview vertelde Jalal dat hij zes jaar in de gevangenis heeft gezeten wegens betrokkenheid bij een vechtpartij . In 2014 belandde Jalal nog een keer in de cel. Hij veroorzaakt onder invloed van alcohol een auto-ongeluk, waarbij het 56-jarige slachtoffer in een coma belandde en later overleed. Drie jaar moest Jalal daar voor brommen.
quote:
Er is een aap uit de mouw gekropen.

De advocaat van Jalal B. hangt in de mail omdat hij wil dat een artikel over Jalal B. van de GeenStijl verdwijnt. Geen idee waarom, er staat nergens een achternaam en feit is dat Jalal onder invloed was toen hij 209 kilometer per uur reed en de arme Lionel Blanken de dood in beukte. Jalal stapte niet uit om te kijken hoe het met zijn slachtoffer was, hij stapte kennelijk uit om zijn kentekenplaat te zoeken. Class act Jalal vluchtte tijdens verlof naar Spanje en toen zijn telefoon werd getapt zei hij: "’Ik rij, ik drink en ik rij’, en ’als de eis bij de rechtbank hoog is kom ik niet meer terug’." En nu doet Jalal de Moordenaar zielig in de mail over een bericht van drie jaar terug want zíjn leven staat op de kop, hij komt niet verder met zijn leven en hij vindt dat de familie van het slachtoffer het ook een plek moet kunnen geven. Het gore lef.

Komt er ineens een linktip binnen. Met wie het in tegenstelling tot Jalal B. wél goed gaat, is Jalal Oulad Ben Arroun. Oftewel rapper Jalal Oba. Zijn leven staat niet op de kop en hij staat op het punt om verder te komen. Jalal timmert flink aan de weg: hij heeft net zijn eerste videoclip gedropt en videoclip twee is ook al uit. "Mijn waggie is duur en mijn crib on the beach is nice. Schatje ik doe wat ik doe ik geniet ja dit is die life." Genieten van het leven, dat doet hij, maar hij hoopt het ook nog helemaal te maken in de rapscene. Voormalig kickbokser Jalal is ook nog eens een influencer en hij heeft allemaal dikke bakken onder zijn reet en dikke horloges om zijn pols. Sjongejongejonge wat staat hij op het punt om het te maken. Het zou heel erg vervelend zijn als blijkt dat hij in een vorig leven iemand heeft doodgereden.

Bron; geenstijl
Hij zal wel geld hebben

Met dank aan Kim een paar gezellige kiekjes voor de OP en het nageslacht..







Nu Sab nog aan de jongere vent en de cirkel is weer rond :s)
.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ole op 12-01-2019 21:54:34 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_184334894
6 jaar voor erg vechtpartij, natuurlijk Jalal :')
pi_184334988
Is zij niet van Idols?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 januari 2019 @ 11:26:38 #4
22592 crew  Ole
pi_184335004
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:24 schreef vosss het volgende:

[..]

Touriya en Jalal.

En ik heb werkelijk waar geen idee wie dat zijn of waar ik ze van zou moeten kennen :@

Touriya speelde ooit een rol in Fakegate. :+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 januari 2019 @ 11:28:51 #5
22592 crew  Ole
pi_184335047
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_184335120
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:26 schreef Ole het volgende:

[..]


Touriya speelde ooit een rol in Fakegate. :+
quote:
Ja nee nu weet ik echt over wie het gaat.

_O-

Werkelijk waar geen enkel idee.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 januari 2019 @ 11:34:48 #7
22592 crew  Ole
pi_184335158
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:19 schreef Cyanide- het volgende:
6 jaar voor erg vechtpartij, natuurlijk Jalal :')
Zal een aardig vechtpartijtje geweest zijn dan!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 januari 2019 @ 11:35:51 #8
22592 crew  Ole
pi_184335180
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:32 schreef vosss het volgende:

[..]


[..]

Ja nee nu weet ik echt over wie het gaat.

_O-

Werkelijk waar geen enkel idee.
De die hard SHO users kennen haar wel O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_184335459
Gisteren was er nog meer drama om zijn nieuwe videoclip omdat daar drank en auto rijden in voorkwam.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 januari 2019 @ 11:53:32 #10
22592 crew  Ole
pi_184335528
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:50 schreef -river- het volgende:
Gisteren was er nog meer drama om zijn nieuwe videoclip omdat daar drank en auto rijden in voorkwam.
Ja bij 6 inside. Kan er verder geen berichtje over vinden
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_184335588
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:53 schreef Ole het volgende:

[..]

Ja bij 6 inside. Kan er verder geen berichtje over vinden
Ik helaas ook niet, het ging erover dat de nabestaande vonden dat die clip echt niet kon.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 januari 2019 @ 11:58:05 #12
22592 crew  Ole
pi_184335629
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:56 schreef -river- het volgende:

[..]

Ik helaas ook niet, het ging erover dat de nabestaande vonden dat die clip echt niet kon.
Dikke auto's en dure champagne.

kan me trouwens niet voorstellen dat hij dit allemaal van zijn rapcarriere betaalt..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_184335664
Uhm, euh, euh, juist ja
Wat een pareltje heeft ze opgeduikeld zeg
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 januari 2019 @ 12:01:24 #14
22592 crew  Ole
pi_184335702
IPHOP
Jalal Oba openhartig over vastzitten: Ik neem het mezelf mijn hele leven kwalijk…
POSTED ON6 januari 2019

Eerder sprak hij al met Mo Bicep over het feit dat hij jaren heeft vastgezeten. Nu doet hij ook zijn verhaal aan SBS6. We hebben het over Jalal Oba, een rapper met een heftig verleden.


In het onderstaande fragment horen we Jalal spreken over hoe het op dit moment met hem gaat en hoe erg hij het zichzelf kwalijk neemt.

Bekijk hier de video
https://parra.nu/jalal-ob(...)-hele-leven-kwalijk/
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_184335756
Er is een aap uit de mouw gekropen.

De advocaat van Jalal B. hangt in de mail omdat hij wil dat een artikel over Jalal B. van de GeenStijl verdwijnt. Geen idee waarom, er staat nergens een achternaam en feit is dat Jalal onder invloed was toen hij 209 kilometer per uur reed en de arme Lionel Blanken de dood in beukte. Jalal stapte niet uit om te kijken hoe het met zijn slachtoffer was, hij stapte kennelijk uit om zijn kentekenplaat te zoeken. Class act Jalal vluchtte tijdens verlof naar Spanje en toen zijn telefoon werd getapt zei hij: "’Ik rij, ik drink en ik rij’, en ’als de eis bij de rechtbank hoog is kom ik niet meer terug’." En nu doet Jalal de Moordenaar zielig in de mail over een bericht van drie jaar terug want zíjn leven staat op de kop, hij komt niet verder met zijn leven en hij vindt dat de familie van het slachtoffer het ook een plek moet kunnen geven. Het gore lef.

Komt er ineens een linktip binnen. Met wie het in tegenstelling tot Jalal B. wél goed gaat, is Jalal Oulad Ben Arroun. Oftewel rapper Jalal Oba. Zijn leven staat niet op de kop en hij staat op het punt om verder te komen. Jalal timmert flink aan de weg: hij heeft net zijn eerste videoclip gedropt en videoclip twee is ook al uit. "Mijn waggie is duur en mijn crib on the beach is nice. Schatje ik doe wat ik doe ik geniet ja dit is die life." Genieten van het leven, dat doet hij, maar hij hoopt het ook nog helemaal te maken in de rapscene. Voormalig kickbokser Jalal is ook nog eens een influencer en hij heeft allemaal dikke bakken onder zijn reet en dikke horloges om zijn pols. Sjongejongejonge wat staat hij op het punt om het te maken. Het zou heel erg vervelend zijn als blijkt dat hij in een vorig leven iemand heeft doodgereden.

Bron; geenstijl
pi_184335787
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Uhm, euh, euh, juist ja
Wat een pareltje heeft ze opgeduikeld zeg
Echt hè.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 januari 2019 @ 12:07:19 #17
22592 crew  Ole
pi_184335817
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Uhm, euh, euh, juist ja
Wat een pareltje heeft ze opgeduikeld zeg
Nou echt! Meteen meenemen maar je ouders!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 januari 2019 @ 12:08:07 #18
22592 crew  Ole
pi_184335838
Badr is een schatje vergeleken met deze!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_184335884
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 12:08 schreef Ole het volgende:
Badr is een schatje vergeleken met deze!
Haha daar dacht ik ook meteen aan, waarom zijn dit soort gasten toch zo aantrekkelijk voor vrouwen?
  Spellchecker vrijdag 11 januari 2019 @ 12:13:38 #20
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184335943
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Uhm, euh, euh, juist ja
Wat een pareltje heeft ze opgeduikeld zeg
Sommige mensen verdienen mekaar O+
  vrijdag 11 januari 2019 @ 12:14:52 #21
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_184335966
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 12:10 schreef -river- het volgende:

[..]

Haha daar dacht ik ook meteen aan, waarom zijn dit soort gasten toch zo aantrekkelijk voor vrouwen?
Ik snap sowieso dat er een podium is voor dit soort rappers.
Het ergste is nog dat ze geïdoliseerd worden door jonge kinderen.
pi_184336157
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 12:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik snap sowieso dat er een podium is voor dit soort rappers.
Het ergste is nog dat ze geïdoliseerd worden door jonge kinderen.
Die zien hen als voorbeeld jammer genoeg.
pi_184336225
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 12:13 schreef maily het volgende:

[..]

Sommige mensen verdienen mekaar O+
ik wist niet van het bestaan van dit pareltje, maar zelfs Touriya zou toch beter moeten weten. En haar heb ik niet hoog zitten.
Waar zijn die kids van haar eigenlijk? Bij haar ex? Lekker koppie had die, maar daar moeten ook wat steekjes los zitten lijkt me
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 januari 2019 @ 12:35:35 #24
22592 crew  Ole
pi_184336395
Kijk haar verliefd zijn! En dat vechtpartijtje was maar kattenkwaad hoor!

https://www.shownieuws.nl(...)rverliefd-op-rapper/
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_184337311
Binnen een half jaar is het uit met haar kickbokser/rapper en krijgen we smeuïge verhalen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')