Maar welke functie dan? want voor de helpdesk hoef je geen IQ test te doen, voor straatverkoper ook niet lijkt me.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:57 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Bij een grote energieleveranciermaar ja, ik moet nog 3 testen maken, en ga falen bij dat IQ gebeuren. Sowieso IQ testen
Hey ik breng gewoon zijn topics hierheen ik probeer ze verder niet te lezenquote:Op woensdag 30 januari 2019 22:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wtf heb je daar gequote? Durft die idioot daadwerkelijk het woord luilakken uit te braken?
Een beetje als mest scheppen en proberen zo min mogelijk van de geur aantrekken. Ik vat je.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hey ik breng gewoon zijn topics hierheen ik probeer ze verder niet te lezen
Bij een uitzendbureau kom je alleen voor kennismakingsgesprekken. De sollicitaties zijn bij het bedrijf zelf???quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:55 schreef Kluun1985 het volgende:
Morgen is het zover beste mensen!!!!!
Eerste solgesprek, en Kluun is fokking bang! Al tijdens het telefoongesprek ratelde ik door die vent heen. Zal morgen nog wat worden. Vraagt een uitzendbureau overigens ook oerdomme vragen zoals je sterke en zwakke punten?
Nee, ik word voorgedragen als hij me goed vindt morgen. Gesprek bij bedrijf is de dag erna dan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Bij een uitzendbureau kom je alleen voor kennismakingsgesprekken. De sollicitaties zijn bij het bedrijf zelf???
Dus ik moet uzb overtuigen me als kandidaat voor te dragen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Bij een uitzendbureau kom je alleen voor kennismakingsgesprekken. De sollicitaties zijn bij het bedrijf zelf???
Hij valt toch goed mee? Nederlanders op zich hebben een grote mond.quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:03 schreef Sigaartje het volgende:
Voor zo'n schijterig jongetje die zich lief voor probeert te doen heb je trouwens een behoorlijk irritante grote bek maat.
Nou, lees dat topic van hem eens met dat sollicitatiegesprek van vandaag maar eens. Mijn haren rijzen te berge als ik dat lees. Niet alleen is hij ontzettend vrouw-onvriendelijk, maar hij loopt daar een partij te rachelen en te schelden. Dat je loopt te schelden moet je zelf weten, maar meneer is nog discrimerend ook nog.quote:Op donderdag 31 januari 2019 16:08 schreef alexlefou het volgende:
[..]
Hij valt toch goed mee? Nederlanders op zich hebben een grote mond.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:14 schreef Kluun1985 het volgende:
Goedenavond allemaal,
Al sinds ik in oktober ben ontslagen martel ik jullie dagelijks met mijn topics over de werkloosheidshel en sollicitatieoorlog. Ik ben me er terdege van bewust, dat jullie bijstandstrekkers dit alles niet kennen, dus het doet jullie hartjes pijn dat iemand wel wil werken en wel geld wil verdienen. Mijn excuses voor alle ongemakken.
Nu heb ik zoals jullie bekend vandaag gesprek gehad met uzb grietje. Teleurgesteld keerde ik na wat kotvragen als:
"Wat zijn je minpunten"![]()
"Wat voor fruitsoort ben jij" (ja, echt dat vroeg ze)
huiswaarts. Papje haalde me op en triest zat ik in de auto. Het zit me allemaal niet mee, weer een baankans weg. Thuisgekomen ben ik verward, ik ga maar eten, bel nog effe een ander uzb, en weer een ander, en was me met een droevig gevoel klaar aan het maken om die onzinnige iq testen te gaan maken (kansloos, dus weer een baan weg morgen). Ik heb zelfs even als een echte kerel gejanktAls ik al niet hier wordt aangenomen, waar dan wel?
![]()
Maar net gebeurde het wonder van Calimerouzb grietje belde me!!!! En ze begon datum voor eindgesprek bij bedrijf voor te stellen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MAAR wat denken jullie dat Kluun aka dommer dan Dombo de vliegende olifant doet?
"Kan het niet geloven!!!" "Ik dacht dat het klaar was" "Ik voelde me ook best awkward tijdens ons gesprekje"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus geen datum meer, maar ik mag weer naar uzb voor een tweede gesprek met grietje.Gezien morgen een hele hoop al op gesprek gaan, en ik pas de week daarop mag als het tweede gesprek goed gaat, kunnen we wel stellen dat ik een serieuze kans heb gemist, aangezien iedereen morgen vast al wordt aangenomen.
![]()
![]()
![]()
Ik ben dom! Verneuk mijn kansen gewoon zelf hierzo
You have to keep following the path set for you in life!
winnaar ONZ verkiezingen 2018 donderdag 31 januari 2019 @ 18:12:24 #2 479089 wollahwollah heeft geen premium account
Jwz
pi_184734669
Niet gelezen
KLB - Grootste baggeraar 2018 donderdag 31 januari 2019 @ 18:12:57 #3 451823 PlompzakkerPlompzakker heeft geen premium account
#FREE Vogeltjesdans
pi_184734677
Niet gelezen
Overigens ben ik van mening dat dit weer een goed topic is vogeltjesdans
KLB - Grootste baggeraar 2018 donderdag 31 januari 2019 @ 18:13:11 #4 451823 PlompzakkerPlompzakker heeft geen premium account
#FREE Vogeltjesdans
pi_184734681
quote:
1s.gif
Op donderdag 31 januari 2019 18:12 schreef wollah het volgende:
Niet gelezen
donderdag 31 januari 2019 @ 18:13:56 #5 482094 MikeyttMikeytt heeft een FOK!full account
Moisturizer
pi_184734698
Niet gelezen
Taal is veel makkelijker als je denkt.
Moderator donderdag 31 januari 2019 @ 18:14:02 #6 319274 crew VanillekwarkVanillekwark heeft geen premium account
De grote boze VK
pi_184734702
KLB / Kluun's zoektocht naar een baan
What the fok is dit nou weer voor post????quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:14 schreef Kluun1985 het volgende:
Goedenavond allemaal,
Al sinds ik in oktober ben ontslagen martel ik jullie dagelijks met mijn topics over de werkloosheidshel en sollicitatieoorlog. Ik ben me er terdege van bewust, dat jullie bijstandstrekkers dit alles niet kennen, dus het doet jullie hartjes pijn dat iemand wel wil werken en wel geld wil verdienen. Mijn excuses voor alle ongemakken.
Nu heb ik zoals jullie bekend vandaag gesprek gehad met uzb grietje. Teleurgesteld keerde ik na wat kotvragen als:
"Wat zijn je minpunten"![]()
"Wat voor fruitsoort ben jij" (ja, echt dat vroeg ze)
huiswaarts. Papje haalde me op en triest zat ik in de auto. Het zit me allemaal niet mee, weer een baankans weg. Thuisgekomen ben ik verward, ik ga maar eten, bel nog effe een ander uzb, en weer een ander, en was me met een droevig gevoel klaar aan het maken om die onzinnige iq testen te gaan maken (kansloos, dus weer een baan weg morgen). Ik heb zelfs even als een echte kerel gejanktAls ik al niet hier wordt aangenomen, waar dan wel?
![]()
Maar net gebeurde het wonder van Calimerouzb grietje belde me!!!! En ze begon datum voor eindgesprek bij bedrijf voor te stellen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MAAR wat denken jullie dat Kluun aka dommer dan Dombo de vliegende olifant doet?
"Kan het niet geloven!!!" "Ik dacht dat het klaar was" "Ik voelde me ook best awkward tijdens ons gesprekje"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus geen datum meer, maar ik mag weer naar uzb voor een tweede gesprek met grietje.Gezien morgen een hele hoop al op gesprek gaan, en ik pas de week daarop mag als het tweede gesprek goed gaat, kunnen we wel stellen dat ik een serieuze kans heb gemist, aangezien iedereen morgen vast al wordt aangenomen.
![]()
![]()
![]()
Ik ben dom! Verneuk mijn kansen gewoon zelf hierzo
You have to keep following the path set for you in life!
winnaar ONZ verkiezingen 2018 donderdag 31 januari 2019 @ 18:12:24 #2 479089 wollahwollah heeft geen premium account
Jwz
pi_184734669
Niet gelezen
KLB - Grootste baggeraar 2018 donderdag 31 januari 2019 @ 18:12:57 #3 451823 PlompzakkerPlompzakker heeft geen premium account
#FREE Vogeltjesdans
pi_184734677
Niet gelezen
KLB - Grootste baggeraar 2018 donderdag 31 januari 2019 @ 18:13:11 #4 451823 PlompzakkerPlompzakker heeft geen premium account
#FREE Vogeltjesdans
pi_184734681
quote:
1s.gif
Op donderdag 31 januari 2019 18:12 schreef wollah het volgende:
Niet gelezen
donderdag 31 januari 2019 @ 18:13:56 #5 482094 MikeyttMikeytt heeft een FOK!full account
Moisturizer
pi_184734698
Niet gelezen
Taal is veel makkelijker als je denkt.
Moderator donderdag 31 januari 2019 @ 18:14:02 #6 319274 crew VanillekwarkVanillekwark heeft geen premium account
De grote boze VK
pi_184734702
KLB / Kluun's zoektocht naar een baan
Die is van vanillekwark. LEES HET!quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:22 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
What the fok is dit nou weer voor post????
quote:Op donderdag 31 januari 2019 17:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, hij denkt ook gewoon aan de leerplicht.
Demonstreren kan ook buiten schooltijd.
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 01:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
TS is te beroerd om een papiertje te halen voor extreme baangarantie.
SNELHEIDSDUIVES!!!!1 ROOD MANENquote:Op donderdag 31 januari 2019 18:34 schreef Kluun1985 het volgende:
Vanavond 6 testen maken
Morgen 2 telefoon gesprekken
Als de 13 euro per uur baan, geen datum geeft, dan moet ik via ander uzb daar solliciteren.
Hoop dat ik 2 mooie datums krijg, en dat het volgende week goed gaat!
Ben bang!
quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
SNELHEIDSDUIVES!!!!1 ROOD MANEN
Zo heb ik het niet bekeken, je hebt een puntquote:Op donderdag 31 januari 2019 16:10 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nou, lees dat topic van hem eens met dat sollicitatiegesprek van vandaag maar eens. Mijn haren rijzen te berge als ik dat lees. Niet alleen is hij ontzettend vrouw-onvriendelijk, maar hij loopt daar een partij te rachelen en te schelden. Dat je loopt te schelden moet je zelf weten, maar meneer is nog discrimerend ook nog.
En daarnaast is het een masker dat hij hier draagt. Meneer is zo bang, maar volgens mij is hij nog in staat om honden te schoppen. Lijkt me een heel naar mannetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |