Op stream 1 een schitterende alternatief,quote:Op donderdag 10 januari 2019 21:21 schreef DKUp het volgende:
Je weet dat er gewoon geneukt wordt, JE WEET HET!
Kettingroker, staat alweer in het rokershok.quote:Op donderdag 10 januari 2019 21:30 schreef Setje72 het volgende:
Denk dat de nerd achter de knoppen weer ff moest scheituh
Trekken om wat erop stream 5 en 6 gebeurdquote:Op donderdag 10 januari 2019 21:30 schreef Setje72 het volgende:
Denk dat de nerd achter de knoppen weer ff moest scheituh
hoor je die egoïstquote:Op donderdag 10 januari 2019 21:40 schreef Jemoederniet het volgende:
Flapdrol Adriaan ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik
Die is wel aardig opgeleefd sinds Jessie daar zit ... ligt hij om deze tijd niet meestal al te pitten?quote:
Ik kan het echt niet meer verdragen. Wat Gerrit nu de afgelopen paar minuten aan het doen is, vind ik echt niet kunnen hoor! Dat vieze gerochel en dat spugen! Wie doet zoiets?quote:Op donderdag 10 januari 2019 21:48 schreef MariaElena2018 het volgende:
Tim is nog niet eens bij je geweest om over je post hebben zegt Gerrit, Tim is alleen maar ikke ikke ikke en ook Franny zelfs die niet als het uitkomt. Zegt Joa
Wordt je toch gek van al die vieze hoestende snotterde rochelende mensen
smerig gewoon, hij spant de kroonquote:Op donderdag 10 januari 2019 21:50 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet meer verdragen. Wat Gerrit nu de afgelopen paar minuten aan het doen is, vind ik echt niet kunnen hoor! Dat vieze gerochel en dat spugen! Wie doet zoiets?
im heeft al gezegd dat hij en franny als joa we is naar de yurt gaanquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:01 schreef Harrison het volgende:
Joa zei net tegen Jessie dat Gerrit nu bij hem in de yurt slaapt in het bed van Tim, maar Tim weet dat niet, en als Tim erachter komt wil Tim opeens zelf daar slapen.
Denk dat hij dat goed inschat
quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:03 schreef lorrie03 het volgende:
moet als joa weg is zijn kan helaas niet editten
Denk niet dat Gerrit terug wil naar dat huisje waar Shelley ligt, dus wordt nog een dingetje. Al hoop ik nog steeds dat Tim naar huis gaat en dit dus geen issue gaat zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:02 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
im heeft al gezegd dat hij en franny als joa we is naar de yurt gaan
haha laat alle issiues maar komenquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:05 schreef Harrison het volgende:
[..]
Denk niet dat Gerrit terug wil naar dat huisje waar Shelley ligt, dus wordt nog een dingetje. Al hoop ik nog steeds dat Tim naar huis gaat en dit dus geen issue gaat zijn.
quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:07 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
haha laat alle issiues maar komen
denk het ookquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:10 schreef Harrison het volgende:
Serieus? Nu krijgen we 's avonds ook alleen maar Jessie en Adriaan streams? Andere stream is zenderloze Mike en Lotus in bed![]()
Waarom is Adje nog wakker eigenlijk? Komt door Jessie denk ik
en smakken bahquote:Op donderdag 10 januari 2019 21:49 schreef Vinamp het volgende:
Eigenlijk bestaan de streams uit 80% roggelen en spugen
quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
COS is ook dood sinds Jessie terug is .....
Ja echt, maar wel begrijpelijkquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zijn ogen staan te dicht bij elkaar, ik moet m niet.....quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niet zo verwonderlijk. Het is meer de Jessie show geworden.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is ook niet veel meer aan.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als de febo hier meeleest , moet het toch wel duidelijk wezen dat de personage Jessie anders neer gezet moet gaan worden, anders verliest het kijkers........quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Hiske weer een veeg uit de pan van Jessie en die pikt het ook gewoon weer, laf kutvolk ....![]()
![]()
Maar ze hebben het ook al zo druk met Brandon, Hiske, Christel, Tim, Franny etc...quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als de febo hier meeleest , moet het toch wel duidelijk wezen dat de personage Jessie anders neer gezet moet gaan worden, anders verliest het kijkers........
helemaal mee eensquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als Brenda vertrekt volgende week, smerig kutwijf .....![]()
![]()
En toch scoort Jessie best wel goed in de Popu Poll.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als de febo hier meeleest , moet het toch wel duidelijk wezen dat de personage Jessie anders neer gezet moet gaan worden, anders verliest het kijkers........
quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:39 schreef DKUp het volgende:
Een dubbele exit dan maar en Kevin en Rens mogen blijven. Deal
Zal zijn, maar hij verziekt met zijn vrij hoge ook misplaatste arrogantie het stream plezier van menig cosser en die popu poll boeit mij dan niet zo....quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:39 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En toch scoort Jessie best wel goed in de Popu Poll.
En daar stemmen net iets meer mensen dan dat er Cossers zijn.
Ik kijk zeker op de verkeerde momenten streams, maar heb nooit de haat naar haar toe begrepen. Het is wat een zuur typje en roddelt nogal veel, maar dat is alles toch? 😏quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als Brenda vertrekt volgende week, smerig kutwijf .....![]()
![]()
Grote asociale bek achter iemand zijn rug, tot doodverwensingen aan toe om maar iets te noemen ...quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:43 schreef Bonken het volgende:
Ik kijk zeker op de verkeerde momenten streams, maar heb nooit de haat naar haar toe begrepen.
Het is wat een zuur typje en roddelt nogal veel, maar dat is alles toch? 😏
Tsja, ik zou zeggen wen er maar aan.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zal zijn, maar hij verziekt met zijn vrij hoge ook misplaatste arrogantie het stream plezier van menig cosser en die popu poll boeit mij dan niet zo....
dan doet hij toch echt iets niet goedquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:38 schreef Harrison het volgende:
Brandon heeft hier het gevoel dat hij 24/7 op zijn werk zit
quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zal zijn, maar hij verziekt met zijn vrij hoge ook misplaatste arrogantie het stream plezier van menig cosser en die popu poll boeit mij dan niet zo....
quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoals bekend zitten er hier bijna alleen maar "diehards", die Jessie ook al die tijd in Utopia 1 hebben meegemaakt ... kan me voorstellen dat het voor die arme zielen wat te veel van het goede isquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:39 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En toch scoort Jessie best wel goed in de Popu Poll.
En daar stemmen net iets meer mensen dan dat er Cossers zijn.
je kunt ook te ver gaanquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind die beide nieuwe inwoners trouwens allebei niks, maar helaas niets beters op dit moment ....![]()
Of toch maar oud-bewoners dan, Cees, Ivan, Beau, Bronno, Ruud en Billy ...
Oh, dat van een toetsenbord om iemands nek vouwen, en zo ... dat is toch alleen maar beeldspraak / aso praat... maar snap de irritatie.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Grote asociale bek achter iemand zijn rug, tot doodverwensingen aan toe om maar iets te noemen ...
Ja, en je kan stikken als iemand in je bek schijt ....quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:52 schreef Bonken het volgende:
Oh, dat van een toetsenbord om iemands nek vouwen, en zo ... dat is toch alleen maar beeldspraak / aso praat... maar snap de irritatie.
Rijst met ui, en dan noemen ze dat nasi.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:50 schreef Harrison het volgende:
Shelley beweert nu dat ze hier weleens Indisch gekookt heeft... heb dat nog nooit gezien. Alleen maar van die gore schnitzels die uren in een pan liggen en dan nog niet gaar zijn. En zuurkool zonder aardappelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |