quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Als het goed is is het nu allemaal dicht.
Je gedraagt je maar gewoon. De OP was niet bepaald netjes. Hiermee zal je het moeten doen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zeg haags, als je niet weet wie abdellaoui is, wie Wouters is, wat er is gebeurd in 1995... Hoezo noem jij je dan een voetbalfan?
Maar er stond een combinatie van marokkaan en neergeschoten en zonder te weten waar het om gaat, dan meteen alle rode vlaggen der politieke correctheid omhoog he. Feiten tellen niet, alleen deugen voor de bühne
Maar onwetendheid is een zaligheid hè haags. Hoef je ook geen verantwoordelijkheid te nemen.
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:48 schreef _--_ het volgende:
Hallo, is daar iemand? Er is een massamoord adoratie-topic gaande.
KLB / VN vraagt België zich te excuseren voor koloniaal verleden..
Voor de holocaust is bewijs. Er zijn mega veel joden verdwenen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:10 schreef _--_ het volgende:
Ik vind het vreemd dat er niets gedaan wordt. Als ik had gezegd dat er geen bewijs was voor de holocaust had ik al een week ban.
Voor die massamoorden in Congo ook hoor. Daar is geen twijfel aan mogelijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Voor de holocaust is bewijs. Er zijn mega veel joden verdwenen.
Of ze zijn omgebracht of ze zitten op planeet niburu of ze zitten verstopt ergens.
Je hebt moeite om te snappen dat moderators ook een leven hebben en dus soms simpelweg niet online zijn?quote:
MurpGOD neemt al actie.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt moeite om te snappen dat moderators ook een leven hebben en dus soms simpelweg niet online zijn?
Waarom word ik per dm wel lastig gevallen door ze dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt moeite om te snappen dat moderators ook een leven hebben en dus soms simpelweg niet online zijn?
zal je wel verdiend hebben dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:27 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom word ik per dm wel lastig gevallen door ze dan?
Nee, jij bent blauw-onwaardig.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
zal je wel verdiend hebben dan.
@:murp maak me blauw dan
Dan kunnen ze de rest van het schorem ook aanpakkenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
zal je wel verdiend hebben dan.
@:murp maak me blauw dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |