Aanwezig hier sinds mei 2002quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:20 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Kluun maakt dit forum al sinds 2005 leuk! Toen bestond jij nog niet eens!!!
Ik ben hier in de hoedanigheid van mapima, sanasoufi, en capuchon_jongen geweest. Wat deed jij toen ik hier een wereld maakte?!
9 jaar over gedaan ook.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:22 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ik heb rechten gestudeerd! Ik >>>>>>>>>>> jij!
hmm, ja was niet erg aardig of zo. Maar goed, voor lelijke woorden krijg je dus geen puntenaftrek en ook voor het zetten van slotjes niet.quote:Op donderdag 31 januari 2019 20:08 schreef Plompzakker het volgende:
Is het normaal dat crew dergelijke uitspraken over users mag maken?
KLB / Lager scoren dan kluun
En als ik daar dan gepast als persoon tot persoon op reageer dan is het natuurlijk crewbash met de bekende gevolgen
Aanvaard. Zand eroverquote:Op donderdag 31 januari 2019 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hmm, ja was niet erg aardig of zo. Maar goed, voor lelijke woorden krijg je dus geen puntenaftrek en ook voor het zetten van slotjes niet.
Mijn excuus.
Schreeuw niet zo.quote:Op maandag 4 februari 2019 14:11 schreef Stompzinnig het volgende:
WAAROM GAAT MIJN TOPIC DICHT
TERECHTE KLACHT EN GOEDE REACTIES
EN HOE STOP IK DIE GROTE LETTERS
ALLES WAT IK TYPE IS IN HOOFDLETTERS WAAROM
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:39 schreef Goudenvis het volgende:
Niet gelezen maar Quotidinges topic dus altijd kut
Hou eens op met die verkapte banaanvragen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:09 schreef Quotidien het volgende:
Goudvis is weer eens aan het baggeren, die kan zo de noordzee droogleggen straks
[..]
Ik wel en ik zeg ook kappe!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |