quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:16 schreef hugecooll het volgende:
Omdat oprotten met je wien en andere lollige varianten
en ook deze:quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:14 schreef hugecooll het volgende:
kap maar gewoon met dat onzinnige gefuck in TT's steeds
quote:Wien is een verouderde derde en vierde naamvalsvorm van wie, als vragend en betrekkelijk voornaamwoord, zie bijvoorbeeld Wien Neêrlands bloed
KLB / Mensen wat hun huis op slot doenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:16 schreef hugecooll het volgende:
Omdat oprotten met je wien en andere lollige varianten
Omdat het overduidelijk gewoon een kuttopic is wat grappig moet zijn omdat het woordje wien erin staat.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:08 schreef Sigaartje het volgende:
Waarom is het Muncher Schnitzeltopic dichtgegooid??
Ohquote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat het overduidelijk gewoon een kuttopic is wat grappig moet zijn omdat het woordje wien erin staat.
Dat was niet de bedoeling van het topicquote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat het overduidelijk gewoon een kuttopic is wat grappig moet zijn omdat het woordje wien erin staat.
Leuk vrouwtje iddquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:26 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja en ik zou graag seks hebben met Jessica Alba maar dat zit er ook niet echt in.
Wat is er mis dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:26 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja en ik zou graag seks hebben met Jessica Alba maar dat zit er ook niet echt in.
Oke ja dat is duidelijk nu.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:32 schreef Vanillekwark het volgende:
Lesje voor de toekomst dan maar he, kappe met die braddie-meuk
Nee dat topic heb je natuurlijk al gemaakt, kom maar met een nieuwe, terechte klachtquote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:35 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oke ja dat is duidelijk nu.
Laat ik die achterwege.
Als ik dus een nieuw topic open met daarin mijn klacht over slecht rijdende bejaarde is het geen probleem lijkt mij?
Jankbaak is ergens anders. Stop hier lekker mee, en Braddie is niet meer hier, dus laat die obsessie ook maar los.quote:
goed gezienquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:11 schreef Goudenvis het volgende:
VK, HK zei in dat eerste topic "hou dit lekker in onz" dus ik dat topic in onz maken en dan ga je 'm kicken naar klb en dan sluiten![]()
En een note erbij gegeven voor baggeren in klb?quote:
Matennaaierquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:14 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En een note erbij gegeven voor baggeren in klb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |