Jumbo heeft ook baby thee van woezel en wip. Ik denk dat wij die gaan kopenquote:Op maandag 14 januari 2019 11:01 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja, de kleine keuken ook. Al paar keer mee in mijn handen gestaan, maar voor mijn gevoel is het gewoon marketing & 10x zo duur. Dus wss koop ik het vanmiddag
quote:Op maandag 14 januari 2019 11:01 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja, de kleine keuken ook. Al paar keer mee in mijn handen gestaan, maar voor mijn gevoel is het gewoon marketing & 10x zo duur. Dus wss koop ik het vanmiddag
Die heb ik hier niet gezien.quote:Op maandag 14 januari 2019 11:02 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Jumbo heeft ook baby thee van woezel en wip. Ik denk dat wij die gaan kopen
Zou rooibos niet gewoon mogen? Die mag je ook drinken tijdens zwangerschap, volgens mij omdat er geen/weinig theine in zit? Not sure, dus pin me er niet op vast.quote:Op maandag 14 januari 2019 11:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die heb ik hier niet gezien.
En ik wil het NU proberen![]()
Ik heb gewoon framboos thee.
Heb sowieso 1000 smaken liggen.
Over rooibos las ik dus hele verschillende meningen, dus dat durf ik al nietquote:Op maandag 14 januari 2019 11:11 schreef Schanu het volgende:
[..]
Zou rooibos niet gewoon mogen? Die mag je ook drinken tijdens zwangerschap, volgens mij omdat er geen/weinig theine in zit? Not sure, dus pin me er niet op vast.
Zelf geen ervaring mee, maar de reviews zijn niet bepaald positief als ik het zo zie. Mijn ervaring is overigens dat alle antilekbekers lekken, de één alleen wat minder dan de anderquote:Op maandag 14 januari 2019 11:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Nog een vraagje, heeft er iemand ervaring met een grote mensen beker? https://www.philips.nl/c-(...)Boxes=&page=&layout=
Zijn ze nou echt antilek?
Ik had die voor W. Beviel opzich prima, maar een wat handige dreumes of peuter heeft snel door dat je er ook prima mee kan schenken als je de bovenkant indrukt! Voor zover anti-lek dus.quote:Op maandag 14 januari 2019 11:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Nog een vraagje, heeft er iemand ervaring met een grote mensen beker? https://www.philips.nl/c-(...)Boxes=&page=&layout=
Zijn ze nou echt antilek?
Wat goed en wat fijn!quote:Op maandag 14 januari 2019 11:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Jongens, mijn baby heeft 2 uur en tien minuten gedut!
quote:Op maandag 14 januari 2019 11:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Jaaaaa, super!quote:Op maandag 14 januari 2019 11:47 schreef Jagärtrut het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot je er twee tegelijk hebt met poep tot onder de oksels en even niet weet waar je moet beginnenquote:Op maandag 14 januari 2019 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
Herkenbaar van het 'heeft ie gepoept' incl. het blij zijn als dat zo isSowieso worden hier alle flinke boeren en scheten momenteel nog aangemoedigd
![]()
Wat wil je er voor hebben? Mag ook via PB hoorquote:Op maandag 14 januari 2019 14:19 schreef Jentin het volgende:
Tiny LoveAls iemand enthousiast is geworden door Priem: ik heb er nog een in de aanbieding, ook inclusief afstandsbediening
![]()
![]()
![]()
Lieve foto, ToT!
JagärIs dit een gevalletje reversed fokwet?
En Schanu, da's inderdaad schrikken. Gelukkig geen echte ongelukken. Phi gaat hier ook steeds rechtop zitten in de wipper, dus ik denk dat die op Marktplaats gaat (de wipper, niet Phi)
Heb je een pb gestuurdquote:Op maandag 14 januari 2019 18:49 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Wat wil je er voor hebben? Mag ook via PB hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |