Vriendinnetje of 'vriendinnetje'quote:Op donderdag 10 januari 2019 15:03 schreef Poes. het volgende:
Ik heb m'n oordoppen in, B heeft z'n meest luidruchtige vriendinnetje mee naar huis genomen
Lekker!quote:Op donderdag 10 januari 2019 16:44 schreef Samzz het volgende:
Pfff, vandaag zo superlekker met de merrie getraind.
Morgen ontspannen strandje en dan zaterdag weer trainen.
Ik vermoed dat hij later met een vriendje thuiskomtquote:Op donderdag 10 januari 2019 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vriendinnetje of 'vriendinnetje'?
Wat fijn! Is dit je eigen? Of een werkpaard?quote:Op donderdag 10 januari 2019 16:44 schreef Samzz het volgende:
Pfff, vandaag zo superlekker met de merrie getraind.
Morgen ontspannen strandje en dan zaterdag weer trainen.
Oh echtquote:Op donderdag 10 januari 2019 16:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij later met een vriendje thuiskomt
'Eigen'. Blessures zijn over en 3 februari hebben we wedstrijd, dus oefenenquote:Op donderdag 10 januari 2019 16:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat fijn! Is dit je eigen? Of een werkpaard?
Gaydarquote:
Wat gaaf, is je outfit inmiddels compleet?quote:Op donderdag 10 januari 2019 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Eigen'. Blessures zijn over en 3 februari hebben we wedstrijd, dus oefenen.
quote:Op donderdag 10 januari 2019 16:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gaydar![]()
Nee maakt me echt niks uit, hij speelt met zowel meisjes als jongetjes. Ik vind alles prima![]()
Maar dit is een enorm luid exemplaar, die wil ik niet wekelijks in huis
Nee, ik moet nog handschoentjes. Maar die bestel ik volgende week of zo. Dan is solden.quote:[..]
Wat gaaf, is je outfit inmiddels compleet?Je moest nog nieuwe laarzen toch?
Zijn die laarzen zó duur?quote:Op donderdag 10 januari 2019 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Nee, ik moet nog handschoentjes. Maar die bestel ik volgende week of zo. Dan is solden.
En nieuwe laarzen moet nog maar een paar jaar wachten, eerst een nieuwe auto.
Tussen de 4-6 weken komt er meestal reactie.quote:Op donderdag 10 januari 2019 17:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heeft ze nog een indicatie gegeven? Weken, maanden?
Nice! Ik zal heeeel hard duimen dat het 4 weken is ipv 6quote:Op donderdag 10 januari 2019 17:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Tussen de 4-6 weken komt er meestal reactie.
We gaan het zienquote:Op donderdag 10 januari 2019 17:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nice! Ik zal heeeel hard duimen dat het 4 weken is ipv 6
Ik heb een leenauto van t werk. Anders was t kut.quote:Op donderdag 10 januari 2019 17:05 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zijn die laarzen zó duur?![]()
Hoe bevalt het je zo, zonder auto? Ik weet dat het onbedoeld is, maar zou je zonder kunnen?
Oef dat is best prijzig. Maar als je weer vol in de wedstrijden gaat kan het wel uit natuurlijk. Ik neem aan dat je ze niet op het werk draagt?quote:Op donderdag 10 januari 2019 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een leenauto van t werk. Anders was t kut.
En confectielaarzen passen mij niet, dus mijne moeten op maat gemaakt worden. En ja dat is vrij prijzig. Zo rond de 400 - 500 euro afhankelijk van de laars. Nu wil ik simpele blauwe laarzen met een rose gouden gesp. Dus denk dat t dan rond 500 euro zit.
quote:Op donderdag 10 januari 2019 17:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oef dat is best prijzig. Maar als je weer vol in de wedstrijden gaat kan het wel uit natuurlijk. Ik neem aan dat je ze niet op het werk draagt?
Wij eten plaattaart![]()
[ afbeelding ]
Iets teveel crème fraîche dit keer, dus het deeg is wat zompigquote:
Heheh fijn dat hij het zo lekker vindt!quote:Op donderdag 10 januari 2019 17:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Iets teveel crème fraîche dit keer, dus het deeg is wat zompigMaar B bunkert weer, dus is mem tevreden
Ik kreeg een dikke knuffel en een ''dankjewel dat jij zulk lekker eten maakt'' netquote:Op donderdag 10 januari 2019 17:24 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Heheh fijn dat hij het zo lekker vindt!
Aaaahquote:Op donderdag 10 januari 2019 17:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik kreeg een dikke knuffel en een ''dankjewel dat jij zulk lekker eten maakt'' net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |