Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Ik ben al een tijdje in het geheim bi seksueel en ben op zoek naar meer ervaringen met jonge jongens.. Maar hoe kom ik in contact met deze? Ik heb sites geprobeerd als Bullchat en Binkdate alleen helaas heeft dit iedere keer weinig tot geen zin.. Hebben jullie tips? Ik zoek in de leeftijdcategorie tot 21.. wees gerust ik ben zelf 18 haha.
Haha ik ben ook 18 haha ... ik heb een keldertje waar we privacy hebben. Kom je?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Kaft van de koren scheiden denk ik dan maar. Zo heeft elke site wel een issue met neppers. Je kan hier op FOK! kijken, uit de kast komen of gay cafés bezoeken.