Met het risico dat een Chinees loopt te rukken op je baby?quote:Op woensdag 9 januari 2019 22:51 schreef Ferdii het volgende:
Babyfoon met camera. Ding werkt na 2 jaar intensief gebruik nog perfect.
Slechtste aankoop is een USB hub/lader. Na 1 week was ie kapot
De Chinees is dan jaloers op de penislengtequote:Op woensdag 9 januari 2019 23:25 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Met het risico dat een Chinees loopt te rukken op je baby?![]()
Dat is inderdaad het grootste probleem bij de import van goederen die niet aan de Europese normen voldoen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 23:25 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn broeken met gaten ook hip dus wie weet heb je te vroeg conclusies getrokkenquote:Op zondag 13 januari 2019 12:46 schreef RobertNL het volgende:
Beste (alsin nog steeds in gebruik)
- xiaomi mi mix 2
- xiaomi yeelights
- earson Bluetooth speaker
- Blitzwolf kabels & laders
Slecht/matig:
- merkloze kabeltjes
- batterijen voor telefoon die van zeer slechte kwaliteit zijn.
- een trui waar de gaten inzaten bij aankomst![]()
- chuwi vi7 tablet, was een referentie model van Intel voor de chipset. Software was zeer matig.
quote:Op woensdag 9 januari 2019 23:25 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
zo'n earson bluetooth speaker gaat inderdaad heel erg lang meequote:Op zondag 13 januari 2019 12:46 schreef RobertNL het volgende:
Beste (alsin nog steeds in gebruik)
- xiaomi mi mix 2
- xiaomi yeelights
- earson Bluetooth speaker
- Blitzwolf kabels & laders
Slecht/matig:
- merkloze kabeltjes
- batterijen voor telefoon die van zeer slechte kwaliteit zijn.
- een trui waar de gaten inzaten bij aankomst![]()
- chuwi vi7 tablet, was een referentie model van Intel voor de chipset. Software was zeer matig.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:45 schreef Rozevla het volgende:
Beste aankoop een blauwe laser. Brand overal gaten in.
Slechtste aankoop een Chinees woordenboek.
Kan geen Chinees.
Geef dan toch tenminste een link voor de geīnteresseerdenquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:35 schreef Poepz0r het volgende:
Wereldding
[ afbeelding ]
@:Wereldgozer
@:Zipportal
Ik moest Onslow googlen...quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:14 schreef itchycoo het volgende:
Slechtste: een fietsshirt dat de pasvorm van Onslow bleek te hebben, die ligt na 2 jaar nog met kaartjes en al ergens achterin een kast.
Welke heb je gekocht?quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:52 schreef vosss het volgende:
Beste aankoop een Andriod radio voor in mn Toyota Avensis
Die ga ik tzt ook een halen voor mijn Mazda 6 Sportbreak
Geen idee meer. Zal eens terug zoeken.quote:
Heb zo'n Powerbank van Xiaomi. 10.000mAh, gekocht in 2019 voor 23,90 euro. Ding heeft 9 uur nodig om volledig (100%) op te laden en is na 1 oplaadbeurt alweer leeg.quote:
Dat klinkt als een namaak powerbank.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:19 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Heb zo'n Powerbank van Xiaomi. 10.000mAh, gekocht in 2019 voor 23,90 euro. Ding heeft 9 uur nodig om volledig (100%) op te laden en is na 1 oplaadbeurt alweer leeg.
Hier nietquote:Op zondag 5 mei 2019 17:19 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Heb zo'n Powerbank van Xiaomi. 10.000mAh, gekocht in 2019 voor 23,90 euro. Ding heeft 9 uur nodig om volledig (100%) op te laden en is na 1 oplaadbeurt alweer leeg.
Zoek eens op:quote:Op maandag 6 mei 2019 09:09 schreef junkiesietze het volgende:
Godsamme waarom als ik op xiaomi zoek op aliexpress krijg ik alleen maar mobiele telefoons als resultaat. ik wil zoeken in alle categorieen, maar selecteert uit zichzelf alleen mobiele telefoons.
Kan wel zijn. Alles op het doosje is ook in het Chinees, geen andere talen terug te vinden.quote:
Ligt het niet gewoon aan de kabel dan? De bijgeleverde Micro USB kabel van mijn originele Xiaomi powerbank heeft het ook vrij snel begeven. Met een andere kabel werkt het allemaal weer prima.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:35 schreef einzeinz het volgende:
Moet wel zeggen, met een poweradapter laadt die Powerbank wel volledig op (tot 100%) in 6 uur tijd. Met een gewone oplader, die trouwens niet meegeleverd werd. Moest die van een oude telefoon gebruiken is de laadtijd 9 uur.
Maar het vasthangen van een telefoon daarna is eigenlijk vrij dramatisch.
Ik heb een iPhone, als ik die er aan vasthang is mijn iPhone tot 100% opgeladen in ong. 2,5u. tijd maar als ik er daarna een ander toestel aan hang dan mag ik blij zijn als ik er nog 15ā20% weet uit te persen.
Ohja, ik laat mijn toestel in vliegtuigmodus staan tijdens het opladen zodat ie zo weinig mogelijk belasting heeft. Ik doe er verder ook niets mee tijdens het opladen.
Op de zijkant zit een sticker met een "kraslot" ding dat je moet wegkrabben. Daaronder zit een code die je kunt gebruiken om te verifiëren dat het een echte Xiaomi is of niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:28 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Kan wel zijn. Alles op het doosje is ook in het Chinees, geen andere talen terug te vinden.
foto?quote:Op woensdag 10 april 2019 12:54 schreef revpolen het volgende:
beste: Handgemaakt schilderij van onze bruidsfoto
¤ 88,94 | Custom portrait oil painting from photo gifts for your familyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |