Ik niet, ik verbaas me er juist over dat vrijwel elke ontmoeting er als een spontane uitziet.quote:
Ik keek vandaag die van Groningen en ik geloof niet dat al die ontmoetingen spontaan zijn. Die heksenkring, die jongen met vermiste moeder... nogal toevallig om die juist op dat moment aan te treffen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:15 schreef Hilzillah het volgende:
Méh, het boeit me niet meer. Vind het oprecht jammer want ik vind Raven echt heel leuk.
Vind het teveel in scène gezet 😭
De ontmoeting zijn even spontaan als Raven zelf: niet. Dat hen maar snel van de buis verdwijnen mag.quote:Op zondag 3 maart 2024 03:37 schreef NevermindTheName het volgende:
[..]
Ik keek vandaag die van Groningen en ik geloof niet dat al die ontmoetingen spontaan zijn. Die heksenkring, die jongen met vermiste moeder... nogal toevallig om die juist op dat moment aan te treffen.
Ja, dat is me al lang duidelijk.ik vind haar soms wel een beetje vermoeiend worden, met een beetje voorspelbare opmerkingen en grappen tussendoor. Maar ook altijd wel kans op een apart verhaal.quote:Op zondag 3 maart 2024 03:37 schreef NevermindTheName het volgende:
[..]
Ik keek vandaag die van Groningen en ik geloof niet dat al die ontmoetingen spontaan zijn. Die heksenkring, die jongen met vermiste moeder... nogal toevallig om die juist op dat moment aan te treffen.
Weet al precies wat er gaat gebeuren zonder te kijken. In londense groepen werden er al oproepen gedaan door haar redactie voor huizen/plekken waar ze wilde filmen. Dus idd niks spontaans aan.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:07 schreef StevenHyde het volgende:
Ik kijk via NL Ziet vooruit en over een week is de nieuwe aflevering in Londen. Heb deze dus al kunnen kijken. Dus ze gaat dit seizoen toch het buitenland nog doen. Dit ter info
Het is duidelijk dat niet veel echt spontaan is.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:03 schreef NoCigar het volgende:
Veel van die kleine ontmoetingen zijn denk ik ook niet spontaan. Voorbeeld: ze loopt ergens, iemand staat in een etalage van een galerie te kijken en er ontstaat een klein gesprekje van twee zinnenen weer verder.
Ik kende die persoon toevallig: allemaal van te voren afgesproken. Was in het tweede seizoen al zo.
Dat begint nu wel steeds meer op te vallen inderdaad.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:03 schreef NoCigar het volgende:
Veel van die kleine ontmoetingen zijn denk ik ook niet spontaan. Voorbeeld: ze loopt ergens, iemand staat in een etalage van een galerie te kijken en er ontstaat een klein gesprekje van twee zinnen en weer verder.
Ik kende die persoon toevallig: allemaal van te voren afgesproken. Was in het tweede seizoen al zo.
Dat laatste ben ik wel met je eens hoor, maar soms vind ik het ook wel wat aan de integriteit afdoen.Niet alles hoeft 100 % naturel, en ik snap dat het TV is etc. maar, zeker bij Raven, wier handelsmerk ook wel 'authenticiteit' is, vind ik het wringen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat begint nu wel steeds meer op te vallen inderdaad.
Al kan het ook zijn dat het mij nu meer opvalt omdat er ook hier in het topic al over geproken werd.
Het lijkt minder spontaan, minder op straat, meer redelijk direct op het doel af en "oh, eens kijken wat er hier gebeurt"
Neemt niet weg dat de gesprekken over het algemeen goed zijn en dat Raven heel erg open en onbevooroordeeld is in hun mening.
Ik denk zelf dat dat puur Raven is, zo zijn zij,quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik wel met je eens hoor, maar soms vind ik het ook wel wat aan de integriteit afdoen.Niet alles hoeft 100 % naturel, en ik snap dat het TV is etc. maar, zeker bij Raven, wier handelsmerk ook wel 'authenticiteit' is, vind ik het wringen.
'Hé, wat is hier aan de hand...?' oid is een flauw toneelstukje. Probeer dat te vermijden zou ik zeggen.
Die vind ik leuk. "Klingelingelingeling!"quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:14 schreef SiGNe het volgende:
die tussenstukjes in de auto zijn altijd Raven die een beetjhe raar doet.
Ben benieuwd voor zondag op tv. Maar als er één stad in Duitsland is met excentrieke locaties, mensen en feesten dan is het wel Berlijn. Als die aflevering dan tegenvallende inhoud heeft, dan is het treurig gesteld met de redactie van het programmaquote:Op maandag 18 maart 2024 00:03 schreef StevenHyde het volgende:
Nl ziet vanavond Berlijn vooruit kunnen kijken. Viel tegen.
Ja, vrouw die rustig vertelt dat ze al 12 keer een O.D. heeft gehad maar zelf lijkt ze daar geen probleem van in te zien.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:02 schreef Dutch_view het volgende:
Vanavond was weer de start van een nieuw seizoen, ditmaal in de USA.![]()
De aftrap was in San Francisco, vond het wel een leuke aflevering. Heftig om te zien al die mensen op straat en zwaar aan de fentanyl-shit. Het is wel echt een probleem![]()
Maar verder prima aflevering, mooi beelden van de stad, prima montage ook met fijne muziek.
Mis de humor soms wel een beetje deze serie draait meer om maatschappelijke problemen. Ook interessant maar bijna niet te vergelijken met elkaar.quote:Op maandag 17 februari 2025 01:22 schreef spapaars het volgende:
Dit is interessanter dan de afleveringen binnen NL.
Mooi gemaakt ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |