abonnement Unibet Coolblue
pi_184342707
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 17:56 schreef Keyos het volgende:

[..]

Kan persoonlijk zijn, maar ik zie het nooit hebben van ruzie niet echt als een heel positief iets. Altijd alles maar goed vinden van elkaar wordt ook wel eens saai op een gegeven moment.

Had ook nooit ruzie met m’n eerste vriendin, maar op een gegeven moment loop ik dan over iemand heen en wordt het saai.
Kan ik me wel bij aansluiten......met m'n ex kon ik geen ruzie maken want hij had sowieso altijd gelijk :{ :{
pi_184342853
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 17:56 schreef Keyos het volgende:

[..]

Kan persoonlijk zijn, maar ik zie het nooit hebben van ruzie niet echt als een heel positief iets. Altijd alles maar goed vinden van elkaar wordt ook wel eens saai op een gegeven moment.

Had ook nooit ruzie met m’n eerste vriendin, maar op een gegeven moment loop ik dan over iemand heen. Wordt wat dat betreft snel eenzijdig.
Lijkt me inderdaad heel persoonlijk

Mijn man en ik hebben nooit ruzie maar heb niet het gevoel dat de een over de ander heen loopt
Wij zijn ook wel heel erg hetzelfde dus waar moet je dan ruzie over maken
pi_184342987
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Als RokStarr nou ook nog gaat zeggen dat ze gaat opruimen voel ik toch een klefbekken verband hoor...... :D :D :D
Ben niet zo'n opruimer hahaha
Te druk met studiezaken, weken zijn vrij vol met combi werk+studie+vriend+sporten
pi_184343019
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 18:17 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Ben niet zo'n opruimer hahaha
Te druk met studiezaken, weken zijn vrij vol met combi werk+studie+vriend+sporten
Hihi :)

Gaan jullie samen nog iets klefbekken leuks doen dit weekend?
pi_184343043
Van het weekend niet aangezien ik een essay voor dinsdag af moet hebben en een uitwedstrijd heb met sporten :'(

Wel voor maandagavond afgesproken
pi_184343068
Goedzo RokStarr, het zijn dus gewoon vroege voorjaar opruimkriebels :s)

Vriend en ik lijken erg op elkaar. En we zien elkaar niet heel vaak. We doen liever leuke dingen dan dat we ons ergeren. Het gaat vast gebeuren, maar ik snap wel waarom we nog niet aan ruzie toegekomen zijn :+
Gek? kan je dat eten?
pi_184343283
Oh sterkte en succes RokStarr!
pi_184343417
Om jullie patroon even te doorbreken :P

Ik had vandaag mijn werkgever aan de lijn. Kleine discussie en toen zei die Yasmin jij bent zooooon..... fijne dag en hing die op.

Ben zeer nieuwsgierig wat ik dan ben :P
pi_184343439
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Om jullie patroon even te doorbreken :P

Ik had vandaag mijn werkgever aan de lijn. Kleine discussie en toen zei die Yasmin jij bent zooooon..... fijne dag en hing die op.

Ben zeer nieuwsgierig wat ik dan ben :P
Haha, klonk het positief of niet? :{w
Gek? kan je dat eten?
pi_184343450
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 18:39 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Haha, klonk het positief of niet? :{w
Dat zal het vast zijn ja _O-
pi_184343478
Jullie hadden het over hobbies.

Ik probeer nu een apenhoofd in de fik te steken in zon 3d design programma.
pi_184343494
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Jullie hadden het over hobbies.

Ik probeer nu een apenhoofd in de fik te steken in zon 3d design programma.
Wauw. Ik had niet gedacht deze woorden te horen. En waarom? _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_184343517
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 18:42 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Wauw. Ik had niet gedacht deze woordrn te horen. En waarom? _O-
Ja volg nu op insta veel van die 3d motion design accounts. Bv 10000 balletjes die wegrollen ofzo. En wil weten of ik dat zelf ook kan maken.
pi_184343543
Dit bv vind ik echt gruwelijk maar dat zal wel iets te hoog gegrepen zijn

https://www.instagram.com/p/BsfMiM1n9qm/
pi_184343561
Of je bedoeld de aap?
pi_184343710
Rare baas heb je Yasmin.....sterkte ermee!!
pi_184344693
Veel succes met je artistieke pogingen Yasmin!

Ondertussen vrolijk verder Marie Kondo kijken :+ uitkijken naar morgen! Dagje uit met de leukste vent O+ en daarna lekker samen bankhangen en spelletjes doen O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184344803
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:38 schreef quickstepster het volgende:
Veel succes met je artistieke pogingen Yasmin!

Ondertussen vrolijk verder Marie Kondo kijken :+ uitkijken naar morgen! Dagje uit met de leukste vent O+ en daarna lekker samen bankhangen en spelletjes doen O+
Wat gaan jullie doen QS?

Hier is dochterlief gezellig thuis en zoonlief naar scouting deze avond en morgenmiddag :)
pi_184344877
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wat gaan jullie doen QS?

Hier is dochterlief gezellig thuis en zoonlief naar scouting deze avond en morgenmiddag :)
We gaan naar een natuurhistorisch museum O+ eerste keer met een vriendje ever! Hopelijk ook niet de laatste keer...

Gezellig meidenavond dus daar? Of meer apart ;)
Gek? kan je dat eten?
pi_184344920
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:45 schreef quickstepster het volgende:

[..]

We gaan naar een natuurhistorisch museum O+ eerste keer met een vriendje ever! Hopelijk ook niet de laatste keer...

Gezellig meidenavond dus daar? Of meer apart ;)
Heerlijk moeder dochter avond inderdaad O+


Veel plezier morgen jullie!
pi_184345168
Gaat vast lukken! Geniet van je avond samen!
Gek? kan je dat eten?
pi_184345205
Komt goed, dankjewel!
pi_184346829
Alleen maar omdat deze SC in R&P staat wil dat niet zeggen dat het alleen maaaaarrr over relaties moet gaan he? :')
Ga dan naar deze:
R&P / [Relaties SC #6958] Knaken

Het is nog al vermoeiend om te lezen dat 8 van de 10 onderwerpen hier al dan niet relaties/dates zijn of op wat voor manier dan ook opeens naar relaties/dates geleid worden :') Bedoeling van een SC is dat het over van alles gaat, zolang het maar leuk is. Maar niet perse over 1 vast onderwerp, en anders zou ik zeggen, ga naar de Relaties SlowChat, kan je naar hartelust praten over je liefje zonder dat dit irritaties opwekt.

Voel me nu net een moderator :@ Maar moest ff van mij af, en nee ik ben niet cranky omdat geen date/relatie, maar steeds maar weer hetzelfde lezen terwijl hier juist de kans moet zijn om meerdere onderwerpen te bespreken is vermoeiend as fuck.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2019 20:59:31 ]
pi_184347002
Nou MisterLastName, wat stel je voor? Er word gepraat over relaties, opruimen, wat we doen op een dag... Voel je vrij om een onderwerp aan te snijden waar jij behoefte aan hebt :s)
Gek? kan je dat eten?
pi_184347033
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 20:56 schreef MisterLastName het volgende:
Alleen maar omdat deze SC in R&P staat wil dat niet zeggen dat het alleen maaaaarrr over relaties moet gaan he? :')
Ga dan naar deze:
R&P / [Relaties SC #6958] Knaken

Het is nog al vermoeiend om te lezen dat 8 van de 10 onderwerpen hier al dan niet relaties/dates zijn of op wat voor manier dan ook opeens naar relaties/dates geleid worden :') Bedoeling van een SC is dat het over van alles gaat, zolang het maar leuk is. Maar niet perse over 1 vast onderwerp, en anders zou ik zeggen, ga naar de Relaties SlowChat, kan je naar hartelust praten over je liefje zonder dat dit irritaties opwekt.

Voel me nu net een moderator :@ Maar moest ff van mij af, en nee ik ben niet cranky omdat geen date/relatie, maar steeds maar weer hetzelfde lezen terwijl hier juist de kans moet zijn om meerdere onderwerpen te bespreken is vermoeiend as fuck.
Dan lees je hier lekker niet......de mensen die hier schrijven vermaken zich prima zonder jou!!!
pi_184347053
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 20:56 schreef MisterLastName het volgende:
Alleen maar omdat deze SC in R&P staat wil dat niet zeggen dat het alleen maaaaarrr over relaties moet gaan he? :')
Ga dan naar deze:
R&P / [Relaties SC #6958] Knaken

Het is nog al vermoeiend om te lezen dat 8 van de 10 onderwerpen hier al dan niet relaties/dates zijn of op wat voor manier dan ook opeens naar relaties/dates geleid worden :') Bedoeling van een SC is dat het over van alles gaat, zolang het maar leuk is. Maar niet perse over 1 vast onderwerp, en anders zou ik zeggen, ga naar de Relaties SlowChat, kan je naar hartelust praten over je liefje zonder dat dit irritaties opwekt.

Voel me nu net een moderator :@ Maar moest ff van mij af, en nee ik ben niet cranky omdat geen date/relatie, maar steeds maar weer hetzelfde lezen terwijl hier juist de kans moet zijn om meerdere onderwerpen te bespreken is vermoeiend as fuck.
Ik zou zeggen, vermijd anders deze SC en 'verblijf' alleen in Relaties SC, de namen van de SC's hebben geen betekenis :P
pi_184347114
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:03 schreef STING het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, vermijd anders deze SC en 'verblijf' alleen in Relaties SC, de namen van de SC's hebben geen betekenis :P
Ik had juist de indruk dat vanwege de naam er wel enige correlatie zou zijn met het onderwerp :')
Maar goed, no hard feeling verder, wilde het alleen even van mij af schrijven, en dat mag, want SC :') :D

Oh en Cinderelladreamer...... doe eens normaal zeg!!!
pi_184347154
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:06 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ik had juist de indruk dat vanwege de naam er wel enige correlatie zou zijn met het onderwerp :')
Maar goed, no hard feeling verder, wilde het alleen even van mij af schrijven, en dat mag, want SC :') :D

Oh en Cinderelladreamer...... doe eens normaal zeg!!!
Ik ben altijd normaal.....sorry dat ik jou irriteer.....
pi_184347228
Right, kusje erop en klaar :+

Hebben jullie suggesties voor goeie doorwerk muziek? Meebleren, licht uptempo, iets wat je gaande houd? :s)
Gek? kan je dat eten?
pi_184347304
Eindelijk wat leven in de brouwerij.
pi_184347324
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:11 schreef quickstepster het volgende:
Right, kusje erop en klaar :+

Hebben jullie suggesties voor goeie doorwerk muziek? Meebleren, licht uptempo, iets wat je gaande houd? :s)
Dan ben ik van jaren tachtig muziek....Toto, Chicago....of juist 2unlimited....
pi_184347348
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dan ben ik van jaren tachtig muziek....Toto, Chicago....of juist 2unlimited....
Toto! Jaaaa! O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184347354
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:17 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Toto! Jaaaa! O+
*O*
pi_184347386
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:11 schreef quickstepster het volgende:
Right, kusje erop en klaar :+

Hebben jullie suggesties voor goeie doorwerk muziek? Meebleren, licht uptempo, iets wat je gaande houd? :s)
Ik zou zeggen Toto, Elton John, James Brown! :D
pi_184347400
Gisteravond naar Toto geluisterd, naar Toto XIV en Hydra, man man man wat een bazenmuzikanten, zo tof dat ik ze gezien heb in 2013 _O_ Weliswaar zonder Bobby Kimball maar toch _O_
pi_184347522
Overigens, op Thriller spelen meerdere leden van Toto mee _O_
pi_184347651
Toto is echt gaaf. Goeie opvoeding van m'n moeder dat ^O^

Elton John vind ik ook een goeie. Die "vergeet" ik nog wel eens. Weet heus wel wat hij gemaakt heeft, maar zoek hem niet bewust op. Love it!
Gek? kan je dat eten?
pi_184347690
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:29 schreef quickstepster het volgende:
Toto is echt gaaf. Goeie opvoeding van m'n moeder dat ^O^

Elton John vind ik ook een goeie. Die "vergeet" ik nog wel eens. Weet heus wel wat hij gemaakt heeft, maar zoek hem niet bewust op. Love it!
Ik ben opgevoed met Bert en Ernie en Rocco Granata _O-
En rond m'n 14e kwam ik in aanraking met James Brown en Queen _O_ _O_ _O_

Elton John heeft een hoop mooie muziek gemaakt, zeker het hele album Goodbye Yellow Brick Road is erg lekker O+

Toto is echt liefde, Lukather is een waanzinnig gitarist en enorm goede zanger!
pi_184347772
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:31 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ik ben opgevoed met Bert en Ernie en Rocco Granata _O-
En rond m'n 14e kwam ik in aanraking met James Brown en Queen _O_ _O_ _O_

Elton John heeft een hoop mooie muziek gemaakt, zeker het hele album Goodbye Yellow Brick Road is erg lekker O+

Toto is echt liefde, Lukather is een waanzinnig gitarist en enorm goede zanger!
Elton gaat nu aan O+ Maar Toto is altijd goed. Mushanga, Hold the line, Stop loving you *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_184347795
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:35 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Elton gaat nu aan O+ Maar Toto is altijd goed. Mushanga, Hold the line, Stop loving you *O*
Childs Anthem _O_ Pamela _O_
Welke Elton ga je luisteren? O+
pi_184347796
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:35 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Elton gaat nu aan O+ Maar Toto is altijd goed. Mushanga, Hold the line, Stop loving you *O*
Heb vroegah Toto grijs gedraaid....
pi_184347928
Captain Fantastic and the Brown Dirt Cowboy staat hier nu op.

Ik hou echt van de oudere muziek ook O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184348660
Ja same here, die nieuwe top-40 shit is kut
pi_184353897
Er zit soms wel wat tussen. Maar het is verder idd maar niks :@

Goeiemorgen verder! Op naar het museum vandaag O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184354726
Goeiemorgen :W
Veel plezier QS, geniet ervan!
Ik werd wakker van een appje van vriendlief dat hij er toen over een half uur zou zijn O+
Heb nog nooit zo snel ontbeten en gedoucht haha _O-
Hij had ook 1 van de hondjes mee, dus dat was wel grappig hoe die hier het huis onderzocht.
Heerlijk gestolen momentje dus terwijl hij de kids heeft O+
Nu helemaal genoeg energie weer om die hobbykamer op te ruimen :P
pi_184354804
Lekker Hestia! O+ succes met opruimen, dat komt vast goed!
Gek? kan je dat eten?
pi_184354848
Mogguh.....wat zijn jullie al wakkerrr :) c_/


Heerlijk Hestia zo'n gestolen momentje......en veel plezier QS!
pi_184355121
Iets heel anders. Zie net een item over een jongen die homo is en die achterlijke Nashville verklaring heeft getekent.

Hoe kan het toch dat er nog steeds mensen zijn die voor alles in hun leven nog geloven dat er een hogere macht is die dat heeft gedaan.... Deze jongen is homo maar zal celibair door het leven gaan zegt die. Pas 24 dus hij moet nog een tijdje... Ik begrijp niet hoe dat werkt in het brein :P

https://nos.nl/artikel/22(...)ille-verklaring.html
  zaterdag 12 januari 2019 @ 10:08:54 #149
545 dop
:copyright: dop
pi_184355251
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 10:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Iets heel anders. Zie net een item over een jongen die homo is en die achterlijke Nashville verklaring heeft getekent.

Hoe kan het toch dat er nog steeds mensen zijn die voor alles in hun leven nog geloven dat er een hogere macht is die dat heeft gedaan.... Deze jongen is homo maar zal celibair door het leven gaan zegt die. Pas 24 dus hij moet nog een tijdje... Ik begrijp niet hoe dat werkt in het brein :P

https://nos.nl/artikel/22(...)ille-verklaring.html
geloof is soms niet te begrijpen.
Maar als jij vanaf heel jong hebt gehoord dat het geweldig is dan geloof je dat.
Hoe jonger en vaker je dit is vertelt. Hoe groter de kans dat je het blijft geloven.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184355309
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 10:08 schreef dop het volgende:

[..]

geloof is soms niet te begrijpen.
Maar als jij vanaf heel jong hebt gehoord dat het geweldig is dan geloof je dat.
Hoe jonger en vaker je dit is vertelt. Hoe groter de kans dat je het blijft geloven.
Ja maar je leeft toch. Ziet toch elke dag dingen die dit tegenspreken. Weet niet of je het hebt gezien maar hij zegt dat god hem expres homo heeft gemaakt zodat hij zijn complete leven kan gaan vullen om hem te dienen... :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')