Haha dan mag het wel eens ja. Ik duim voor jequote:Op woensdag 9 januari 2019 22:03 schreef RokStarr het volgende:
Tentamen ging geloof ik wel goed! Hopelijk nu bij poging 6 eens gehaald hahaha
Poging 6quote:Op woensdag 9 januari 2019 22:03 schreef RokStarr het volgende:
Klinkt als mijn statistiek tentamenquote:Op woensdag 9 januari 2019 22:03 schreef RokStarr het volgende:
Dat is een Japanse opruim-goeroe met een eigen opruimmethodequote:Op donderdag 10 januari 2019 18:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Waar gaat Marie Kondo over dan?
Vervelend Hestia.....hopelijk gaat het gauw beter als je eenmaal gestart bent met de behandeling!
Ik heb een soort zak in de kast hangen met verschillende vakken.....daar kunnen 4/5 shirts per vak in....quote:Op donderdag 10 januari 2019 19:05 schreef quickstepster het volgende:
Daarom kreeg ik haar dus aangeraden. Al heb ik geen lades om haar bekende verticaal opbergen van shirts uit te voeren. Zoek nog steeds een alternatief voor te hoge stapels![]()
Maar ik ben heel benieuwd![]()
Hestia, succes met kalmeren/de spanning uit je lijf krijgen
Ik ookquote:Op donderdag 10 januari 2019 18:49 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik heb liever dat het vriest en er een lekker winterzonnetje schijnt dan dat het zo grijs en bewolkt en regenachtig is.
Dat klinkt goed! Ikea oid? Ik heb vooral veel planken, eigenlijk totaal niet handig. Ze zijn 90cm breed en 50cm diep. Dus om die praktisch te gebruiken... Lastig! Daar ben ik nog niet uitquote:Op donderdag 10 januari 2019 19:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik heb een soort zak in de kast hangen met verschillende vakken.....daar kunnen 4/5 shirts per vak in....
Eeehm....goede vraag.....heb dat ding echt al zo lang.....quote:Op donderdag 10 januari 2019 20:08 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Ikea oid? Ik heb vooral veel planken, eigenlijk totaal niet handig. Ze zijn 90cm breed en 50cm diep. Dus om die praktisch te gebruiken... Lastig! Daar ben ik nog niet uit![]()
Word wel blij van Marie Kondo
Ik ga eens kijken, ze zullen vast iets vergelijkbaars hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2019 20:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eeehm....goede vraag.....heb dat ding echt al zo lang.....
Succes!quote:Op donderdag 10 januari 2019 20:19 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken, ze zullen vast iets vergelijkbaars hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |