quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Ook fijn elke dag je kut met 'n tandenborstel poetsen en daarna nog ff flossenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En gooit daarbij weer iedereen maar met name zijn beste vrienden zoals Lotus voor de busquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:41 schreef yaello het volgende:
Tering, Tim houdt even een verkooppraatje over zichzelf, slappe hap
nee, het ontbreekt Tim aan alles, wereldvreemd, het meest abnormale zelfbeeld wat ik ooit heb gezien, hij meet zich dingen aan die hij absoluut niet bezit, bizarquote:
Wou er nog bij zetten "met schijtpapier met Jessie als opdruk".................Wou Mazaru er geen pijn mee doen..............quote:
Tim?quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:43 schreef juul. het volgende:
Ik kan niet meer naar hem luisteren, wat een vreselijke vent
quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:42 schreef Goldencharly het volgende:
Tim:Dan trek je het kwaad uit de wortel
Met tim als maat heb je geen vijanden meer nodig .quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:42 schreef pecla het volgende:
[..]
En gooit daarbij weer iedereen maar met name zijn beste vrienden zoals Lotus voor de bus
Klopt........Echt wijs is die nie.............quote:
En Tim druipt af.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:46 schreef Goldencharly het volgende:
En daar is Kletsie weer met zijn zeer intelligente ideetjes
nee, en nu jessie er bij staat is hij erg stilquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
dat lukt dan alleen niet best![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:47 schreef Dotteke het volgende:
SNotver, stem ik op die Jens omdat ik lees dat die Tim weg wil stemmen
Kruipt die Jessie in zijn reet,
Mijn stem is ook al naar de klotequote:Op woensdag 9 januari 2019 13:47 schreef Dotteke het volgende:
SNotver, stem ik op die Jens omdat ik lees dat die Tim weg wil stemmen
Kruipt die Jessie in zijn reet,
quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Al iemand wat nieuws over struis?................Mis haar hier......
bezig met struisvogelpolitiek... komt wel weer terecht hopelijk want mis haar ookquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoop dat ze er snel weer is........quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:48 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
bezig met struisvogelpolitiek... komt wel weer terecht hopelijk want mis haar ook
ze schijnt gesignaleerd te zijn op fok in een ander topicquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:48 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Verdomd waar is Struis ja inderdaad hoop niet ziek ofzo
zeker weten!quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoop dat ze er snel weer is........
Mmm okay...quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:49 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze schijnt gesignaleerd te zijn op fok in een ander topic
die is zo kneedbaar als de pestquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Jens word al plat geluld door Jessie............
en waar is timquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Jens word al plat geluld door Jessie............
Een meeloper, althans dat is mijn eerste indruk...........quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die is zo kneedbaar als de pest
Trainingspakkie en hij is omquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Nee, helaasquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
volgens mij doet hij of hij kneedbaar is.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ach ja, dacht ben ik er van af, (wetende dat die stem toch niets doet, denk dat al wel vast staat wie blijft) Heb ze nog niet eens alle twee gezien alleen die nu met Jessie staat te pratenquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:47 schreef lorrie03 het volgende:
[..]![]()
je moet ook niet zo snel stemmen dot... je hebt een paar dagen
Zeer vermoeiend.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:52 schreef utopia2.0 het volgende:
En weer moet Jessie zijn eerdere avontuur aanhalen...........
Ach Goldencharly, ik denk ook dat het niet uit maakt, zal straks wel weer blijken dat het niets isquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:47 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Mijn stem is ook al naar de klote
ff utopia moe??quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:49 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Hoop Struis hier gauw terug te zien. Mis haar bijdrages.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:49 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:48 schreef espri het volgende:
Heerlijk, Jessie komt er aan en zegt dat Jens wel in zn team past en geeft een team Jessie trui, tegen Tim zegt hij, je hebt nog een pak van mij, die wil ik terug, Tim druipt af en Jessie zegt nog even dat Tim de boekhouding niet goed doet, hoppaaaa weg de praatjes van Tim.
Angst.quote:
Schijtziek wordt je van zijn gelul over UTO 1quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:53 schreef Capaja het volgende:
jessie heeft dit al 15 maanden meegemaakt ....
echt waar ?
heeft ie dat al eerder verteld![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:52 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
volgens mij doet hij of hij kneedbaar is.
kan, maar denk het niet, onzeker jochie, kijk naar die lichaamshouding, beetje doortastend, maar dan ook helemaal niet, als een boksring, hij moet nog vechten, plumpuddingideequote:Op woensdag 9 januari 2019 13:52 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
volgens mij doet hij of hij kneedbaar is.
Sambalbaai zou het gaan vragen dus die kan contact maken schijnbaarquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:49 schreef Bramenstruik het volgende:
vroeg het van de week, niemand heeft iets van Struis gehoord
Das der Tim angst hat um nach hause zu werden geschickt............Das is dan ein aussprache zwanzig neue farben scheibe............quote:
Als het nu niet duidelijk is.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Das der Tim angst hat um nach hause zu werden geschickt............Das is dan ein aussprache zwanzig neue farben scheibe............
quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als het nu niet duidelijk is.
ik weet niet wie maar iemand had haar in een ander topic gezien. Weet jij nog wie dat was FF? Volgens mij was jij daar ook bij FFquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sambalbaai zou het gaan vragen dus die kan contact maken schijnbaar
Nu snap ik dat ik haar niet aantrekkelijk vind............Dat gebit van haar....quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:55 schreef Bramenstruik het volgende:
enge wijf weer eens in de kappersstoel, als iemand een mooi gebit heeft vindt Ankie aantrekkelijk
niet alleen dat, ik vind haar hoogst onsmakelijk, met dat gehijg en gekreunquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu snap ik dat ik haar niet aantrekkelijk vind............Dat gebit van haar....
okequote:Op woensdag 9 januari 2019 13:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Das der Tim angst hat um nach hause zu werden geschickt............Das is dan ein aussprache zwanzig neue farben scheibe............
haha moest 10x lezen voor ik begreep wat je bedoeldquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:58 schreef Bramenstruik het volgende:
Jens lijkt op een klein boedhaatje
zo'n flierefluiterig armpjequote:Op woensdag 9 januari 2019 13:59 schreef 5thencounter het volgende:
Ook een Jessie-Loopje
[ afbeelding ]
Binnen een week loopt 'ie ook met een Mapjequote:Op woensdag 9 januari 2019 14:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zo'n flierefluiterig armpje![]()
dat het pad schoonveegt voor wat je loopt
Dat dacht ik dus ook Mario..............Maar hoeft natuurlijk niet zo te zijn........quote:
Ik mis nog een mapje.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:59 schreef 5thencounter het volgende:
Ook een Jessie-Loopje
[ afbeelding ]
Dus ze hebben een vide,ik verwacht veel spullen binnenkortquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:01 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds geen cams op de 2e verdieping.. lakse Kabautertjes
ik denk het, heb zn binnenkomst niet gezien, kan hij wat?quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Binnen een week loopt 'ie ook met een Mapje
Homo, gay........Maar dan in het duits...quote:
Nope.. ohhja... Kletsequote:Op woensdag 9 januari 2019 14:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik denk het, heb zn binnenkomst niet gezien, kan hij wat?
okquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Homo, gay........Maar dan in het duits...
pffff ok, dat maakt mij dan weer niks uitquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Homo, gay........Maar dan in het duits...
Ach daar is de nieuwe Ilse DeLangequote:Op woensdag 9 januari 2019 14:05 schreef 5thencounter het volgende:
Agguut... het kleutergitaartje zat haar dwars zeker![]()
[ afbeelding ]
Bukken Tim!quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Jens zegt nu wel eerlijk, ik heb nog wat billen te likken de eerste vier dagen......
Als ze maar geen Troubadoeoeoeeoeerrrr gaat doenquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:05 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Ach daar is de nieuwe Ilse DeLange
de loopt zo komischquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het moment dat hij bij Brandon intrekt, heb je meteen je antwoord
een mannelijke Frutselquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:06 schreef lorrie03 het volgende:
jens:ik heb nog even billen te likken de eerste paar dagen
Wil je mij niet napraten....quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:06 schreef lorrie03 het volgende:
jens:ik heb nog even billen te likken de eerste paar dagen
Lenny Kuhrquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze maar geen Troubadoeoeoeeoeerrrr gaat doen
Denk dat Tim wel voor alles in is.......quote:
De betekenis van dit woord krijgt nu een hele andere dimensie bij mijquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:07 schreef An_0_Niem het volgende:
Interessant:
[ afbeelding ]
Volledige naam: Jens Somers
https://facebook.com/Jenssssssss
quote:
Sorryquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:08 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
De betekenis van dit woord krijgt nu een hele andere dimensie bij mij
dann had hij in de hose gemachtquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook Mario..............Maar hoeft natuurlijk niet zo te zijn........
Hopen alles goed......quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:10 schreef PTLe het volgende:
Ik terug uit het ziekenhuis ..............was het leuk de binnen komst , ik zag 2 jongens , en al een beetje wat voor jongens of het zijn ?
klik hierquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:10 schreef PTLe het volgende:
Ik terug uit het ziekenhuis ..............was het leuk de binnen komst , ik zag 2 jongens , en al een beetje wat voor jongens of het zijn ?
Ik zie dit en denk owjee 12 ambachten en .......quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hopen alles goed............................We moeten ze eerst maar even een kans geven, eerste indruk is bij mij althans niet hoog, maar dat kan natuurlijk veranderen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Wir mussen das zuerst mal abwarten Mario.......quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:12 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik zie dit en denk owjee 12 ambachten en .......Dat is een hele waslijst........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
dat me aan iemand denkenquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is een hele waslijst........
zit wel een gym leraar baantje tussen. misschien een PT voor sjelliequote:Op woensdag 9 januari 2019 14:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is een hele waslijst........
Smetvrees?! Dan is Utopia echt de laatste plaats waar je moet zijnquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:17 schreef lorrie03 het volgende:
jens is geobsedeerd door ziektes en bacterien
het lijkt er wel een beetje opquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:18 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Smetvrees?! Dan is Utopia echt de laatste plaats waar je moet zijn
weer zo en opfer binnen, weer zo en vor lazarettquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:17 schreef lorrie03 het volgende:
jens is geobsedeerd door ziektes en bacterien
dit moet je beter vertalen ?quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
weer zo en opfer binnen, weer zo en vor lazarett
Ik begrijp echt niets van je postsquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
me dunkt dat jij de laatste tijd wel verwend bent, poepfetischen, sterretjes, en jong, nu zijn wij aan de beurtquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
me dunkt dat jij de laatste tijd wel verwend bent, poepfetischen, sterretjes, en jong, nu zijn wij aan de beurt
Mario heeft dan ook de award: "in raadselen spreken."quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:20 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niets van je posts
quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:21 schreef lorrie03 het volgende:
[..]en wat krijgen we een kontenlikker en een andere flikker
quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:21 schreef lorrie03 het volgende:
[..]en wat krijgen we een kontenlikker en een andere flikker
Heel terechtquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mario heeft dan ook de award: "in raadselen spreken."
je weet wel wat ik bedoel met Lazarett? dat is en Ziektetentquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mario heeft dan ook de award: "in raadselen spreken."
tjonge, kun je na al die jaren nog steeds niet een klein beetje nederlands posten ?quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeg dat dan gelijkquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
je weet wel wat ik bedoel met Lazarett? dat is en Ziektetent
Zei ze dat nu al? Heb mn streams uitquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:23 schreef Koekiebakkie het volgende:
Hiske: wat vindt je er zelf van Jens?
Aanraders.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Terwijl ze stonden te wachten op de nieuwe inwoners, waren er nog een paar mini fitties ....![]()
[ afbeelding ]
Timothy spreekt Joaquin aan - 9 januari 2019.
x70c805
[ afbeelding ]
Brenda naar huis is beter - 9 januari 2019.
x70c8py
Post daarom gewoon in het Nederlands alsjeblieftquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
je weet wel wat ik bedoel met Lazarett? dat is en Ziektetent
ik denk eerder voor in haar kastquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:24 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Merel heeft een super kicken trui gevonden
Voor op de markt?
dan gaat Sjellie niet kokenquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jens moet gaan graven.Mag niet afwassen.
2e keer op de bank,zou logisch zijn als ze gaat.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:29 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ow fantastisch; regie is al afscheids scene aan t opnemen brendaan en brandoff
Als dit is wat er gebeurd snap ik helemaal niets meer van Utopia Iemand die geld maakt door knippen schilderen truien . Een Tim die niets doet dan zich beter voordoet dan dat hij is. En een Joa die doet zoals hij zelf zegt helemaal niets.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:29 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ow fantastisch; regie is al afscheids scene aan t opnemen brendaan en brandoff
Ik kan eigenlijk ook niets anders bedenken.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:30 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Mis eigenlijk crackers en pot chocopasta maar verder prima resume van dr verblijf
Het is bijna een Comedy show, oh wacht! dat is het alquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Hij draagt al een Team Jessie trui.
Hij is al ingelijfd.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Hij draagt al een Team Jessie trui.
niet eens, toch die gekke iglo, klantjes, meer dan Sjellie, tis een tof wijf met een heel beroerde mensenkennis, want als je haar mee heb dan heb je haar ook, ze wil zelfs voor je in mensen hun bek schijtenquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:30 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Mis eigenlijk crackers en pot chocopasta maar verder prima resume van dr verblijf
quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:31 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als dit is wat er gebeurd snap ik helemaal niets meer van Utopia Iemand die geld maakt door knippen schilderen truien . Een Tim die niets doet dan zich beter voordoet dan dat hij is. En een Joa die doet zoals hij zelf zegt helemaal niets.
[..]
Als dit is wat er gebeurd snap ik helemaal niets meer van Utopia Iemand die geld maakt door knippen schilderen truien . Een Tim die niets doet dan zich beter voordoet dan dat hij is. En een Joa die doet zoals hij zelf zegt helemaal niets.
[..]
Tuurlijk niet.Gekkie.quote:
En vandaag Franny nog 2 keer.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:36 schreef maryo55 het volgende:
Tim moet voor morgen zijn uitdraai klaar hebben en zondag de boekhouding.
Zonder Vlinderquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:40 schreef DKUp het volgende:
Over iets meer dan een uurtje is het bats-tijd.
Toneel toneelquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:38 schreef lorrie03 het volgende:
dus brenda denkt niet dat ieand joa naar huis stuurt
omg tis toch nie normaal meer man!. Wordt steeds gekker!quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Joa wil gaan bellen voor een consult voor de borstvergroting van Trannie.![]()
Diana, de horrorqueen bellen.
Een Trannie.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:43 schreef DKUp het volgende:
Ze begint steeds meer op een travestiet te lijken, Frennemie....
Gaat toch nergens meer overquote:
Ik vind Mike vaak zo een domme uitdrukking op zijn gezicht hebben, mond half open..Ik hou trouwens niet van mooie mannen op zich, maar vooral met een leuke uitstraling en die mis ik in Utopia echt wel...quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De enige die er een beetje leuk uitziet van de mannen is Mie, althans hoe ik als hetero kan inzien.......
En wat nou als Mike vertrekt...dat zit er nog steeds in namelijk...Hij mocht nog niet weg alleen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie;We hebben geen bouwers nodig.
en geen horecamensenquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
jessie heeft zijn keuze al duidelijk gemaaktquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nog niet slim.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:55 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
jessie heeft zijn keuze al duidelijk gemaakt
Ineens een ommezwaaiquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:56 schreef Yaksa het volgende:
Nu is Timoteef ineens helemaal into Kevin.
dat was te verwachtenquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:56 schreef Yaksa het volgende:
Oh is hij gedraaid omdat Jens hem van repliek gaf over zijn gebats?quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:56 schreef Yaksa het volgende:
jens had wat commentaarquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:56 schreef Yaksa het volgende:
Die jongen is er net.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:57 schreef Giggio het volgende:
whahahaha
jens een misselijk makend ventje volgens timoteef
hééé lofferbooi timiteef: kijk eens in de spiegel stuk braaksel
Tjonge jonge. Nou dan stemmen we gewoon Jens dus! Hopla!quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:57 schreef Giggio het volgende:
whahahaha
Tim begrijpt niet, dat de buitenwereld precies zo naar hem kijkt..quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:57 schreef Giggio het volgende:
whahahaha
Pantosti, maar toch, dat doe je met een spatel.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gewoon met haar handen in de pan het vlees aandrukken![]()
[ afbeelding ]
Tja dat idee hadden we weleens bij anderen ook en dat bleek later heel anders te zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Die Kevin is wel een grijze muis volgens mij. Geen TV maker. Bij Jens heb ik dat meer.
Wat is dat voor holbewoner?quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gewoon met haar handen in de pan het vlees aandrukken![]()
[ afbeelding ]
Eens Magnaal,maar ik ben bang dat de keus al gemaakt is.quote:Op woensdag 9 januari 2019 15:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Tja dat idee hadden we weleens bij anderen ook en dat bleek later heel anders te zijn.
Ik denk dat beiden nog een kans moeten krijgen..Ook bij ons..
Misschien barst die jongen wel van de humor, wie zal het zeggen?
kan daar gewoon niet meer naar luisterenquote:Op woensdag 9 januari 2019 15:01 schreef PTLe het volgende:
Ik was naar Tim aan het luisteren , echt een misselijk makend mannetje is dat
Die geloofd Tim echt niet , Tim is aan het uitvogelen wie hem niet naar huis zal sturen doe ziet een zware bui aan komenquote:
voor wie dan?quote:Op woensdag 9 januari 2019 15:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eens Magnaal,maar ik ben bang dat de keus al gemaakt is.
die draait nog zo vaak om voor het zondag isquote:Op woensdag 9 januari 2019 15:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eens Magnaal,maar ik ben bang dat de keus al gemaakt is.
heeft joa ze uberhaupt al gesproken?quote:Op woensdag 9 januari 2019 15:03 schreef Ranah het volgende:
joa tegen gerrit: je moet gewoon jens hier houden
Die vieze Tim wil alleen zijn relatie met Franny goed houden , tja je zal toch je wip kwijtrakenquote:Op woensdag 9 januari 2019 15:02 schreef Ranah het volgende:
joa viste of tim eerlijk was, hij concludeert dat de band die ze hadden weg is
wederdom bewezen
kevin zou geen relatie verbreken dus tim is dan veilig en joa ook
maar joa zegt: tim en ik hebben geen relatie meer
Jens.Niet te zeggen dat het mijn voorkeur is.quote:
geen ideequote:Op woensdag 9 januari 2019 15:05 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
heeft joa ze uberhaupt al gesproken?
je hangt de hiske uitquote:Op woensdag 9 januari 2019 15:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jens.Niet te zeggen dat het mijn voorkeur is.
Nee joh dat boeit hem toch geen balquote:Op woensdag 9 januari 2019 15:05 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
heeft joa ze uberhaupt al gesproken?
Zelfs zijn moeder en dat wimpelt hij ook maar even weg...quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Tim begrijpt niet, dat de buitenwereld precies zo naar hem kijkt..
au.......quote:Op woensdag 9 januari 2019 15:06 schreef Ranah het volgende:
[..]
geen idee
stel mij niet elke keer zulke vragen![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 9 januari 2019 15:06 schreef Ranah het volgende:
[..]
geen idee
stel mij niet elke keer zulke vragen![]()
nee kan toch ook nietquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2019 15:06 schreef 5thencounter het volgende:
Laat die maar lekker uit de kast komen daar
[ afbeelding ]
TV maken door in de ringen te hangen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:59 schreef freaky40 het volgende:
Die Kevin is wel een grijze muis volgens mij. Geen TV maker. Bij Jens heb ik dat meer.
Hmmm,interessant.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2019 15:06 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe met je mee ....quote:Op woensdag 9 januari 2019 15:06 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |