Zit er dik inquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:00 schreef espri het volgende:
Ik ben benieuwd, wie weet weer oudbewoners?
dat is gewoon de houding, holle rug enzoquote:Op woensdag 9 januari 2019 11:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lotus krijgt al 'n aardig babybuikje.....
[ afbeelding ]
Nee als die nog willen dan mogen ze er denk ik in wanneer iemand er vrijwillig uit gaat. Privilegesquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:00 schreef espri het volgende:
Ik ben benieuwd, wie weet weer oudbewoners?
2 oud bewoners, 1 mag er blijven.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:01 schreef yaello het volgende:
[..]
Nee als die nog willen dan mogen ze er denk ik in wanneer iemand er vrijwillig uit gaat. Privileges
Dat zou kunnen. Vraag mij alleen af wie nog zou willen hahaquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
2 oud bewoners, 1 mag er blijven.
Nahh.. valt best meequote:Op woensdag 9 januari 2019 11:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Is Lotus zwanger??? Kind heeft gewoon een bierpens lijkt het....GM
Ja precies, stelletje mafklappers zitten er nu binnen die poortenquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:01 schreef Cyberpunk77 het volgende:
In Uto 1 gingen ze zelfs voor de poort slapen, zo zin hadden ze in nieuwe inwoners
Rob en Jeroenquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wie was een vijand van Jessie in uto 1?
Ik draaide me gelijk weer om.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:00 schreef Koekiebakkie het volgende:
Brandon gaat staan wachten
Je zal maar binnenkomen en het eerste wat je ziet is Brandon
Jeroenquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wie was een vijand van Jessie in uto 1?
brenda reddenquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:00 schreef yaello het volgende:
Brandon staat als enige bij de poort, in uto 1 was dat wel anders haha
Rob de zitzak en Jegoentje die boos op de bank ging zitten mokken. Daar heb je wat aanquote:
Ze zijn veel te zuinig op oud bewoners die er nog in willen ..die gooien ze er pas in ter vervanging...stel Joaquin wordt er niet uit gestemd en gaat uit zichzelf ...dan kunnen we weer en oud bewoner verwachten...quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
2 oud bewoners, 1 mag er blijven.
Ik gun ons een utopia zonder timquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:04 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik gun Frennie een utopia zonder tim
Ik gun ons een Utopia zonder Tim.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:04 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik gun Frennie een utopia zonder tim
Ik ookquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:04 schreef pollewop77 het volgende:
Ah daar komen wat meer erbij
Tim is erg gespannen
quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik gun ons een Utopia zonder Tim.
Ik hoorde wel eens voorbijkomen dat Joa op de bank wilde om Gerrit te redden. Maar hij zegt ook dikwijls dat hij op is.quote:
quote:
Ja die is bang vanaf maandag weer met z'n leuter tussen de draaideur van de Hema ipv kierenquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mooi dat Tim echt in zijn broek schijt .
Script.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:06 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik hoorde wel eens voorbijkomen dat Joa op de bank wilde om Gerrit te redden. Maar hij zegt ook dikwijls dat hij op is.
Die gaat het voor zichzelf verprutsen de komende dagenquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:07 schreef mazaru het volgende:
LOL Tim heeft binnen een kwartier al weer met meerdere mensen mot. Goed zo doorgaan maat
KING JESSIE HEEFT ZINquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:07 schreef Alocanda het volgende:
Als Tim gaat wat moet Franny dan met haar seksverslaving, Gerrit?
Echt wel.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:08 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Die gaat het voor zichzelf verprutsen de komende dagen
quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oud bewoners, eerst even met Shownieuws lullen.
Nieuwe inwoner, proberen bij een huidige inwoner of zelfbevrediging.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:07 schreef Alocanda het volgende:
1 van de afgestoten broeders zou leuker zijn als hij thuis achter zijn beeldscherm zit.quote:
Zeiken voor de nieuwe binnen komen. Ergenis kweken van te voren bij anderen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:09 schreef lorrie03 het volgende:
ze krijgen een preek van jessie, wat ze met de nieuwe moeten doen....
Doet ie goed. Zegt relevante dingen omdat hij ervaring heeft, lult niet uit zijn nek. Helemaal top!quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:10 schreef espri het volgende:
Ik vind Jessie geweldig, lekker prikken en de lamzakken wakker schudden, go Jessie go Jessie
gerrit en Franny....is wel erg veel lip....brrrrquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:07 schreef Alocanda het volgende:
nou en of dat het wel een verslaving kan zijn, daarbij zegt ze die zelf te hebben.quote:
Gelukkig wist hij 2 weken geleden niet dat er een nieuwe komt.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:10 schreef mazaru het volgende:
Jessie vraagt wat de afspraak is met zakgeld voor de nieuwe inwoners. Schijnt een hele rare vraag te zijn
quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:12 schreef mazaru het volgende:
Jessie: Heb je vragen ga dan naar de inwoner waarvan je denkt dat die hem kan beantwoorden. Weet je niet naar wie je moet gaan ga dan naar Jessie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit soort dingen, ik hou er vanquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:12 schreef mazaru het volgende:
Jessie: Heb je vragen ga dan naar de inwoner waarvan je denkt dat die hem kan beantwoorden. Weet je niet naar wie je moet gaan ga dan naar Jessie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oud bewoners, eerst even met Shownieuws lullen.
Ad en Erik ook nietquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:13 schreef mazaru het volgende:
Klotus en mike hebben zich niet vervaardigd om de nieuwe te verwelkomen?
belachelijkquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ad en Erik ook nietMike bezig in de silo
Als er nog meer oud bewoners komen dan komen die echt niet via de stemronde denk ikquote:
Ik vind dat elke keer zo. Moet steeds zo wennen aan de nieuwenquote:
En die zal wel blijven.quote:
Haha hoe dan? Ze hebben zich praktisch alleen nog maar voorgesteld. Geef ze de kans hahaquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:14 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Deze twee nieuwe inwoners zijn de grootste natte scheten tot nu toe![]()
![]()
Ik ook niet.quote:
Hugo metsiers 3 en roy dondersquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:15 schreef 5thencounter het volgende:
Jens (r) en Kevin (l)
[ afbeelding ]
Eerste indrukquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:15 schreef yaello het volgende:
[..]
Haha hoe dan? Ze hebben zich praktisch alleen nog maar voorgesteld. Geef ze de kans haha
quote:
Klopt, moeten ze ook in de caravanquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:17 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Jesus wat is Jessie toch ook een figuur zeg. Hij zegt 1 van de regels in de silo is dat alle jassen uit moeten
Dat is ook waarquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Als er nog meer oud bewoners komen dan komen die echt niet via de stemronde denk ik
Om te kotsen die kwast.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:17 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Jesus wat is Jessie toch ook een figuur zeg. Hij zegt 1 van de regels in de silo is dat alle jassen uit moeten
Heb je ook niets aan. Ik vind dat je wel goed gekeken moet hebben voordat je daar in gaat.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:17 schreef 5thencounter het volgende:
Aha... Jens heeft het goeie antwoord.. heeft natúúrlijk "niet veel gekeken"
quote:
die staan boven de rest.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:18 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Mike, Adriaan en Erik boeit het geen fuck?![]()
![]()
![]()
Niet echt gastvrij erg arrogant zelfsquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:18 schreef Cyberpunk77 het volgende:
![]()
![]()
Neuh.. die is al afquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:18 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]ik ben voor de blonde denk ik.
Zulke domme vragen kunnen alleen van Hiske komen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:18 schreef espri het volgende:
Vraag van HIske, HEBBEN JULLIE ER ZIN IN? nee doos, ze komen omdat ze geen zin hebben juist.
bleek wel uit de test van jessie net. regeltje over de jas. hup meteen angstvallig volgzaam de jas uit.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:17 schreef mazaru het volgende:
Dat jochie rechts lijkt me een heel timide ventje. Dat gaat geen roering brengen denk ik
[ afbeelding ]
Werk gaat kennelijk voorquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:18 schreef Cyberpunk77 het volgende:
![]()
![]()
is dat die donkere? denk dat die veel meer een grote bek zal hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:18 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Kevin is lekker maar zwak zie ik al
Staan ze ookquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:19 schreef mazaru het volgende:
Arrogante sukkels denken boven de rest te staan.
[ afbeelding ]
Vind het ook echt niet veel soeps wat er binnenkomt via de stemrondes.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:20 schreef onpartijdigert het volgende:
rare keuze van talpa, deze 2 gaan de kijkcijfers niet helpen.
dan moeten ze in het negatieve hoekje gaan zitten, tot ze weer positief kunnen zijn...quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:18 schreef chufi het volgende:
Nou Hiske, wat als ze zouden zeggen van dat ze er GEEN zin in hebben ...
zei gerrit in het begin ook.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:22 schreef Jemoederniet het volgende:
Een kandidaat die wel een goede studie heeft afgerond.
Hoe vind je dat nu weerquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Jens kan paaldansen.
Waar haal je die zo gauw vandaan?quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Jens kan paaldansen.
Op FB.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Waar haal je die zo gauw vandaan?
quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Jens kan paaldansen.
Weer zo een... waarom gaat dat in Utopia zittenquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:26 schreef chufi het volgende:
Alles over Jens
De 25-jarige Jens woont in Leidschendam, is vrijgezel en werkt als Facility Coördinator voor een ambassade. Het is een bezig bijtje, want zijn gemiddelde werkweek bestaat uit zo’n 70-uur. Daarnaastis het ook nog eens een sociaal dier en een echt familiemens. Hij heeft een hele hechte band met zijn twee broertjes, vader en moeder.
De goedgebekte Jens bruist van de energie en met zijn dosis zelfvertrouwen zit het ook wel goed. Hij laat met plezier zijn hersenen kraken en gaat graag strategisch te werk, iets wat Utopia volgens hem nodig heeft. Jens wil, net zoals ze in het bedrijfsleven doen, inzichtelijk maken wat iedereen in Utopia doet en dit stroomlijnen. Hij ziet zichzelf niet als een leider, maar als het ‘mastermind’ daarachter en wil vooral een rode draad vormen tussen de Utopianen.
Geld verdienen wil Jens vooral doen door een eigen lijn op te zetten met hippe maar comfortabele kleding. Ook wil hij de winstgevendheid van de evenementen vergroten. Dit wil Jens gaan doen door geld te gaan investeren in een eigen podium met overkapping en een vaste geluid set. Zo kunnen er vaker grote muziekevenementen georganiseerd worden. Tot slot wil hij ervoor zorgen dat de positiviteit weer terugkeert in Utopia.
Eigen kledinglijnquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Weer zo een... waarom gaat dat in Utopia zitten
ik bedoel jensquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:27 schreef lorrie03 het volgende:
kevin werkte 300 uur per maand,maar heeft het over dat hij een week lang in zijn nest liggen gaat missen
Helpen de schuld van de BV op nul te zetten.....quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:27 schreef cobain1994 het volgende:
Iets moois neerzetten.. Hoor ik dat goed?
Mooi die blijft dus niet ..Jessie duld geen concurrentiequote:Op woensdag 9 januari 2019 12:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
Geld verdienen wil Jens vooral doen door een eigen lijn op te zetten met hippe maar comfortabele kleding![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo te horen gaat die de hele dag achter de computer zitten dus idd doei als dat zo isquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:29 schreef freaky40 het volgende:
Jens is een blaaskaakje, dus dikke doei!
Hij zal bij Talpa wel die 70u p/w werken opgegeven hebben.. da's slapend rijk wordenquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:29 schreef onpartijdigert het volgende:
blijft toch ongeloofwaardig dat iemand zijn goede baan opzegt om utopia in te gaan?
kortom hij lultquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:27 schreef lorrie03 het volgende:
kevin werkte 300 uur per maand,maar heeft het over dat hij een week lang in zijn nest liggen gaat missen
Inderdaad jaquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:30 schreef Giggio het volgende:
nah - wie er blijft van de 2 boeit niet
wel dat ze de ballen hebben om timoteef eruit te knikkeren!
En zo geforceerdquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:33 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Om te kotsen er hele tijd tussendoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |