De inschrijving is de deur uit volgend Glen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gaat Sjim Wiljems voor Kjoe Skoel? Niet zo gek eigenlijk aangezien hij samen reist met Klen.
Maar bah, geen idee. Van zoveel factoren ben je afhankelijk. Het niveau van de afgevallen spelers uit de Top 64 plus de top Challenge Tour is ook prima. Van Durrant en Waites ben ik wel overtuigd dat ze het redden. Geen idee of Sjim de druk dan wel het vloerspelen beheerst.
McGeeney gaat het ook proberen????? Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
De inschrijving is de deur uit volgend Glen.
Van Waites ben ik niet zeker hoor, die is vooral op z'n best voor de camera. Dan zie ik McGeeney als een grotere kans.
Miesji volgend jaar pas. Mitchell en Harms ook niet verwacht ik.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
McGeeney gaat het ook proberen????? Verschrikkelijk.
Wie niet eigenlijk?
En wie nog meer van de top 16?quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Miesji volgend jaar pas. Mitchell en Harms ook niet verwacht ik.
Niet bedoel je? Montgomery, Phillips en dat soort figuren.quote:
MYCROFTEDquote:Op woensdag 9 januari 2019 16:06 schreef Poepz0r het volgende:
Paula Jacklin en Gulliver is de natte droom van Wereldgozer
Oh, dat zijn geen gemissen nee.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet bedoel je? Montgomery, Phillips en dat soort figuren.
Van de Landmannetjes en Mandigertjes heb ik echt geen idee, maar die halen het toch niet.
Kloontje het reuzenkindquote:Op woensdag 9 januari 2019 18:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zo dat is een dekselse mevrouw
Hadden die sowieso niet in de Europese qschool moeten spelen dan.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet bedoel je? Montgomery, Phillips en dat soort figuren.
Van de Landmannetjes en Mandigertjes heb ik echt geen idee, maar die halen het toch niet.
Veengodquote:Op woensdag 9 januari 2019 19:43 schreef Poepz0r het volgende:
ZIJN JULLIE KLAAR VOOR DE WERKEN VAN FLYERS?
JUST 4 YOU HE JONGENS
Iedereen van de Lakeside mag aan de Engelse Q meedoen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 19:43 schreef spleeh het volgende:
[..]
Hadden die sowieso niet in de Europese qschool moeten spelen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |