Parcel for mr duglee?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 10:04 schreef lunapuella het volgende:
Hey Duggee is hier al jaren favoriet, wij vinden het ook oprecht leukEr zijn ook leuke apps van (in het Engels), Ketel speelt die graag op de tablet.
Wat fijn trouwens dat het nu goed gaat op school! Rail Away is hier ook altijd leuk hoor. En daar kan ik goed mee leven, want rustquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:25 schreef Jag�rtrut het volgende:
Mijn peuter is fan van rail away van de EO! As we speak zitten we samen te kijken. Hij is vanmorgen op school gevallen en heeft een geultje in z'n kin wat geplakt is door de dokter. Maar een rustige middag thuis nu...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar sinds we weer thuis zijn weigert ze overdag een luier - zoals t hoort - en blijft ze 's nachts ook droog!![]()
En ik had net 4 pakken Pampers ingeslagen![]()
Dat was in Z&G, en nog wel per sms.quote:Op maandag 21 januari 2019 22:51 schreef Hupje het volgende:
Ik las laatst ergens (weet niet meer of het dit topic was?) over Sisu en de gastouder die afgezegd had. Ik vond dat zķ slordig. En wat denk je... Hier dus ook![]()
Nu heb ik nog tien weken om wat anders te regelen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:47 schreef Quoi het volgende:
Ik haalde Max vanmiddag op bij de gastouder met (de good old Davos) slee. Daarop konden dan mooi de pakketjes die we ook onderweg even ophaalden, want no way dat meneer op een slee ging zittenIk kon het weten, maar houd vol met dit soort dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |