Na 5-15 minuten gaat het inderdaad alweer goed met Sjaak, horen we tot nu toe. Dus dat is heel fijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:04 schreef FlyingFish het volgende:
Hopelijk went hij snel MwC. Zo lijkt het me voor niemand leuk idd. Hoor je wel van school dat het snel over is als jullie weg zijn? Ik verwacht dat het met O ook zo zal gaan, dus ik hoop eigenlijk dat hij heel snel zindelijk is, dan mag hij ook gaan wennen (hier zit een kleuterklas letterlijk de deur naast het kdv-lokaal). Elke opvangdag even een uurtje daar spelen zorgt hopelijk voor een goed begin.
Wat snel hupje. Is de wachtlijst zo lang of willen jullie zo vroeg al beginnen? Wij beginnen pas met 5 jaar denk ik, of misschien zelfs nog later.
Hier hetzelfde eigenlijk. Ik ben zelf geen zwembadfan, ik vind het uit en vooral aankleden in een zwemhokje echt een crime. Maar als we gaan, dan is het wel een feestje.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
Denk je echt dat hij zijn "watervrijheid" kwijt raakt in een half jaar, hupje? Of was hij vóór het peuterzwemmen doodsbang voor water?
Mauw ziet namelijk misschien 2 keer per jaar een zwembad, maar ze is echt als een vis in het water elke keer. Ik maak me daar dus niet zo veel zorgen om.
Zwemles ben ik ook nog helemaal niet mee bezig eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vergeet dus maar even de standaard gebroken nachten, omdat hij rond 2 uur klaarwakker is en wil spelen. Vandaag geen middagdut gedaan, dus even kijken hoe dat gaat.
Niet doodsbang, maar hij vond het helemaal niks. En dat terwijl vriend en ik elkaar kennen via de zwemverenigingquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
Denk je echt dat hij zijn "watervrijheid" kwijt raakt in een half jaar, hupje? Of was hij vóór het peuterzwemmen doodsbang voor water?
Casper en Emma is zooooooo leuk! En dat slaapliedje jaquote:Op vrijdag 18 januari 2019 11:10 schreef Quoi het volgende:
Nog niet geloof ik![]()
Wat lekker dat je 2 dagen thuis bent! Bij 2 talen is het natuurlijk ook niet niks voor je peuter. Fijn dat het allemaal goed is gekomen.
Dat tegen je aan slapen klinkt jaloersmakend!
Hier zijn Casper & Emma de bom. Iemand anders die het kent? Volgens Max is hij ook Casper (hij heeft nu dus een knuffelleeuw ook) en ben ik Emma (ik voel me vereerd). ‘s Avonds zing ik het slaapliedje uit de serie en doet hij à la Casper zijn ogen dicht en gaat slapen
Casper en Emma is hier ook regelmatig aan geweest. We hebben ook films van ze op dvd, ook erg leuk. Ik vind het zo leuk om te zien hoe die kinderen acteren, het lijkt net echt!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 11:21 schreef Svane het volgende:
[..]
Casper en Emma is zooooooo leuk! En dat slaapliedje jaIk keek dat met dochter altijd vroegah, nu alweer lang geleden. Af en toe is er ook een bioscoopfilm van, dat was ook echt leuk!
Volgens mij hebben ze Casper en Emma alleen nu vervangen, en ik ben zo gewend aan de 'oude', haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |