Ze heeft zelf gezegd dat ze is aangekomen en haar vriend maakte een opmerking over wat ze allemaal in haar mond stopt. En als je naar de foto’s kijkt zie je een behoorlijk verschil.quote:Op woensdag 9 januari 2019 01:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen. Die wat dikkere bovenbenen had ze al bij binnenkomst. En voor de rest (qua dikte dan) zie ik haar eigenlijk niet 'groeien'.
Ja, die dacht echt dat er constant een cameraploeg achter haar aan zou sjokkenquote:Op woensdag 9 januari 2019 01:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, die had het heel snel wel gezien. Net als Tamlyn, waar zijn de camera mannen ?
En toch heeft Tamlyn de camera mannen buiten Utopia redelijk goed gevonden.quote:Op woensdag 9 januari 2019 01:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, die had het heel snel wel gezien. Net als Tamlyn, waar zijn de camera mannen ?
Andijviestamppot is best lekkerquote:Op woensdag 9 januari 2019 01:07 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Duh, dat snap ik ook wel.
Maar ze wil er gewoon niet meer in.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 9 januari 2019 01:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze binnenkomt dat ze niet met een ander hoeft te strijden. Die komt er dan alleen maar in als iemand vrijwillig oprot.
Eensch!quote:Op woensdag 9 januari 2019 01:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Maar beter als ze wegblijft!!
En een visagieploeg. 😂😂quote:Op woensdag 9 januari 2019 01:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, die dacht echt dat er constant een cameraploeg achter haar aan zou sjokkenWaarschijnlijk had ze ook catering verwacht.
Patje!quote:Op woensdag 9 januari 2019 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als er toch oud-inwoners terug moeten komen, mijn TOP 5:
1.Ivan
2.Bronno
3.Amanda
4.Isabella
5.Ruud
Die is waarschijnlijk geëmigreerd naar een warmer land.quote:Op woensdag 9 januari 2019 01:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oops, ja inderdaad Wilmon, sorry. Nooit meer iets van gezien toch ?
Geen oud bewoners!! Gewoon geen enkele!!quote:Op woensdag 9 januari 2019 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
1.Ivan
2.Bronno
3.Amanda
4.Isabella
5.Ruud
Mee eens, maar valt niet meer te stoppen vrees ik ...quote:Op woensdag 9 januari 2019 01:13 schreef Sambalbaai het volgende:
Geen oud bewoners!! Gewoon geen enkele!!
Ik vrees met je mee. 😡quote:Op woensdag 9 januari 2019 01:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mee eens, maar valt niet meer te stoppen vrees ik ...
Er zijn gewoon geen nieuwe kandidaten meer..
Tsja, Isabella is zwanger, Amanda is druk bezig met haar vriend, Ruud kan niet zonder Rowena, Bronno gaat niet (geen invalidentoilet/douche) en Ivan is al Utopiaan van de eeuw.quote:Op woensdag 9 januari 2019 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
1.Ivan
2.Bronno
3.Amanda
4.Isabella
5.Ruud
Dat werkt toch niet.quote:Op woensdag 9 januari 2019 01:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als er dan morgen toch twee oud inwoners in moeten komen, dan kiezen uit deze koppels:
Johan en Beau
Bas en Do
Romy en Cemal
Ruud en Rowena
Van mij mag Aike wel een poosje terug komen, geluid op zacht..quote:Op woensdag 9 januari 2019 01:21 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Tsja, Isabella is zwanger, Amanda is druk bezig met haar vriend, Ruud kan niet zonder Rowena, Bronno gaat niet (geen invalidentoilet/douche) en Ivan is al Utopiaan van de eeuw.
Aike is er als eerste uitgestapt omdat ze niet met de FEBO wenste samen te werken.quote:Op woensdag 9 januari 2019 01:26 schreef magnaal het volgende:
[..]
Van mij mag Aike wel een poosje terug komen, geluid op zacht..
Ik heb er vanavond niemand over gehoord.quote:Op woensdag 9 januari 2019 01:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zal er morgen een vergadering zijn om 9 uur, ik betwijfel het ....
Aanname en Aike zou het goed doen, maar haar carriere niet meer op het spel willen zetten, voor deze plebsgroepquote:Op woensdag 9 januari 2019 01:30 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Aike is er als eerste uitgestapt omdat ze niet met de FEBO wenste samen te werken.
Dus die gaat al helemaal niet terugkomen.
Volgens mij echt geen aanname, Aike had het helemaal gehad toen de eerste berichtjes van de Febo via TeamSpeak op de laptop binnenkwamen. Heeft ze het vaak genoeg met Isa over gehad. In besmuikte termen weliswaar, maar voor diegene die tussen de regels door konden lezen was het wel heel duidelijk. Ook bij het overdragen van de markt taken was ze vrij duidelijk naar Isa toe.quote:Op woensdag 9 januari 2019 01:43 schreef magnaal het volgende:
[..]
Aanname en Aike zou het goed doen, maar haar carriere niet meer op het spel willen zetten, voor deze plebsgroep
Aike was er helemaal klaar mee toen Emil werd vervangen door 'medium' Colinda. Toen drong het besef echt goed door dat ze in een grote poppenkast verzeild was geraakt.quote:Op woensdag 9 januari 2019 02:06 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Volgens mij echt geen aanname, Aike had het helemaal gehad toen de eerste berichtjes van de Febo via TeamSpeak op de laptop binnenkwamen. Heeft ze het vaak genoeg met Isa over gehad. In besmuikte termen weliswaar, maar voor diegene die tussen de regels door konden lezen was het wel heel duidelijk. Ook bij het overdragen van de markt taken was ze vrij duidelijk naar Isa toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |