Geen wonder dan dat zijn vrouw weg is....quote:
Je moet er van houden!quote:
Geer is geen kutgast.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:37 schreef superniger het volgende:
Jinek heeft straks ook alleen maar kut gasten.
GEWOON KUT.
Mwahh Aboutaleb wil ik wel ff horen!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:37 schreef superniger het volgende:
GEWOON KUT.
Beetje kut. BEETJE KUTquote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:37 schreef superniger het volgende:
GEWOON KUT.
Bij VI zit hij alleen maar homo erotische grapjes te maken.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Geer moet gewoon aanschuiven bij VI. Niet bij Jinek.
Ome Abou moet bij Pauw aanschuiven en niet bij de softe Jinek.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Mwahh Aboutaleb wil ik wel ff horen!
Daar hou ik van. Ordinaire homohumor.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bij VI zit hij alleen maar homo erotische grapjes te maken.
Dat is waar denk ik! Pauw legt hem meer de vuur aan z'n schoenen!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Ome Abou moet bij Pauw aanschuiven en niet bij de softe Jinek.
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat is waar denk ik! Pauw legt hem meer de vuur aan z'n schoenen!
Maar we zullen zien!
Misschien is Eva wel kattig vandaag!
Droomhuis gezochtquote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:49 schreef superniger het volgende:
Is er nog wat bijzonders op tv tussen nu en Jinek?
Deurwaarders, Meldkamer, maar ik ga dat niet kijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:49 schreef superniger het volgende:
Is er nog wat bijzonders op tv tussen nu en Jinek?
Misdaad tegen de mensheidquote:
Wat is dat eigenlijk een mooie foto!quote:
Eigenlijk is het gewoon geniaal gestolen. De Big 3 kon hem ook nooit aanklagen voor plagiaat omdat zij dan weer hun tekst gestolen hadden van een nummer uit 1848 waardoor ze zelf geen juridische stappen durfden ondernemen ...quote:Op vrijdag 11 januari 2019 23:32 schreef Evertjan het volgende:
waarom hebben ze die Robbie van Leeuwen niet geconfronteerd dat Venus gewoon plagiaat is
FTFYquote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:34 schreef monkyyy het volgende:
Pizza hawaii is getsie guilty pleasure
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |