En anders dumpen in de darkroom van de Well's Fargo...... als die nog bestaatquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:06 schreef Jian het volgende:
[..]
In de Reguliersdwars houden ze echt hun mond wel en zelf zal ie ook niet echt klagen neem ik aan
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:20 schreef Soulraven het volgende:
Jian kan het even aangeven als er een andere TT moet. De cos was even in de war.
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:20 schreef Soulraven het volgende:
Jian kan het even aangeven als er een andere TT moet. De cos was even in de war.
Slappe vent.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:25 schreef Ranah het volgende:
lotus had een akkefietje met christel en zo ist gekomen dat tim over de grenzen van christel en hiske heenging
Hopelijk achter een streamlock dan, ik kan die zelfgenoegzame grijns op die clownskop* niet meer zien ondertussen...quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:22 schreef Sambalbaai het volgende:
Ok, dat wordt dus over 2 uur eten en daarna nog sporten en een gesprek met Joaquin.
Die blijft toch wel, leuk wel als iemand met ballen binnen komt en Joa laat zittenquote:
Vertrouw die 2 heksen toch niet!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Daarnet hoorde ik His en Chris wat raars zeggen:
Libdubmeneer vertelt dat hij theater en film doet.
Daarnaast een bijbaan als nachtportier in een hotel.
Vraagt Christel: "Zeker geen 5 sterren hotel?
Antwoord: "Nee maar wel 4 sterren"
Even later bespreekt Hiske de libdubmeneer.
Ik ken hem ergens van. Wel eens gezien, theater...
Hij verdient bij als nachtportier in een hotel.
En dan zegt Hiske letterlijk: "Zeker geen A-keur."
Nou vraag ik me af, waarom die twee mutsen allebei met zulke minachting over een bijbaan als nachtportier spreken. Heb dat werk ook jarenlang gedaan en ongelooflijk veel geleerd. Verantwoordelijkheden, zelfstandigheid, problemen oplossen, klantvriendelijkheid, hoffelijkheid. Valt me echt tegen dat deze twee vrouwen daarop neerkijken. Alsof ze zelf zo geslaagd zijn in hun beroep.
Zou toch 'n giller zijn als Maandag Brenda naar huis wordt getrapt met d'r scheve bekquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:25 schreef Sambalbaai het volgende:
Brenda en Adriaan zijn aan het basketballen, hebben net gemekkerd over de nominatie van Brenda en nu verder over Mike.....SL
Hiske: hoe heb je het gedaan?
Tim: met apparatuur van Lotus. Het was niet mijn idee. Ik wist niet dat het jullie zo zou raken.
Christel: dat dacht ik al.
Smerig ventje.............quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:25 schreef Ranah het volgende:
lotus had een akkefietje met christel en zo ist gekomen dat tim over de grenzen van christel en hiske heenging
Make my dayquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou toch 'n giller zijn als Maandag Brenda naar huis wordt getrapt met d'r scheve bek![]()
Gelul zijn piemel is wat er is met die duckfacequote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:26 schreef Ranah het volgende:
ach tim is nu eenmaal iemand die voor "roering"zorgt
daar hoop ik op. denk dat er dan nog wel eens een flinke fight kan komen tussen tim en joaquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die blijft toch wel, leuk wel als iemand met ballen binnen komt en Joa laat zitten
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die blijft toch wel, leuk wel als iemand met ballen binnen komt en Joa laat zitten
Geloof je ook nog in sprookjes.....quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou toch 'n giller zijn als Maandag Brenda naar huis wordt getrapt met d'r scheve bek![]()
Ikke welquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geloof je ook nog in sprookjes........
vindt timquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelul zijn piemel is wat er is met die duckface
Ze zijn verre van geslaagd. Buiten dat, waarom neerkijken op een ander?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Daarnet hoorde ik His en Chris wat raars zeggen:
Libdubmeneer vertelt dat hij theater en film doet.
Daarnaast een bijbaan als nachtportier in een hotel.
Vraagt Christel: "Zeker geen 5 sterren hotel?
Antwoord: "Nee maar wel 4 sterren"
Even later bespreekt Hiske de libdubmeneer.
Ik ken hem ergens van. Wel eens gezien, theater...
Hij verdient bij als nachtportier in een hotel.
En dan zegt Hiske letterlijk: "Zeker geen A-keur."
Nou vraag ik me af, waarom die twee mutsen allebei met zulke minachting over een bijbaan als nachtportier spreken. Heb dat werk ook jarenlang gedaan en ongelooflijk veel geleerd. Verantwoordelijkheden, zelfstandigheid, problemen oplossen, klantvriendelijkheid, hoffelijkheid. Valt me echt tegen dat deze twee vrouwen daarop neerkijken. Alsof ze zelf zo geslaagd zijn in hun beroep.
Wat een raar wijf, he? Dat vond ik al maar haar reacties van vandaag waren echt te debiel voor woorden.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:26 schreef Harrison het volgende:
[..]
Hopelijk achter een streamlock dan, ik kan die zelfgenoegzame grijns op die clownskop niet meer zien ondertussen...
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat een raar wijf, he? Dat vond ik al maar haar reacties van vandaag waren echt te debiel voor woorden.
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat een raar wijf, he? Dat vond ik al maar haar reacties van vandaag waren echt te debiel voor woorden.
Shelleyquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Over wie heb je het, ben het effe kwijt....
Arme Brandon wat moet hij zonder Brenda, die gaat dood......quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Hoewel ik ook wel van Tim af wil, zou ik het echt hilarisch vinden als Brenda moet gaan.
En daarbij gooit hij Lotus onder de bus?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:31 schreef Dotteke het volgende:
Tim zijn hachje aan het redden bij Chris en His
Daarom al zou ik Tim een schop geven. Het is niet zo dat als je een mokkel daar hebt dat je veilig bent, die troela zie weer snelquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:30 schreef Ranah het volgende:
franny heeft alleen op de uitzicht gestaan, meer niet, en hij heeft alles op alles gezet om franny van de bank te houden
maar: ik ga niet naar huis"roept tim net voor de SL
dr vent komt haar misschien wel halen staat hij net als dat wijf van Baldr dat ze niet tussen de slangen moet gaan zitten..... tja alle zetten uit 1 worden herhaalt dus doe deze maar bij Brenda.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als ze nog iets willen redden van deze nepstemming dan gebeurt datquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan klik je ff op wat quotes om terug te lezen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Over wie heb je het, ben het effe kwijt....
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan klik je ff op wat quotes om terug te lezen.![]()
Shelly
Of je noemt mensen bij hun naamquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan klik je ff op wat quotes om terug te lezen.![]()
Shelly
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:31 schreef Harrison het volgende:
[..]krankjorum
Die zelfgenoegzame blik in haar ogen grenst aan waanzin
Die stond bijna te janken na de stemming.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Arme Brandon wat moet hij zonder Brenda, die gaat dood......
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:32 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En daarbij gooit hij Lotus onder de bus?
Hey jij.....koetwaaif.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:32 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dr vent komt haar misschien wel halen staat hij net als dat wijf van Baldr dat ze niet tussen de slangen moet gaan zitten..... tja alle zetten uit 1 worden herhaalt dus doe deze maar bij Brenda.
Dat hoop ik zo dat Joa blijft en Tim oprot. Ben benieuwd of Frutsel dan meegaatquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
kies maarquote:
beiden geflipt en mislukt in de maatschappij dat is een feit.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze zijn verre van geslaagd. Buiten dat, waarom neerkijken op een ander?Of fixen ze zelf hun verstopping of lekkage of brengen ze hun vuilnis naar de stort. Het zijn gewoon akelige wijven, die hun eigen zweverige meuk enorm belangrijk vinden.
![]()
heb je overigens Tims afscheidspeech voor Franny gezien vanmiddag? Hij noemde haar Frummelquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:35 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat hoop ik zo dat Joa blijft en Tim oprot. Ben benieuwd of Frutsel dan meegaat
geil hoor !quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
Franny: We willen hier zwanger worden en we willen hier trouwen
z'n maatje waar hij desnoods voor liegt .......quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:32 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En daarbij gooit hij Lotus onder de bus?
Die heeft toch ergens wel een bepaalt steekje los zitten....quote:
echt hèquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:32 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dr vent komt haar misschien wel halen staat hij net als dat wijf van Baldr dat ze niet tussen de slangen moet gaan zitten..... tja alle zetten uit 1 worden herhaalt dus doe deze maar bij Brenda.
Dat is best wel eng.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
Franny: We willen hier zwanger worden en we willen hier trouwen
en raarquote:
alles voor een 1 moment van fame.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die heeft toch ergens wel een bepaalt steekje los zitten....
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:39 schreef Bestweldonker het volgende:
Ben benieuwd of His en Cris Lotus ook aan gaan spreken.
Dat zou wel leuk zijn, want Lotus stapt meteen op Tim af!
heb t net gemist was er met lotus danquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:39 schreef Bestweldonker het volgende:
Ben benieuwd of His en Cris Lotus ook aan gaan spreken.
Dat zou wel leuk zijn, want Lotus stapt meteen op Tim af!
terwijl je toch zou denken dat je met zo'n enorme sneeuwschuiver niet uit de rails zou moeten lopenquote:
Dat staat hier vlak boven.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb t net gemist was er met lotus dan
Tim vertelde net tegen His en Cris, dat het Lotus haar initiatief was om hun af te luisteren.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb t net gemist was er met lotus dan
Tim heeft zijn eigen papegaai.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:41 schreef Koekiebakkie het volgende:
Tim: Ze is echt wel de papegaai van Jessie
Brandon: Nee dat is niet waar Tim dat weet jij ook
Oke thnxquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Tim vertelde net tegen His en Cris, dat het Lotus haar initiatief was om hun af te luisteren.
no way dat ik die naast de COS legquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:41 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hier staan ze:
UTO / Bijnamen voor Utopia 2 inwoners
Is van de mannen kalender die foto'squote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:42 schreef lorrie03 het volgende:
hebben ze allemaal een zelfportret boven hun bed?
en toen hoorde je Brenda Lorre Lorre.....quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:41 schreef Koekiebakkie het volgende:
Tim over Brenda: Ze is echt wel de papegaai van Jessie
Brandon: Nee dat is niet waar Tim dat weet jij ook
okquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is van de mannen kalender die foto's
Staan de fotos al ergens van de vrouwenfotos?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is van de mannen kalender die foto's
Wat maakt dat nou uit? Als ze het koud hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:42 schreef HetVerdragvan1981 het volgende:
die jassen aan tijdens eten en koken vind ik maar ongezellig
Ok niks nutje met je schimmelkutjequote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Voor gedichten moet je bij Merel zijn, niet bij mij.
ja dan gaan ze maar bewegen, binnen doe je je jas uitquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Als ze het koud hebben.
Nee, behalve op de Instragram van Utopiaquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:44 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Staan de fotos al ergens van de vrouwenfotos?
Ik kots zowiezo van dat vieze leugenachtige ventje.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:44 schreef Ranah het volgende:
zeeziek word ik van tim, heen en weer, heen en weer van het ene op het andere been
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:49 schreef HetVerdragvan1981 het volgende:
[..]
apart mannetje wel
ik denk dat deze shot een aardige inkijk geeft in zijn belevingswereld
Die lijkt wel opgebaardquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, behalve op de Instragram van Utopia
Ben benieuwd wanneer die kalender binnen komt deze week denk ik
quote:
Gehaktballen!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:51 schreef Soulraven het volgende:
[Info]Hou het bij de streams dames en heren. Als je honger hebt moet je gaan eten en niet zo op elkaar happen.[/info]
Beter hadden ze gewoon een fotograaf gevraagdquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:49 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]![]()
Even bekeken,zag 2 fotos van Franny en Lotus.Wat slecht gefotografeerd.Maar dan ook echt slecht!
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:51 schreef Soulraven het volgende:
[Info]Hou het bij de streams dames en heren. Als je honger hebt moet je gaan eten en niet zo op elkaar happen.[/info]
Die hadden ze voor de mannen ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter hadden ze gewoon een fotograaf gevraagd
Wie weet komt die er wel.Nieuwe pc om fotos te bewerken staat er alquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter hadden ze gewoon een fotograaf gevraagd
Christel heeft die man gewoon weggejaagd, met dr gedweepquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die hadden ze voor de mannen ook.
En Christel kan foto`s bewerken denk je?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:53 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Wie weet komt die er wel.Nieuwe pc om fotos te bewerken staat er al
Klopt, maar Chris wou zelf fotograferen en een fotograaf kost natuurlijk ook weer veel geld..:Pquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die hadden ze voor de mannen ook.
Dat was ook gewoon eng,ze likte zijn zoon bijna af.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Christel heeft die man gewoon weggejaagd, met dr gedweep
Nee de nieuwe!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En Christel kan foto`s bewerken denk je?
Ik gok nog steeds op een hardcore gamer.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon eng,ze likte zijn zoon bijna af.
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
die kan zich zo idioot gedragen als er mensen komen die volgens haar wat betekenenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En Christel kan foto`s bewerken denk je?
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]met naald en draad, oh en 'n schaar
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik gok nog steeds op een hardcore gamer.
gezien het nieuwe beeldscherm welquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik gok nog steeds op een hardcore gamer.
Snorretjes tekenen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou succes verzekerdquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
Joa en Gerrit hebben sloten besteld,ze gaan alle huisjes op slot doen de hele maand.
Laten ze maar beginnen met de yurt dicht te schroeven.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
Joa en Gerrit hebben sloten besteld,ze gaan alle huisjes op slot doen de hele maand.
Nou, die heb ik al eerder gezien in de yurtquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
Ja dat is toch te gek voor woorden dat uitgerekend die twee niksnutten (patjakkers) met dit idee komen!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:58 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Laten ze maar beginnen met de yurt dicht te schroeven.
waar zie je dat?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:00 schreef Bramenstruik het volgende:
Vies goor vuil secreet Hiske, Chris haar battels zijn niet haar battels
Echt hoor,eerst Christel opstoken,en dan een stap opzij doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:00 schreef Bramenstruik het volgende:
Vies goor vuil secreet Hiske, Chris haar battels zijn niet haar battels
Stream 0quote:
vast die wil vast dat ex met hoofdletters wordtquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:04 schreef juul. het volgende:
Zou het post van haar ex zijn, ze reageert zo wonderlijk
Waarom zou je post naar je ex sturen?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:04 schreef juul. het volgende:
Zat een foto op het laatste blad bij. Zag ik blond haar. Haar ex is toch een donker typequote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:04 schreef juul. het volgende:
Ja okquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:07 schreef Koos1958 het volgende:
Als lotus die neus omhoog gooit voelt ze zich ongemakkelijk.
Kleine lettertjes toch?quote:
Yep.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:09 schreef HetVerdragvan1981 het volgende:
leest zo'n febo die brieven voordat bewoners die krijgen?
Ja kut dat wachtenquote:
quote:
ze zegt er niks over.. alleen kleine lettertjes, maar wel de camera dr op, ben ook wel benieuwdquote:
Ze leest nu voor.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:11 schreef HetVerdragvan1981 het volgende:
[..]
ze zegt er niks over.. alleen kleine lettertjes, maar wel de camera dr op, ben ook wel benieuwd
Mikequote:
Wel dat er staat dat Mike er voor haar is.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:11 schreef HetVerdragvan1981 het volgende:
[..]
ze zegt er niks over.. alleen kleine lettertjes, maar wel de camera dr op, ben ook wel benieuwd
Echt?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wel dat er staat dat Mike er voor haar is.
Als ik die man op foto's en zo voor bij zie kom en, kan er niets aan doen, moet steeds aan een laaf denkenquote:
of t ging over de brief van jessie naar lotusquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:14 schreef juul. het volgende:
Haar moeder dusje kan wel de conclusie trekkken dat Mike post heeft gehad van Jessie die hij niet aan Lotus heeft laten lezen
die bijnaam bestaat alquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:14[/URL :X ] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/197076]DaniqueV het volgende:
[..]
Als ik die man op foto's en zo voor bij zie kom en, kan er niets aan doen, moet steeds aan een laaf denken
Dat iddquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of t ging over de brief van jessie naar lotus
Owwwww oké, sorry, meer met dat idee dusquote:
Oh ja dat denk ik eerderquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of t ging over de brief van jessie naar lotus
Brenda blijft een van mn minste ergernissen, vind haar soms best raak met haar uitspraken, en zelfs gevoel voor humorquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:17 schreef Jian het volgende:
Kom op Brenda ga naar Sander, snel, snel ...... met je scheve harses
oke en dan blijft ze dusquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Brenda blijft een van mn minste ergernissen, vind haar soms best raak met haar uitspraken, en zelfs gevoel voor humor
Een ex van mij spaarde die meuk.Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Als ik die man op foto's en zo voor bij zie kom en, kan er niets aan doen, moet steeds aan een laaf denken
Ik snap wat je bedoelt, maar het is ook een aartsleugenaar en daar heb ik toevallig een hekel aanquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Brenda blijft een van mn minste ergernissen, vind haar soms best raak met haar uitspraken, en zelfs gevoel voor humor
ja natuurlijk, snap het sowieso niet, het had Merel moeten zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke en dan blijft ze dus
nee had shelly moeten zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja natuurlijk, snap het sowieso niet, het had Merel moeten zijn
Had ook gekund,dat zei Merel zelf vandaag nog.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja natuurlijk, snap het sowieso niet, het had Merel moeten zijn
ja vind ik ook jammer . zelfs geen publieksstem voor die heksenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Had ook gekund,dat zei Merel zelf vandaag nog.
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee had shelly moeten zijn
ff vanuit kampperspectief bekekenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee had shelly moeten zijn
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een ex van mij spaarde die meuk.Verschrikkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Shelly had er toch éénquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja vind ik ook jammer . zelfs geen publieksstem voor die heksen
Je wil het niet weten, zo hilarischquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:25 schreef Toweler het volgende:
Wat stond er bovenaan die brief die lotus aan Mike liet zien
HOERquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:25 schreef Toweler het volgende:
Wat stond er bovenaan die brief die lotus aan Mike liet zien
Met uitroeptekens.quote:
Ja dat was ik vergetenquote:
Zijn prinsesjes?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie denkt dat zijn 2 prinsesjes binnenkomen en dat op de een of andere manier ze allebei kunnen blijven. Hij gaat nog even kijken hoe hij dat voor elkaar kan krijgen.
Billy en ?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie denkt dat zijn 2 prinsesjes binnenkomen en dat op de een of andere manier ze allebei kunnen blijven. Hij gaat nog even kijken hoe hij dat voor elkaar kan krijgen.
het slaafje van de feboquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:29 schreef Sambalbaai het volgende:
En Jessie zijn gelul nemen we voor waarheid aanquote:
Geen idee, wil het niet weten ook.quote:
Ik zou Facebook niet serieus nemenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Geen idee, wil het niet weten ook.
Maar de geruchten worden steeds sterker dat er oud bewoners komen.![]()
![]()
jessie vertelt ook regelmatig over bewoners van utopia 1, dat mocht vroeger nooitquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:33 schreef Ranah het volgende:
[..]
jessie vertelt ook regelmatig over bewoners van utopia 1, dat mocht vroeger nooit
Wie brengt Gerritje ven naar bed want die is alweer helemaal op.quote:
Wat een armoe, nou stop er dan maar gewoon meteen mee, zo'n herhaling lijkt me pas echt slaapverwekkend.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
![]()
en over de stemming mochten ze ook niet praten, mag terugkomen die regelquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:33 schreef Ranah het volgende:
[..]
jessie vertelt ook regelmatig over bewoners van utopia 1, dat mocht vroeger nooit
Je was erbij?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:32 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
En hoe gek zou die lieve Lotus haar moeder en Oma gemaakt hebben toen ze nog aan de GHB was en alles deed wat God verboden heeft.
Nee ze is een lief kind die geen vlieg kwaad doet.
#metooquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat een armoe, nou stop er dan maar gewoon meteen mee, zo'n herhaling lijkt me pas echt slaapverwekkend.
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:37 schreef HetVerdragvan1981 het volgende:
ik kan niks vinden over festival / markt / optreden / clinics / le luifle
kan men al naar dat terrein ter leedvermaak of staat er nog niets wat dat betreft?
Pff streng hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:39 schreef Soulraven het volgende:
[Info]Speculeren over de eventuele achtergrond van een inwoner is niet bepaald relevant aan de cos. Hou het maar gewoon bij de streams.[/info]
Alsof niemand dat hier doet.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:39 schreef Soulraven het volgende:
[Info]Speculeren over de eventuele achtergrond van een inwoner is niet bepaald relevant aan de cos. Hou het maar gewoon bij de streams.[/info]
Ze schuift echt alles wat daar mee te maken heeft op het bordje van Christel.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:42 schreef Soulraven het volgende:
Hiske heeft het weer over de afluisterapparatuur en Franny.
Maar Hiske kan zelf geen mening hebben daarom is Christel de buikspreekpop.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze schuift echt alles wat daar mee te maken heeft op het bordje van Christel.Terwijl juist Hiske er heel veel moeite mee had.
brenda gaat nietquote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Arme Brandon wat moet hij zonder Brenda, die gaat dood......
Hiske is de buikspreekpop van de febo en Christel heeft zo nu en dan een afwijkende mening en dat vindt Hiske heel moeilijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar Hiske kan zelf geen mening hebben daarom is Christel de buikspreekpop.
weet tim dit ook?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wtf roept Franny nu willen zwanger worden hier. en trouwen
Hoezo? er zitten er 3 op de stoel, Tim hoofdrolspeler, hij maakt tv, Joa hoofdrolspeler, hij maakt tv. Brenda, figuratie, doet knip knip en loopt koddig ....... De Febo kiest voor het programma dus het kan verkeren.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
brenda gaat niet
Gaat tussen joa en tim
Die stond erbij.quote:
Die stond er naast dus die weet wat hem te doen staat, en wat dat betreft is hij goed bezig.quote:
Teringquote:
Is ze toch ook niet, ze vergeet veel dingen of besteld het verkeerde.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:48 schreef Soury het volgende:
Jessie is lekker bezig, Shelly je bent niet capabel om boodschappen te doen
Het is lekker dat ze dat gewoon in haar smoel gezegd krijgtquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Is ze toch ook niet, ze vergeet veel dingen of besteld het verkeerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |