Misschien is Boxing The Stars (of hoe heet dat?) nog wel een optie voor ze.quote:Op maandag 14 januari 2019 20:13 schreef jigggy het volgende:
[..]
heb ergens gelezen dat mezdi krav maga en jijitsu doet , had graag een gevecht willen zien
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 09:27 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Misschien is Boxing The Stars (of hoe heet dat?) nog wel een optie voor ze.
Vooraleer ze ook maar 1 seconde op de buis komen hebben ze al ellenlange contracten en "team"meetings achter de rug.quote:Op maandag 14 januari 2019 15:30 schreef DonnaRush het volgende:
Aangezien alles scripted is geloof ik het ook niet. Ze hebben vast ook niet voor niks maskers op als ze het horen, dat zie je in de voorstukjes.
ah er zit elk seizoen wel een onzeker mannetje in de groep die aan het "little man syndrome" lijdtquote:Op maandag 14 januari 2019 15:37 schreef Solid-Snake het volgende:
Toch ga ik deze groep wel missen. Denk niet dat er veel mensen Brody kunnen overtreffen in de volgende seizoenen
balenciaga schoentjes welquote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:27 schreef Superfatcat het volgende:
https://www.ad.nl/show/ex(...)A-I9gDibOtn7kSUkYzPc
Viktor gaat inderdaad met het broertje van Brody
En wat schattig, ze zijn een ANWB stelletje. Zelfde jas en schoenen.
Nee. Die Mezdi is echt een super manipulatief, narcistisch persoon. Hoe hij overkomt hier vind ik hem ook echt een baas, maar o.a. Temptation Island laat wel zien hoe hij is. Alleen wel een stuk intelligenter dan de meeste en heel welbespraakt. Alles is heel doordacht.quote:Op zondag 13 januari 2019 22:57 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook best normaal
Klopt, op Temptation was hij inderdaad wel heel sneaky Maar toch vind ik hem erg sympathiek over komen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 21:20 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Nee. Die Mezdi is echt een super manipulatief, narcistisch persoon. Hoe hij overkomt hier vind ik hem ook echt een baas, maar o.a. Temptation Island laat wel zien hoe hij is. Alleen wel een stuk intelligenter dan de meeste en heel welbespraakt. Alles is heel doordacht.
Komt u maar!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:40 schreef jigggy het volgende:
Krijg net een naaktfilmpje van Lena doorgestuurd
Lol iddquote:
moet van MTV denk ikquote:Op zaterdag 19 januari 2019 12:15 schreef robuust89 het volgende:
Waarom hebben ze bijna allemaal dezelfde hoeveelheid Instagram posts en zijn de accounts priv? Niet dat er veel te zien is
quote:Op maandag 14 januari 2019 11:03 schreef jigggy het volgende:
Zou iemand een GIFje kunnen maken van Brodys zijn godverdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |