TRAP ER NIET IN!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:16 schreef Salvad0R het volgende:
Jezelf reduceren tot een tweedimensionale foto op een vleeskeuringsapp en dan huilen dat er geen inhoud uit komt![]()
Wegwerpsamenleving. En iedereen trapt er in.
Ik zit niet op Tinder uit pure empathie en medelijden. Anders blijven er al helemaal geen vrouwen meer over voor anderen.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:54 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Chick (26) afstand 4km
Morgen avond mee uiteten
Hij heeft wel een punt hoor...quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh hemel, 2 van die zeiken opvrouwen-topics
Nee, als je op een vleeskeuringsapp als tinder zit dan moet je niet zeuren als je beoordeelt wordt op je uiterlijk.quote:
Dat is niet mijn probleem, mijn probleem is dat ze allemaal afhaken als ik over voorbinddildo's begin. Ze praten met me mee etc, dan gaat het over seks en zo. Dan begin ik over voorbbindildo's en dan hoor je enkel nog krekels.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee, als je op een vleeskeuringsapp als tinder zit dan moet je niet zeuren als je beoordeelt wordt op je uiterlijk.
Knikkeren voor het echie was leuk als je won, maar als je verloor fuck...quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:42 schreef Vollenhoven het volgende:
Same here
Vriendinnen van mij hebben dan weer ziek veel matches
Vind dat Tinder niks, fixen in het echie is veel leuker
Preutse hoeren!!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem, mijn probleem is dat ze allemaal afhaken als ik over voorbinddildo's begin. Ze praten met me mee etc, dan gaat het over seks en zo. Dan begin ik over voorbbindildo's en dan hoor je enkel nog krekels.
Dat bedoel ik dit is wel echt een systematisch probleem. Geen enkele vrouw die mij eens flink uit elkaar wil trekken.quote:
Cijvers?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:45 schreef Zwolsboy het volgende:
Zoveelste klacht over Tinder![]()
Als dit werkelijk zo is, waarom doet Tinder daar niet wat aan een limit aan matches die je mag hebben?
En zijn er ergens cijvers van hoeveel mannen / vrouwen en T girls erop zitten?
Berekeningen, van hoeveel matches er per dag plaats vinden, hoeveel profielen er zijn, hoeveel mannen/vrouwen verhouding.quote:
Wees niet jaloers op de dames die gebruik maken van hun 100 matches, waar ze regelmatig uit vissen voor een date of seks. Het schept voor hen een negatieve gemoedstoestand van amoraliteit die hun productiviteit/geluk/welvaart direct en indirect aantast.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:43 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Berekeningen, van hoeveel matches er per dag plaats vinden, hoeveel profielen er zijn, hoeveel mannen/vrouwen verhouding.
Kan dat nergens vinden.
Lees wel werkelijk bij Google echt overal geen matches, matches praten niet, matches verdwijnen spontaan. Vrouwen zijn gewoon onbetrouwbaar op internet![]()
Gelukkig ken ik mijn dame niet van internet, en ze heeft Tinder wel eens voor de grap erop gezet en ja na 1e minuut aanmelden direct elke veeg een match, en ze ging eens voor de grap 50x achter elkaar vegen en precies 50 matches.
Kom ik erop 1e avond 0 matches na 3 dagen 2 en reageren die? nee...
Ik denk dat dat hun geluk veel minder aantast dan de mannen die géén matches krijgen eigenlijk. Want over dat laatste, daar gaat dit toch over? Leuk gedraaid hoor, want wat je hier nu eigenlijk zegt is dat het eigenlijk maar goed is dat mannen dit probleem niet hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2019 10:54 schreef Gentlemen_vision het volgende:
[..]
Wees niet jaloers op de dames die gebruik maken van hun 100 matches, waar ze regelmatig uit vissen voor een date of seks. Het schept voor hen een negatieve gemoedstoestand van amoraliteit die hun productiviteit/geluk/welvaart direct en indirect aantast.
Hoe moeilijk ook, als de vrouw zich amoreel gedraagt, dit nooit als man te belonen of te begeren.
1 universieel garantie die het heelal aan je geeft is het volgende:
(Aanhoudend) amoreel gedrag leidt altijd tot zelfdestructie. De mate van zelfdestructie hangt af van je aanhoudendheid in deze.
Het één sluit het ander niet uit. Wat fout is, is fout en moet je voluit kunnen benoemen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 10:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat hun geluk veel minder aantast dan de mannen die géén matches krijgen eigenlijk. Want over dat laatste, daar gaat dit toch over? Leuk gedraaid hoor hoor, want wat je hier nu eigenlijk zegt is dat het eigenlijk maar goed is dat mannen dit probleem niet hebben.
Maar waarom is dit topic er dan? En nog een 2e topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |