Wat vervelend van de opvang sisu en d-e. Ik hoop dat het toch nog goed komt.
Ik heb mij niet ingeschreven voor opvang. Ik ga 16 tot 24 uur werken en dan wordt de baby 1 dag opgevangen door mijn man en 1 a 2 dagen door mijn moeder. Ik moet wel zeggen dat ik dat moeilijk vind, al weet ik zeker dat mijn man en moeder heel goed voor de baby zullen zorgen.
Ik zou het zelf niet over mijn hart kunnen verkrijgen om een kleine baby op een kdv te plaatsen. Sommige baby's gaan er vrijwel fulltime naartoe. Ziet zo'n juf jouw baby meer dan jij.
Niet gemeen bedoelt voor de dames die fulltime werken en niet anders kunnen trouwens. Ik zou het zelf alleen niet kunnen.
Verlof in Nederland vind ik echt te weinig. Je hebt maar 10 tot 12 weken om volledig samen met je baby door te brengen, terwijl hechting tijdens het eerste jaar plaatsvindt. Het zou op zijn minst 6 maanden moeten duren, het liefst nog 1 jaar.
Mijn nicht woont in Oostenrijk en daar krijgen ze een verlof van 2 jaar per kind
Vervelend van je document Cholula.. Ik zou inderdaad ook even advies vragen aan iemand die verstand heeft van ict. Mijn ervaring is ook dat dingen niet zo makkelijk volledig worden gewist.
Twee weken met schoonfamilie lijkt mij ook een hel dodoria. Jammer dat het niet goed is gegaan. Helemaal breken lijkt mij een hele grote stap, maar misschien is een beetje afstand nemen het beste? Heb ik zelf ook gedaan met mijn schoonmoeder.
Wij hebben het afgelopen weekend een babykamer en een kinderwagen geregeld

Woensdag halen we via marktplaats een box en een badje op. En dan nog de kleine dingen regelen.
Alles is trouwens zo duur zeg. Sommige kinderwagens zijn even duur als een (oudere) auto