abonnement Unibet Coolblue
pi_184268972
beste vrouwelijke fok-leden, graag jullie mening/ervaring. Ik ben een jongen(19) en heb een hele hele leuke vriendin (17). We zijn beiden trouwens nog maagd en hebben nu zo'n 2,5 maand een relatie. Voor ze met mij iets had, had ze nog nooit zichzelf gevingerd (te eng en geen interesse) en ook nooit een tampon in gedaan (spannend en pijnlijk). Nu is het dus zo dat we de laatste paar weken heel erg vaart maken op seksueel gebied. Zij heeft mij al vaker afgetrokken en gepijpt en ik heb haar sinds afgelopen zaterdag ook gevingerd (penetratie met vinger) en gebeft. Echter deed het vingeren nog best pijn bij haar en ze ervaarde het niet echt als fijn. Beffen vond ze wel lekker. Hebben jullie ervaring hier mee? dat het pijn doet en niet fijn voelt. Nat genoeg zijn was zeker niet het probleem! ze wilde heel erg graag seks hebben en ze was echt heel erg nat maar het paste simpelweg niet, wat mij niet verbaasde.

Alle tips en ervaringen zijn welkom!

wel graag alleen serieuze reacties.

Alvast heel erg bedankt!!
  maandag 7 januari 2019 @ 21:56:16 #2
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184269613
quote:
maar het paste simpelweg niet, wat mij niet verbaasde.
Waarom niet? In theorie zou er een hele baby door moeten kunnen.

Het lijkt me dat ze beter met zichzelf kan gaan spelen om rustig aan het gevoel te wennen. En als het dan nog niet lukt eens langs de huisarts.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 7 januari 2019 @ 22:37:58 #3
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184270520
De eerste keer, spanning voor hetgeen komen gaat daardoor pijn.
En inderdaad ervaring opdoen door het zelf te ervaren, samen ervaring opdoen, niet door te penetreren. Alleen vingeren en beffen kan ook plezierig zijn.
Op een gegeven moment zal door de ervaring met het vingeren er meer ontspanning zijn en kun je gaandeweg eens met meer vingers spelen.

Ik snap dat jullie beiden, zijzelf ook graag meer zouden willen, maar dat zul je op moeten bouwen. Geduld en vooral tijd is hierin een belangrijke factor.

Vooral voor haarzelf.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_184271299
(lichte) vorm van vaginisme misschien?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 7 januari 2019 @ 23:15:36 #5
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184271414
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 23:11 schreef Vlicious87 het volgende:
(lichte) vorm van vaginisme misschien?
Kan, maar is niet het eerste waar ik aan zou denken.
Uiteraard als het aan blijft houden, zoals Luna ook al aangeeft, is een doktersbezoek verstandig.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 7 januari 2019 @ 23:44:32 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184272044
Veel doen, niet perse verder willen gaan dan dat.
Ondanks natheid ook glijmiddelen gebruiken.

Als ze een tampon al spannend vond, dan dit wss helemaal. Dus last haar er lekker van genieten. Veel beffne met af en toe een vinger erbij.
pi_184273855
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 23:44 schreef Cue_ het volgende:
Veel doen, niet perse verder willen gaan dan dat.
Ondanks natheid ook glijmiddelen gebruiken.

Als ze een tampon al spannend vond, dan dit wss helemaal. Dus last haar er lekker van genieten. Veel beffne met af en toe een vinger erbij.
Dit dus, je kan dit niet forceren dan neem je 10 stappen terug in 1x.
Zorg dat de grenzen je helemaal duidelijk zijn en gebruik hulpmiddelen als glijmiddel om het zo comfortable mogelijk te maken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')