abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190171983
Aha, kijk aan. Het is tóch gelukt.

https://www.ad.nl/den-haa(...)se-bouwers~a0320aa4/
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190179351
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 19:21 schreef Messina het volgende:
Aha, kijk aan. Het is tóch gelukt.

https://www.ad.nl/den-haa(...)se-bouwers~a0320aa4/
Maandag definitieve uitslag maar kans is bijna 0%.
Zonder wrijving geen glans
pi_190179803
Om nu alles af te blazen lijkt me ook te veel van het goede.

Biej oons in Twente hebt wie poasveuren.
Loat de Hagenezen ok eure vol hebb'n.

Als ze daar in de gemeente nu eens "good cop bad cop" zouden spelen. Remkes houdt vast aan een absolute "no-go",
En een partij houdt vast aan "maximaal 10 meter" en nog een groepje "maximaal 15 meter".
Dan laat je "maximaal 10 meter" winnen en gedoog je "15 meter". Volgens mij kan er dan niet zo veel gebeuren, en je voorkomt al die ongecontrolleerde stadsbranden.

Wat was eigenlijk de uiteindelijke schade vorige jaarwisseling?
Volgens mij zijn er geen doden of gewonden gevallen....
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_190179971
Er waren heel wat mensen met eerstegraads brandwonden als gevolg van de vonkenregen. Alleen ga je daarmee meestal niet naar een arts, dus is het moeilijk om aantallen te noemen.
pi_190181000
Duindorp trekt zelf de stekker eruit. Zeggen ook zelf niet meer ervoor te zorgen dat er geen rellen of brandjes uitbreken.

Nice *O*
pi_190181124
Gewoon weer kerstbomenjacht, net als vroegah.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_190181149
quote:
De Duindorpse stichting wil ook geen andere evenementen rond de jaarwisseling organiseren. Zulke activiteiten zouden de rust in de wijk kunnen bewaren als er geen vreugdevuur is. ,,Deze bal ligt nu bij de gemeente zelf, want wij trekken onze handen overal van af
Dit wordt wel tof. Succes gemeente :W
pi_190181359
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Dit wordt wel tof. Succes gemeente :W
Ben je nu trots op zulk tokkie gedrag om weer een halve stad dronken te gaan afbreken?
pi_190181759
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:13 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ben je nu trots op zulk tokkie gedrag om weer een halve stad dronken te gaan afbreken?
Komende jaarwisseling als vanouds weer 1 grote tyfuszooi. Dan zijn de vuren volgend jaar weer terug. Wie niet horen wilt moet maar voelen.
pi_190182048
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:13 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De gemeente roept het over zichzelf af op deze manier. Ze weten dat er een groep "tokkies" (ik zou ze liever onruststokers noemen) is, en ze hebben een manier gevonden om autobranden, plunderingen, vuurwerkbommen e.d. tot een minimum te beperken door vreugdevuren toe te staan op vaste locaties. Gaat al jaren goed. Gaat één keer mis, door slecht toezicht en pech van de wind, en ze nemen het weer af. Tsja, dan vraag je er bijna om.
Ik sta niet achter zulke (op z'n Haags) kankerzooi, maar ik kan het wel begrijpen. ;)
pi_190182066
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Komende jaarwisseling als vanouds weer 1 grote tyfuszooi. Dan zijn de vuren volgend jaar weer terug. Wie niet horen wilt moet maar voelen.
Dreigementen jegens de openbare orde, stelletje autochtone terroristen. Ik ben benieuwd hoeveel haagse sjonnies preventief voor oud en nieuw opgepakt gaan worden voor het opruien op facebook. :P
pi_190182091
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:58 schreef Messina het volgende:

[..]

De gemeente roept het over zichzelf af op deze manier. Ze weten dat er een groep "tokkies" (ik zou ze liever onruststokers noemen) is, en ze hebben een manier gevonden om autobranden, plunderingen, vuurwerkbommen e.d. tot een minimum te beperken door vreugdevuren toe te staan op vaste locaties. Gaat al jaren goed. Gaat één keer mis, door slecht toezicht en pech van de wind, en ze nemen het weer af. Tsja, dan vraag je er bijna om.
Ik sta niet achter zulke (op z'n Haags) kankerzooi, maar ik kan het wel begrijpen. ;)
De gemeente geeft alleen nog vergunningen voor kleine vuren en gaan dat handhaven dat willen deze organiserende mensen niet, waarom is het dan alsnog de schuld van de gemeente? 8)7
pi_190182229
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 11:02 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De gemeente geeft alleen nog vergunningen voor kleine vuren en gaan dat handhaven dat willen deze organiserende mensen niet, waarom is het dan alsnog de schuld van de gemeente? 8)7
Dat! Hoe asociaal moet je wel niet zijn als je zo hoopt dat het zo uit de hand loopt met alle schade die het voortbrengt? Ik snap het echt niet.

Ik snap überhaupt niet dat er allerlei maatregelen moeten worden genomen omdat een stel tokkies zich niet kunnen gedragen en daar ook ook nog eens trots op zijn. En dan ook nog eens de gemeente de schuld van geven :D :')
pi_190182232
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 11:02 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja, jij en je redelijkheid denken zo, maar probeer eens wat redelijkheid aan de kant te zetten en te denken als de onderlaag van de bevolking. Mensen die toch al geen reet hebben, gemeente, politiek, politie e.d. als de vijand zien. Want over deze groep mensen hebben we het ;)
pi_190182310
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 11:12 schreef Messina het volgende:

[..]

Ja, jij en je redelijkheid denken zo, maar probeer eens wat redelijkheid aan de kant te zetten en te denken als de onderlaag van de bevolking. Mensen die toch al geen reet hebben, gemeente, politiek, politie e.d. als de vijand zien. Want over deze groep mensen hebben we het ;)
Die groep bestaat op fok niet meer dat zijn de allochtonen geworden. :P
pi_190182346
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 11:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Die groep bestaat op fok niet meer dat zijn de allochtonen geworden. :P
Ja, dat komt omdat deze mensen niet op Opsporing Verzocht komen, omdat ze doorgaans niet de lokale snackbar overvallen, want ze houden van hun 'eigen' snackbarpersoneel :P
pi_190182349
Zet gezellig het leger in om de orde te handhaven in Den Haag. Achterlijk gedoe met autobranden en vernielingen altijd.. En de mensen die de afgelopen 10 jaar met oud&nieuw betrapt zijn die moet je verplicht zich laten melden op het politiebureau, of geef ze een wijkverbod.
dag
pi_190182384
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dreigementen jegens de openbare orde, stelletje autochtone terroristen. Ik ben benieuwd hoeveel haagse sjonnies preventief voor oud en nieuw opgepakt gaan worden voor het opruien op facebook. :P
0.
pi_190182412
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 11:19 schreef Peter het volgende:
Zet gezellig het leger in om de orde te handhaven in Den Haag. Achterlijk gedoe met autobranden en vernielingen altijd.. En de mensen die de afgelopen 10 jaar met oud&nieuw betrapt zijn die moet je verplicht zich laten melden op het politiebureau, of geef ze een wijkverbod.
De afgelopen 10 jaar was het prima rustig, want vreugdevuren. :P
pi_190182985
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 11:24 schreef Messina het volgende:

[..]

Genoeg autobranden en vernielingen overigens..
dag
pi_190183222
Ik zal aan ze denken als ik bij mijn vuurtje sta. De politie moet in die omgeving gewoon met scherp schieten op alles wat beweegt tussen 18:00 en 06:00.

Eerst jarenlang trots hoger bouwen als toegestaan en na de rampzalige gebeurtenissen van vorig jaar niet de hand in eigen boezem steken maar gaan dreigen met geweld omdat je niet wil voldoen aan doodnormale regels waar andere evenementen ook aan moeten voldoen

[ Bericht 0% gewijzigd door vipergts op 29-11-2019 14:34:52 ]
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_190183927
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 11:24 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik kan er wel om lachen dat de burgemeester de bewoners van Den Haag oproept om er een gezellig feest van te maken met zijn allen en dat de gasten die dat jarenlang in Duindorp deden voor de gastjes daar nu zeggen van; de tyfus en de groeten aan je voeten _O-
  vrijdag 29 november 2019 @ 13:53:17 #173
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_190184471
Laat dat Den Haag maar branden, dikke prima
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 29 november 2019 @ 14:17:33 #174
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_190184705
Dreigen te gaan rellen omdat je niet naar een brandende stapel pallets mag kijken. Wat een triest tuig ben je dan :r .
pi_190184803
'Wij als organisatie focussen ons al jaren op een gecontroleerd vreugdevuur, zodat de problemen in en rondom onze wijk zijn verdwenen.’

Humor hebben ze wel die tokkies _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')