Maandag definitieve uitslag maar kans is bijna 0%.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:21 schreef Messina het volgende:
Aha, kijk aan. Het is tóch gelukt.
https://www.ad.nl/den-haa(...)se-bouwers~a0320aa4/
Dit wordt wel tof. Succes gemeentequote:De Duindorpse stichting wil ook geen andere evenementen rond de jaarwisseling organiseren. Zulke activiteiten zouden de rust in de wijk kunnen bewaren als er geen vreugdevuur is. ,,Deze bal ligt nu bij de gemeente zelf, want wij trekken onze handen overal van af
Ben je nu trots op zulk tokkie gedrag om weer een halve stad dronken te gaan afbreken?quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit wordt wel tof. Succes gemeente
Komende jaarwisseling als vanouds weer 1 grote tyfuszooi. Dan zijn de vuren volgend jaar weer terug. Wie niet horen wilt moet maar voelen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ben je nu trots op zulk tokkie gedrag om weer een halve stad dronken te gaan afbreken?
De gemeente roept het over zichzelf af op deze manier. Ze weten dat er een groep "tokkies" (ik zou ze liever onruststokers noemen) is, en ze hebben een manier gevonden om autobranden, plunderingen, vuurwerkbommen e.d. tot een minimum te beperken door vreugdevuren toe te staan op vaste locaties. Gaat al jaren goed. Gaat één keer mis, door slecht toezicht en pech van de wind, en ze nemen het weer af. Tsja, dan vraag je er bijna om.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ben je nu trots op zulk tokkie gedrag om weer een halve stad dronken te gaan afbreken?
Dreigementen jegens de openbare orde, stelletje autochtone terroristen. Ik ben benieuwd hoeveel haagse sjonnies preventief voor oud en nieuw opgepakt gaan worden voor het opruien op facebook.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komende jaarwisseling als vanouds weer 1 grote tyfuszooi. Dan zijn de vuren volgend jaar weer terug. Wie niet horen wilt moet maar voelen.
De gemeente geeft alleen nog vergunningen voor kleine vuren en gaan dat handhaven dat willen deze organiserende mensen niet, waarom is het dan alsnog de schuld van de gemeente?quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:58 schreef Messina het volgende:
[..]
De gemeente roept het over zichzelf af op deze manier. Ze weten dat er een groep "tokkies" (ik zou ze liever onruststokers noemen) is, en ze hebben een manier gevonden om autobranden, plunderingen, vuurwerkbommen e.d. tot een minimum te beperken door vreugdevuren toe te staan op vaste locaties. Gaat al jaren goed. Gaat één keer mis, door slecht toezicht en pech van de wind, en ze nemen het weer af. Tsja, dan vraag je er bijna om.
Ik sta niet achter zulke (op z'n Haags) kankerzooi, maar ik kan het wel begrijpen.
Dat! Hoe asociaal moet je wel niet zijn als je zo hoopt dat het zo uit de hand loopt met alle schade die het voortbrengt? Ik snap het echt niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De gemeente geeft alleen nog vergunningen voor kleine vuren en gaan dat handhaven dat willen deze organiserende mensen niet, waarom is het dan alsnog de schuld van de gemeente?
Ja, jij en je redelijkheid denken zo, maar probeer eens wat redelijkheid aan de kant te zetten en te denken als de onderlaag van de bevolking. Mensen die toch al geen reet hebben, gemeente, politiek, politie e.d. als de vijand zien. Want over deze groep mensen hebben we hetquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De gemeente geeft alleen nog vergunningen voor kleine vuren en gaan dat handhaven dat willen deze organiserende mensen niet, waarom is het dan alsnog de schuld van de gemeente?
Die groep bestaat op fok niet meer dat zijn de allochtonen geworden.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:12 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, jij en je redelijkheid denken zo, maar probeer eens wat redelijkheid aan de kant te zetten en te denken als de onderlaag van de bevolking. Mensen die toch al geen reet hebben, gemeente, politiek, politie e.d. als de vijand zien. Want over deze groep mensen hebben we het
Ja, dat komt omdat deze mensen niet op Opsporing Verzocht komen, omdat ze doorgaans niet de lokale snackbar overvallen, want ze houden van hun 'eigen' snackbarpersoneelquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die groep bestaat op fok niet meer dat zijn de allochtonen geworden.
0.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dreigementen jegens de openbare orde, stelletje autochtone terroristen. Ik ben benieuwd hoeveel haagse sjonnies preventief voor oud en nieuw opgepakt gaan worden voor het opruien op facebook.
De afgelopen 10 jaar was het prima rustig, want vreugdevuren.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:19 schreef Peter het volgende:
Zet gezellig het leger in om de orde te handhaven in Den Haag. Achterlijk gedoe met autobranden en vernielingen altijd.. En de mensen die de afgelopen 10 jaar met oud&nieuw betrapt zijn die moet je verplicht zich laten melden op het politiebureau, of geef ze een wijkverbod.
Genoeg autobranden en vernielingen overigens..quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:24 schreef Messina het volgende:
[..]
De afgelopen 10 jaar was het prima rustig, want vreugdevuren.
Ik kan er wel om lachen dat de burgemeester de bewoners van Den Haag oproept om er een gezellig feest van te maken met zijn allen en dat de gasten die dat jarenlang in Duindorp deden voor de gastjes daar nu zeggen van; de tyfus en de groeten aan je voetenquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:24 schreef Messina het volgende:
[..]
De afgelopen 10 jaar was het prima rustig, want vreugdevuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |