. Wat een verschillen zeg.
 . Wat een verschillen zeg.  .
.

Ditquote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:06 schreef minilot het volgende:
Ik omarm en koester het restje onvolwassen klunzigheid in mij juist. Ik voel me op zich helemaal geen 37 36 (en moet me bij drank kopen nog geregeld legitimeren), maar als ik kijk naar de gemiddelde begin-twintiger zie ik echt wel dat ik zelf sindsdien een stevige ontwikkeling heb doorgemaakt
Niet zozeer in materiële zaken voor elkaar hebben, wel in zelfverzekerdheid en relativeringsvermogen.

Laten we het maar positief houden en zeggen dat ze dus ook bijna nooit zo hard huilt dat we achterin kunnen kijken
 Laten we het maar positief houden en zeggen dat ze dus ook bijna nooit zo hard huilt dat we achterin kunnen kijken   

https://www.etsy.com/shop/marulatreequote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:24 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Leuk schort, mini! Waar is die van?

quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:46 schreef minilot het volgende:
[..]
https://www.etsy.com/shop/marulatree
 Beetje jammer van de verzendkosten van bijna ¤12
 Beetje jammer van de verzendkosten van bijna ¤12   

#teamouwekop
 #teamouwekop

Ja, ik vind het nu dus ook niet erg, maar vroeger dacht ik dat je dan gewoon klaar was. Kon je nog 50 jaar hetzelfde doen en dan was het dat.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:16 schreef Franny_G het volgende:
Ja jongens, het zou wat zijn als je je rond je 30e al 'af', helemaal in balans, en volwassen zou voelen. Hoe moet dat dan met de volgende 50 jaar van je leven?

Dat kan ineens hard gaan hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:27 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat veel tanden allemaal! Hier is tand 3 net door

Ja ik zie er ook al 3 meer zitten! Andere boventand komt ook bijna door. Ik vind het wel grappig want hier heeft dus ruim 7 maanden tussen tand 2&3 gezeten.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:20 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dat kan ineens hard gaan hoor.
Hier inmiddels de eerste set kiezen door en bezig met de hoektanden. Laat het maar gauw voorbij zijn.

). Naar mij wijzend heel lief mama zeggen en dan naar zichzelf ‘nini’.
 ). Naar mij wijzend heel lief mama zeggen en dan naar zichzelf ‘nini’.  

Net als bij Rena zou het schort hier niet tot zijn recht komen, ik ben zo culinair als een stoeptegel
  Net als bij Rena zou het schort hier niet tot zijn recht komen, ik ben zo culinair als een stoeptegel  

" En toen pas viel het kwartje dat bij dus in april al 1,5 jaar is
 " En toen pas viel het kwartje dat bij dus in april al 1,5 jaar is   
   Stop. De. Tijd !!11!!!!!
  Stop. De. Tijd !!11!!!!!

Ik ben het ook
 Ik ben het ook   . Mijn vriend kookt elke dag, ik bak hoogstens eens een ei ofzo
. Mijn vriend kookt elke dag, ik bak hoogstens eens een ei ofzo  .
. 
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 16 januari 2019 08:37 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Zo culinair als een stoeptegelIk ben het ook
. Mijn vriend kookt elke dag, ik bak hoogstens eens een ei ofzo
.
Ah leuk die zwijmelmomenten bij het kdv
I.v.m. herkenbaarheid in een spoiler maar iemand wat ik ken was gisteren in shock toen ze haar kind bij de gastouder ophaalde:Wbt je spoiler, ik zou echt aangifte doen als ik dat zou zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een melding bij de organisatie waarbij de gastouder aangesloten is.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!

. En dat praten verbaas ik me ook over en kijk ik ook zeer naar uit! Ik heb net ja knikken gesignaleerd als afwisseling op het nee schudden. Jacob zegt niet eens mama
 . En dat praten verbaas ik me ook over en kijk ik ook zeer naar uit! Ik heb net ja knikken gesignaleerd als afwisseling op het nee schudden. Jacob zegt niet eens mama   .
 .

Voor schilderen hebben we hier idd een echt schort met mouwen en van echt plastic, maar koken gaat meestal met alleen de handen, dus mouwen opstropen is dan genoeg. Schort is vooral om kleding te beschermen tegen tomatensaus-spettersquote:Op woensdag 16 januari 2019 09:03 schreef Lemijn het volgende:
Kan je als schort niet beter iets hebben met mouwen eraan? Ook voor schilderen etc? Of onderschat ik 1- en 2-jarigen nu teveel.

Geloof niet dat wij dat vaak zeggen, dus geen idee waarom, maar schattig is het wel.
 Geloof niet dat wij dat vaak zeggen, dus geen idee waarom, maar schattig is het wel.  

is goed schat
  is goed schat   

Borsteltje pakt hij ook van me af om dan over zijn haren te vegen.
 Borsteltje pakt hij ook van me af om dan over zijn haren te vegen.  

.
. )
   )

quote:Op woensdag 16 januari 2019 08:37 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Zo culinair als een stoeptegelIk ben het ook
. Mijn vriend kookt elke dag, ik bak hoogstens eens een ei ofzo
.
Ah leuk die zwijmelmomenten bij het kdv
I.v.m. herkenbaarheid in een spoiler maar iemand wat ik ken was gisteren in shock toen ze haar kind bij de gastouder ophaalde:Je spoiler. Hoe dan!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat slecht van die gastouder.
Dat past toch niet? Dan zie je zo dat dat echt geen porum is.
Ik deed Z. vorige maand testen in de maxi cosi tobi en ik zag al dat ze daarvoor nog niet comfortabel zit. Afgezien van de lengte -en gewicht-richtlijnen die daar bij horen.
Schandalig.

Auwquote:Op woensdag 16 januari 2019 11:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Wij zagen kaptein een keer schoppen naar de bal van de hond.
 Dat is zielig....
 Dat is zielig....

we hebben n vrouwtjeshondquote:

Ja, hier!quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:58 schreef vencodark het volgende:
Meer mensen die per ongeluk een boodschapje uit winkel hebben meegenomen zonder te betalen omdat het op de wandelwagen lag i.p.v. op de band?

Nee, dat nog niet. Wel een keer mijn pinpas vergeten bij de kassa omdat ik 2 krijsende kinderen in de kinderwagen hadquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:58 schreef vencodark het volgende:
Meer mensen die per ongeluk een boodschapje uit winkel hebben meegenomen zonder te betalen omdat het op de wandelwagen lag i.p.v. op de band?
 gelukkig wel een lieve caissière die hem bewaard had.
 gelukkig wel een lieve caissière die hem bewaard had.

. En nu is hij chagrijnig naar het kdv omdat hij zelf ook net weer sliep
. En nu is hij chagrijnig naar het kdv omdat hij zelf ook net weer sliep   .
.

Sjaak had vaak zo’n afwasborstel in zijn handen bij de Ikea, wanneer hij op mijn rug in de draagzak zat. Ik geloof dat ik hier 6 van die dingen heb liggen zonder ervoor te betalen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja hoor. Of omdat mijn kind een product in de knuistjes had.
Maar goed, het feit dat ze bij deze buurtsuper vroeger vaak vergaten mijn krat bier aan te slaan heeft ze véél meer geld gekost

Ik ben 1 keer teruggegaan om een bak met schroeven nog te betalen. Die waren we vergeten omdat die onderin de kinderwagen lag. De kassadame was zwaar verbaasd dat ik terugkwam om het alsnog netjes af te rekenenquote:Op donderdag 17 januari 2019 08:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak had vaak zo’n afwasborstel in zijn handen bij de Ikea, wanneer hij op mijn rug in de draagzak zat. Ik geloof dat ik hier 6 van die dingen heb liggen zonder ervoor te betalen.
1 keer werd het gezien en zei de vrouw van Ikea dat dit veel vaker gebeurt

Ook teruggegaan om te betalen.
 Ook teruggegaan om te betalen. 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone

Hier ook zo’n kletskous en veel wijzen met dat vingertje
 Hier ook zo’n kletskous en veel wijzen met dat vingertje 
 Hoop gebeurd in zo’n relatief korte tijd, samenwonen, trouwen, kind, een paar keer verhuisd in de afgelopen 2 jaar
 Hoop gebeurd in zo’n relatief korte tijd, samenwonen, trouwen, kind, een paar keer verhuisd in de afgelopen 2 jaar  

Er zit een gemeenschappelijke verschoonruimte en keuken tussen de groepen en blijkbaar kon de deur eerst wel 5 sec. open staan, na de intrede van mijn kind niet meer
 Er zit een gemeenschappelijke verschoonruimte en keuken tussen de groepen en blijkbaar kon de deur eerst wel 5 sec. open staan, na de intrede van mijn kind niet meer   . Nou, voor nu op naar een betere nacht
. Nou, voor nu op naar een betere nacht   

.
 . 

Zo sneu dat IJsje nu de dupe wordt van stom beleid.
 Zo sneu dat IJsje nu de dupe wordt van stom beleid. 

. Woensdag (mijn vrije dag) werd hij ook pas om 09:30 wakker met alleen een fles om 06:30!
 . Woensdag (mijn vrije dag) werd hij ook pas om 09:30 wakker met alleen een fles om 06:30!   

Gewoon inderdaad om alvast een beetje te wennen, verder geen haast hoor.quote:

Zo niet, dan hebben we 'm vast. Is geen bederfelijke waar.
 Zo niet, dan hebben we 'm vast. Is geen bederfelijke waar.   

ging Ella er 3 keer op en af en de derde keer zat er zowaar een plasje in!
 ging Ella er 3 keer op en af en de derde keer zat er zowaar een plasje in!

Günther lust het pas op kamertemperatuur of kouder, dus hier geen issuequote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:42 schreef Messina het volgende:
Een snel tussendoor vraagje: Avondeten is vaak koud voordat het op is. Warmen jullie het opnieuw op of gewoon warm-lauw-koud door?

Nee, begin ik niet aan. Dikke kans dat ik al die moeite doe en is ze 2 happen later alsnog klaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:42 schreef Messina het volgende:
Een snel tussendoor vraagje: Avondeten is vaak koud voordat het op is. Warmen jullie het opnieuw op of gewoon warm-lauw-koud door?

Dat dacht ik bij kleuter destijds ook, maar ze durfde niet op de wc, ook niet met verkleiner.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:03 schreef Nolita het volgende:
Potje voelt nog als een ver van mijn bed show, maar vroeg me laatst wel af waarom je een potje boven een wc-bril -verkleiner zou verkiezen? Want dan is het meteen waar het moet enzo.

Dit was ook mijn gedachte, ja. Sowieso zoveel mogelijk zaken inrichten op zelf doen, gisteren bij de voordeur ook alvast een laag haakje voor de jas van Günther, spiegel op kabouterhoogte en een laag krukje voor schoentjes aantrekken geregeld.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 20:24 schreef Sylver_ het volgende:
Ik vind het wel handig dat ze zelf naar het potje kan lopen en op kan gaan zitten als ze moet.
 Misschien vindt -ie er geen reet aan hoor en trek ik nog tot de brugklas z'n gympen bij 'm aan, maar vooralsnog reken ik gewoon op een ontluikende behoefte aan zelfredzaamheid.
 Misschien vindt -ie er geen reet aan hoor en trek ik nog tot de brugklas z'n gympen bij 'm aan, maar vooralsnog reken ik gewoon op een ontluikende behoefte aan zelfredzaamheid.   

in mn hoofd is het zo zoet als hij zn jasje op kan hangen zelf
 in mn hoofd is het zo zoet als hij zn jasje op kan hangen zelf   

Echt hè? Ik stel het me vast te idyllisch voor, maar ik val al steeds om van vertedering als ik nou z'n klittenbandschoenen onder z'n krukje zie staan.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:02 schreef littledrummergirl het volgende:
Ooh nu wil ik ook een laag haakje voor t jasje van kapteinin mn hoofd is het zo zoet als hij zn jasje op kan hangen zelf

krukje hier is onze eerste traptrede (na de tweede is pas ons traphekje) ze gaat er ook vaak zomaar zitten spelen. De stoeltjes zijn nog iets te hoog om zelf op te komen.
 krukje hier is onze eerste traptrede (na de tweede is pas ons traphekje) ze gaat er ook vaak zomaar zitten spelen. De stoeltjes zijn nog iets te hoog om zelf op te komen. 

we zaten allebei helemaal onder. Verder issie harstikke bleek en eet niks en drinkt amper. Ik kijk het nog ff n paar uurtjes aan, maar als er weer zo'n golf komt bel ik wel even de HAP of we er iets mee moeten. Komt t iemand bekend voor?
 we zaten allebei helemaal onder. Verder issie harstikke bleek en eet niks en drinkt amper. Ik kijk het nog ff n paar uurtjes aan, maar als er weer zo'n golf komt bel ik wel even de HAP of we er iets mee moeten. Komt t iemand bekend voor?

De slijm wel, Ella spuugde gisteren zichzelf en de autostoel onder met een lading zure slijm. Alleen niet bleek en drinkt juist erg goed (thee vooral).quote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Muuuuh, de kaptein hoest net toch al rochelend/kokhalzend een sloot slijm opwe zaten allebei helemaal onder. Verder issie harstikke bleek en eet niks en drinkt amper. Ik kijk het nog ff n paar uurtjes aan, maar als er weer zo'n golf komt bel ik wel even de HAP of we er iets mee moeten. Komt t iemand bekend voor?

Zuur idd, alsof hij het eerder misschien had doorgeslikt ofzoquote:Op zaterdag 19 januari 2019 10:31 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
De slijm wel, Ella spuugde gisteren zichzelf en de autostoel onder met een lading zure slijm. Alleen niet bleek en drinkt juist erg goed (thee vooral).
Is hij verder wel gewoon alert?
Overleggen kan natuurlijk nooit kwaad.

. Dat ie niet eet vind ik niet zo'n ramp, zolang ie maar wel drinkt en dat is nu gelukt
. Dat ie niet eet vind ik niet zo'n ramp, zolang ie maar wel drinkt en dat is nu gelukt   paracetamol erachteraan en maar weer eens kijken hoe hij het doet.
 paracetamol erachteraan en maar weer eens kijken hoe hij het doet.

Casper vindt dat ook erg leuk! Hij snapt het principe alleen wijs ik aan waar het in moet en dan gaat er motorisch nog vanalles niet goed
 Casper vindt dat ook erg leuk! Hij snapt het principe alleen wijs ik aan waar het in moet en dan gaat er motorisch nog vanalles niet goed  
 .
.

Dus nu een nieuw zalfje om te kijken of dat wat doet.
 Dus nu een nieuw zalfje om te kijken of dat wat doet.

Dat had mijn dreumes ook, tot 2x toe. Het was dan niet echt krentenbaard over het hele gezicht, maar de eczeemplekjes naast haar oor waren aan het natten en er kwamen gele korsten op. De huisarts zei dat als ze een kweekje zouden doen, dat het hoogstwaarschijnlijk wel dezelfde bacterie als van krentenbaard op zou leveren, daarom kregen we er fusidine zalf voor mee. Dat werkte heel snel en daarna konden we weer verder smeren om de eczeem onder controle te krijgen. Het heeft zich gelukkig niet verder uitgebreid over de rest van het gezicht.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 12:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Oh trws, weten jullie nog dat ik n tijdje geleden vertelde over kaptein zn eczeem/smet oortje? Het ging steeds maar niet helemaal over of kwam weer terug dus we zijn weer naar de huisarts geweest. Die dacht dat het misschien krentenbaard kon zijnDus nu een nieuw zalfje om te kijken of dat wat doet.

. Zal morgen eens proberen een foto te maken, het pak passen vlak voor etenstijd en na een langere autorit en middag in de kinderwagen bleek niet het beste moment
. Zal morgen eens proberen een foto te maken, het pak passen vlak voor etenstijd en na een langere autorit en middag in de kinderwagen bleek niet het beste moment   

Verder geen enorme krampen oid, wel veel meer bloed dan ik gewend ben.
 Verder geen enorme krampen oid, wel veel meer bloed dan ik gewend ben.

mogen we een filmpje
 mogen we een filmpje   
   ?
?

Jaaa! Erg benieuwd!quote:Op zaterdag 19 januari 2019 20:44 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ja ik zal morgen een filmpje maken!

gekeken bij de gesprekken. Die gingen allemaal in het Engels (internationaal team, er was onder meer een Egyptische, een Indiër, een Turks stelletje en een Brit) en dat hoorde Günther tot dusver alleen bij een paar van zijn favoriete voorleesboeken en een  incidentele Teletubbies-aflevering. Goeie associaties dus!
 gekeken bij de gesprekken. Die gingen allemaal in het Engels (internationaal team, er was onder meer een Egyptische, een Indiër, een Turks stelletje en een Brit) en dat hoorde Günther tot dusver alleen bij een paar van zijn favoriete voorleesboeken en een  incidentele Teletubbies-aflevering. Goeie associaties dus!  

!  het hoofddeksel is nog een uitdaging
!  het hoofddeksel is nog een uitdaging   
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 20 januari 2019 10:41 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
het hoofddeksel is nog een uitdaging SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk dat nou!
Heb je ook een outfit voor jezelf? Let me see you stripped down to the bone
Let me see you stripped down to the bone

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone

naar de optocht kijken en naar t kindercarnaval
 naar de optocht kijken en naar t kindercarnaval   

voor het boekenwurmpje
  voor het boekenwurmpje   

Wat mis ik dat ook soms van de babytijd.
  Wat mis ik dat ook soms van de babytijd.

!
! Beetje jammer dat -ie doorheeft hoe z'n schoenen uit gaan
 Beetje jammer dat -ie doorheeft hoe z'n schoenen uit gaan 
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone

!!
 !! 
  Ik vind dit wel echt een roteffect van die zwangerschap hoor, ik had hiervoor echt weinig last er van
 Ik vind dit wel echt een roteffect van die zwangerschap hoor, ik had hiervoor echt weinig last er van  

. Hij was vorig jaar de eerstgeborene van het carnavalsseizoen en we kregen in de kraamweek de prins en adjudant op bezoek met een onderscheiding, dat was wel tof. Mijn vader is prins en adjudant geweest en zo kreeg ik het vroeger weer met de paplepel ingegoten
. Hij was vorig jaar de eerstgeborene van het carnavalsseizoen en we kregen in de kraamweek de prins en adjudant op bezoek met een onderscheiding, dat was wel tof. Mijn vader is prins en adjudant geweest en zo kreeg ik het vroeger weer met de paplepel ingegoten   .
.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |