Het loopt ook allemaal wel weer met een sisser af. Die scheids was niet erg onder de indruk. Maar Kjeld houdt wel van theater, dat is nu eenmaal zn persoonlijkheid. Ik baal er wel van, want het had best een aardig duel kunnen worden tussen hem en Verbij. En volgens mij zijn 'we' die startplek kwijt.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:25 schreef pietkanarie het volgende:
Ik vind het verzoek van Nuis en Orie trouwens best redelijk, ze kunnen toch in ieder geval samen de beelden er nog eens bijpakken. De scheidsrechter kan dan natuurlijk prima bij zijn beslissing blijven maar dit komt toch een beetje over als: "omdat ik het zeg"... Maar goed, misschien is discussie aangaan ook wel niet handig.
Nee, die scheidsrechter is zeker niet onder de indruk, wat ook goed is. Want een scheidsrechter moet een beetje 'stoïcijns' zijn. Kjeld Nuis is wel van het theatermaken ja, als de ergste boosheid is weggezakt, gaat hij misschien nog wel een keer rustig in gesprek. En er is dus een protest ingediend door de Jumbo ploeg.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 17:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het loopt ook allemaal wel weer met een sisser af. Die scheids was niet erg onder de indruk. Maar Kjeld houdt wel van theater, dat is nu eenmaal zn persoonlijkheid. Ik baal er wel van, want het had best een aardig duel kunnen worden tussen hem en Verbij. En volgens mij zijn 'we' die startplek kwijt.
twitter:SashaKrotov twitterde op vrijdag 11-01-2019 om 16:42:15Kjeld Nuis DQ, close view#speedskating #slowmotion https://t.co/C2Ejz2QOvY reageer retweet
quote:Protest - hoe zinloos achteraf gezien ook - tegen de beslissing van de Nederlandse scheidsrechter Berri de Jonge bleek om curieuze redenen niet mogelijk. Volgens de reglementen kan er binnen dertig minuten na afloop van de wedstrijd bezwaar worden gemaakt tegen een beslissing. De Nederlandse delegatie diende om 16.39 uur het protest in. Dat werd door De Jonge evenwel niet ontvankelijk verklaard. Volgens hem was de wedstrijd om 16.00 uur afgelopen en niet (conform de reglementen van de Internationale Schaats Unie) op het moment van aanvang van de ceremonie protocollaire. Die begon om 16.11 uur.
https://www.telegraaf.nl/(...)diskwalificatie-nuis
Lijn ligt verkeerd.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 09:32 schreef maan_man het volgende:
Bij de telegraaf hebben ze ook een foto:
[ afbeelding ]
Bij het behandelen van het protest lijkt de scheidsrechter in de fout te gaan:
[..]
Wüst ook ooitquote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:31 schreef Remzz het volgende:
Antwanet mag een seconde of 15 verliezen geloof ik.
23 seconde volgens mij (op Sablikova)quote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:31 schreef Remzz het volgende:
Antwanet mag een seconde of 15 verliezen geloof ik.
21.31 om exact te zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
23 seconde volgens mij (op Sablikova)
Heeft dit seizoen echt stappen gezetquote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:32 schreef Remzz het volgende:
Lollerbrigida ook wel erg goed op deze 1500 meter.
Die valse start? Of dat Nuis überhaupt start?quote:
De laatste niet meer dacht ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:12 schreef Remzz het volgende:
Ik dacht trouwens dat als je werd gediskwalificeerd in een toernooi je de daaropvolgende afstanden niet meer mocht rijden.
Valse start, 3 uit 3 dit toernooi.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:43 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Die valse start? Of dat Nuis überhaupt start?
Hij is iig consistent daarin.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Valse start, 3 uit 3 dit toernooi.
Ja, dacht al dat je dat bedoelde inderdaad... vaste prik bijna. Dit toernooi in ieder geval sowieso.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Valse start, 3 uit 3 dit toernooi.
Nee hoor. Altijd al geweestquote:Op zaterdag 12 januari 2019 02:47 schreef superniger het volgende:
Nuis is een lul.
Is high geworden van zijn gouden medailles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |