quote:Op maandag 7 januari 2019 18:51 schreef Koos1958 het volgende:
Die Brenda, brandon, jessie en merel zijn al wel vanaf een uurtje of drie dat ik kijk aan het plotteren voor de bestelde kleding. Die zijn geld aan het verdienen en roddelen ondertussen. Of de andere vier die op hun nest zitten en roddelen. Zit wel klein verschil in.
quote:Op maandag 7 januari 2019 18:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
vast want roddelen is dan anders.. zo dom heb ik ze nog nooit gelezen..
buurman werkt niet ik wel mag dus roddelen![]()
![]()
![]()
Lotus is af en toe ook echt wel eens een kreng, en dat zingen van der heb ik niks mee maar toch is er iets wat ik wel mag aan haar.quote:Op maandag 7 januari 2019 18:56 schreef Jian het volgende:
Lotus speelt een gemeen spel volgens mij, de bitch (got to love it)
Zodra ze buiten is brandt ze hem weer af.quote:Op maandag 7 januari 2019 18:57 schreef yaello het volgende:
Wow, Lotus is geinteresseerd in Jessie's bezigheden? What's going on?
Ze onderwerpt zich, yesquote:Op maandag 7 januari 2019 18:57 schreef yaello het volgende:
ik snap er niets van.... ze maken me nu helemaal koekieloekiequote:Op maandag 7 januari 2019 18:57 schreef yaello het volgende:
ze wil toch met hem aanpappen om brenda in shock te krijgenquote:Op maandag 7 januari 2019 18:57 schreef yaello het volgende:
Echt een voelbare spanning.quote:Op maandag 7 januari 2019 18:57 schreef Koekiebakkie het volgende:
Lotus in de Silo
Bloeddruk van Brenda,Merel en Brandon omhoog!
Ga je serieus op Jian reageren.quote:Op maandag 7 januari 2019 18:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Lotus is af en toe ook echt wel eens een kreng, en dat zingen van der heb ik niks mee maar toch is er iets wat ik wel mag aan haar.
quote:Op maandag 7 januari 2019 18:58 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze wil toch met hem aanpappen om brenda in shock te krijgen
quote:Op maandag 7 januari 2019 18:58 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze wil toch met hem aanpappen om brenda in shock te krijgen
Gewoon nieuwe dingen verbroederd voor evenquote:Op maandag 7 januari 2019 18:57 schreef yaello het volgende:
quote:Op maandag 7 januari 2019 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
Mijn hoop is gevestigd op Shelley. Dat ze naar huis gaat.
ja haha vooral omdat die nu meekrijgen dat lotus en jessie normaal spreken.quote:Op maandag 7 januari 2019 18:57 schreef Koekiebakkie het volgende:
Lotus in de Silo
Bloeddruk van Brenda,Merel en Brandon omhoog!
Ik hoop voor jou dat ze echt een relatie krijgt met Jessiequote:Op maandag 7 januari 2019 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zodra ze buiten is brandt ze hem weer af.
Ik wil haar gezicht zien op het moment dat ze weg moet.quote:
Ja joh Jian is liefquote:
Oh dearquote:
Ik zie liever haar smoel dat Gerrit blijft en zij ook. Lekker ongemakkelijkquote:Op maandag 7 januari 2019 18:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik wil haar gezicht zien op het moment dat ze weg moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |