jullie.....onze.quote:Op maandag 7 januari 2019 14:40 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Als ik dit zeg word het fake news genoemd. Sorry Lotus fans, jullie eigen keuze om daar fan van te zijn niet onze schuld
Ik zit je te stangen joh.........Vind het altijd wel leuk hoe je je inleeft en je uit.........quote:Op maandag 7 januari 2019 14:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat ik andere streams heb. Iemand die rustig is vind het niet nodig om als een bouwvakker te vloeken
Recht uit het hart en een waarheid als een koequote:
quote:Op maandag 7 januari 2019 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zit je te stangen joh.........Vind het altijd wel leuk hoe je je inleeft en je uit.........
Ik pas me graag aan aan de kleuters hierquote:Op maandag 7 januari 2019 14:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
jullie.....onze.
Wat een kleuternivo.
quote:Op maandag 7 januari 2019 14:43 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik pas me graag aan aan de kleuters hier
quote:Op maandag 7 januari 2019 14:43 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik pas me graag aan aan de kleuters hier
Ja, ik mis haar al een tijdjequote:Op maandag 7 januari 2019 14:47 schreef ericahysterica het volgende:
ik mis de bijdrage in de cos van Struis...
De zelfbenoemde koningin uitgehangen zoals dagelijks. Alleen dit keer tegen de verkeerde. Ze begon tegen Merel en daarna tegen Brenda. Dat had ze nou net niet moeten doen. Lotus zette zichzelf weer vreselijk te kijk. Ik hoop dat het in de uitzending komt. Die staat straks zelfs nog onder makaak in de poll als ze zo doorgaatquote:
ik hoop dat het goed met haar gaat...quote:
is er niemand die contact met haar kan opnemen?quote:Op maandag 7 januari 2019 14:48 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik hoop dat het goed met haar gaat...
gelukkig staat onze beschaafde onschuldige Brenda hoog in de pol dat is een hele geruststellingquote:Op maandag 7 januari 2019 14:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
De zelfbenoemde koningin uitgehangen zoals dagelijks. Alleen dit keer tegen de verkeerde. Ze begon tegen Merel en daarna tegen Brenda. Dat had ze nou net niet moeten doen. Lotus zette zichzelf weer vreselijk te kijk. Ik hoop dat het in de uitzending komt. Die staat straks zelfs nog onder makaak in de poll als ze zo doorgaat
Ja, dat hoop ik ook, ze is 4 dagen geleden nog op fok geweest, maar waarom ze dan hier niet meer komt geen idee.quote:Op maandag 7 januari 2019 14:48 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik hoop dat het goed met haar gaat...
hey hey netjesquote:Op maandag 7 januari 2019 14:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
is er niemand die contact met haar kan opnemen?
ik ken haar niet maar lees haar hier vind, het vrijpostig om haar zomaar te benaderenquote:Op maandag 7 januari 2019 14:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
is er niemand die contact met haar kan opnemen?
Misschien had iemand haar op FB of dat er iemand is die met haar belt.quote:Op maandag 7 januari 2019 14:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ken haar niet maar lees haar hier vind, het vrijpostig om haar zomaar te benaderen
Dikke letters op haar voorhoofd ...............leugenaar .quote:Op maandag 7 januari 2019 14:52 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan er niets aan doen, ik snap het niet
Ze durft niet te plassen als er mensen haar kunnen horen, ze durft geen chips te eten als er familie bij is
Maar neuken tegen de klippen op, zeggen dat je in je kont geneukt bent, met de sperma aan je mond nog onder de dekens vandaan komen kreunen en hijgen als een geile meid durf je dan wel weer
haha is dat anders dan blond brunette of zwart haar dan?quote:Op maandag 7 januari 2019 14:53 schreef Dotteke het volgende:
Heb je wel eens iemand met rood haar gezond vraagt His aan Joa![]()
Helaas voor Hiske heeft hij dit wel
We hadden niet voor niets de "Brenda meter" toen....quote:Op maandag 7 januari 2019 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lotus heeft gelijk................ ze heeft een kutkop
Misschien met zo gebit als die rooie daar heeft welquote:Op maandag 7 januari 2019 14:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
haha is dat anders dan blond brunette of zwart haar dan?
Mike is bezet , nu gaat ze voor joa?
O ja, die was ik al weer vergetenquote:Op maandag 7 januari 2019 14:56 schreef snetje het volgende:
[..]
We hadden niet voor niets de "Brenda meter" toen....
Ik heb haar net een bericht gestuurd.quote:Op maandag 7 januari 2019 14:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien had iemand haar op FB of dat er iemand is die met haar belt.
Nou zijn mijn kansen verkeken danquote:Op maandag 7 januari 2019 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien met zo gebit als die rooie daar heeft wel
vreemde pc van 1900 euroquote:Op maandag 7 januari 2019 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Wat een vreemde PC hebben. Wat is dat er voor 1?
quote:Op maandag 7 januari 2019 14:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb haar net een bericht gestuurd.
https://www.coolblue.nl/p(...)gtXFU2UaAghyEALw_wcBquote:Op maandag 7 januari 2019 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Wat een vreemde PC hebben ze. Wat is dat er voor 1?
Nee je gebit is niet per definitie vreselijk als je rood haar hebtquote:Op maandag 7 januari 2019 14:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou zijn mijn kansen verkeken dan
Ik verf me haar rood en ik heb me hele leven bijna geduimd ..dus mijn gebit is ook vrezelijk
Maar nog nooit klachten gehad voorheen
Zit al 23 jaar aan dezelfde dus misschien zijn tijden veranderd 😉
toe maar een gewone was niet goed genoegquote:Op maandag 7 januari 2019 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/p(...)gtXFU2UaAghyEALw_wcB
Jemmig, dan hadden ze voor dat geld beter een Imac kunnen aanschaffen.quote:Op maandag 7 januari 2019 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Totale overkill voor daar.quote:Op maandag 7 januari 2019 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Leuk spul,ik heb een MSI laptop.quote:Op maandag 7 januari 2019 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De 256 GB SSD heeft weinig opslagruimte Staat er bij de beschrijvingquote:Op maandag 7 januari 2019 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
dat had een stuk goedkoper gekunt jaquote:Op maandag 7 januari 2019 15:01 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Totale overkill voor daar.
Wat een verspilling van geld.
Er zit nog een 2 Teringbyte HD inquote:Op maandag 7 januari 2019 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De 256 GB SSD heeft weinig opslagruimte Staat er bij de beschrijving
daarom schreef ik ook al, wachten wie zich aanmeld om daar te gaan gamen, en live utopia kijken op het 2e "scherm"quote:Op maandag 7 januari 2019 15:01 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Totale overkill voor daar.
Wat een verspilling van geld.
Is voor Windows hé...zit ook nog een 2TB schijf inquote:Op maandag 7 januari 2019 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De 256 GB SSD heeft weinig opslagruimte Staat er bij de beschrijving
Heel die finance is een grap joh...al jarenquote:Op maandag 7 januari 2019 15:03 schreef freaky40 het volgende:
Die hebben ze gewoon van de Febo gehad, kan niet anders. Ze staan in de min en dan zo'n grote uitgave. Dat kan niet anders dan een Febo cadeautje zijn. Of een sponsordealtje ofzo.
ruhigggggquote:Op maandag 7 januari 2019 15:04 schreef mario390 het volgende:
ja kut nochmal heb ik niks geplaatst?![]()
ho hoelang k kann ik s stemmen?
Ik zou er toch maar een NAS bijnemen .. (oh ja FEBO / dropbox)quote:Op maandag 7 januari 2019 15:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is voor Windows hé...zit ook nog een 2TB schijf in
Mooi dit!quote:0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:13 schreef Poesjuh het volgende:
Mike spreekt lotus aan op haar taal, hij heeft neefjes en wordt nu geassocieerd met lotus. Straks komt er niemand meer op de koffie zegt Mike
Wauw
Ja Talpa heeft een eigen netwerk met heeeel veel ruimtequote:Op maandag 7 januari 2019 15:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou er toch maar een NAS bijnemen .. (oh ja FEBO / dropbox)
Tot morgen 9 uur dacht ik.quote:Op maandag 7 januari 2019 15:04 schreef mario390 het volgende:
ja kut nochmal heb ik niks geplaatst?![]()
ho hoelang k kann ik s stemmen?
quote:Op maandag 7 januari 2019 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 januari 2019 15:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Tim is blij voor Tranny dat ze nu een professional iemand heeft, die ook geheimhouding heeft.
ja ja ja. Ja toch? Ja hè?quote:Op maandag 7 januari 2019 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
Franny bij de psycholoog
Is dat de moeite waard om een filmpje te maken?
Dat dus,dan likt ze zich overal inquote:Op maandag 7 januari 2019 15:04 schreef onpartijdigert het volgende:
scheelt wel he, als brenda ruzie heeft gehad, is ze wel socialer met anderen.
quote:Op maandag 7 januari 2019 15:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Tim is blij voor Tranny dat ze nu een professional iemand heeft, die ook geheimhouding heeft.
dat is de digitale keukenweegschaal ook.....quote:Op maandag 7 januari 2019 15:05 schreef onpartijdigert het volgende:
wat moet shelley achter de pc, dat ding is slimmer
Hear, hear!quote:Op maandag 7 januari 2019 14:44 schreef ericahysterica het volgende:
Lotus mag van mij blijven en ik vind haar niet minder asociaal in haar gedrag dan een paar anderen daar...met andere woorden zij past daar precies.
Zij heeft in ieder geval de moed om die eigenwijze snotsmurf te trotseren
nee, had m zelfs uitgezet. maar gesprek met tim joa gerrit van daarvoor zou wel relaxed zijnquote:Op maandag 7 januari 2019 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
Franny bij de psycholoog
Is dat de moeite waard om een filmpje van te maken?
Voor mij niet.Was het gesprek al heel snel zatquote:Op maandag 7 januari 2019 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
Franny bij de psycholoog
Nee, ze liegt over alles!quote:Op maandag 7 januari 2019 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
Franny bij de psycholoog
Welk huisje?quote:Op maandag 7 januari 2019 15:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik zorg dat het huisje op orde is en dat je gelijk weer bij mij terrecht kan.
Mmmmm Tim kende Franny dus toch?
Maar goed dat het geen leugendetector wasquote:
Alsof die betrouwbaar is.quote:Op maandag 7 januari 2019 15:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar goed dat het geen leugendetector was
Ze had het over Lotus.quote:Op maandag 7 januari 2019 15:13 schreef Bestweldonker het volgende:
Hoor ik nu Merel ook zeggen dat Franny liegt?
Linkje?quote:Op maandag 7 januari 2019 15:13 schreef Jian het volgende:
Met dank aan Heidi net het filmpje van Lotus en Brenda gezien. Aan de reacties dacht ik yes, world war 3, maar er gebeurde vrijwel niks, beetje woordjes heen en weer ......
ging dat over franny?quote:Op maandag 7 januari 2019 15:13 schreef Bestweldonker het volgende:
Hoor ik nu Merel ook zeggen dat Franny liegt?
Ze slopen die dingen zo snel. Met hoeveel het daar gebruikt word is een echt goeie misschien wel eens goed.quote:Op maandag 7 januari 2019 15:07 schreef Bumfuzzle het volgende:
Wat een sukkels... voor dat geld hadden ze ook drie normale kantoor pc's kunnen kopen.
Maar dat zal wel niet mogen van talpa.
Dan moeten ze natuurlijk weer twee stagiaires regelen om de boel te monitoren
Stelletje stasi idioten dat het zijn.
Hahaha... in 2 kampen denken. Relativeren is een kunst leer ik in de cosquote:Op maandag 7 januari 2019 14:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
jullie.....onze.
Wat een kleuternivo.
Printer vinden lukt nog niet,heeft hij Brandon voor nodigquote:Op maandag 7 januari 2019 15:14 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hahaha... in 2 kampen denken. Relativeren is een kunst leer ik in de cos
Is de nieuwe computer nog niet om zeep geholpen door Jessie?
Dat Tim Jessie uit de finance wil?quote:Op maandag 7 januari 2019 15:10 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
nee, had m zelfs uitgezet. maar gesprek met tim joa gerrit van daarvoor zou wel relaxed zijn
Net zo betrouwbaar als Talpaquote:
Mah nieh van de Febo...quote:Op maandag 7 januari 2019 15:18 schreef Bumfuzzle het volgende:
Een heel (correct) verhaal van Timmy over waarom Jessie zo'n lul is.
Maar alsnog stemt hij (en zijn slaafje) niet op hem?
Ik zou graag willen ,maar snap er zelf ook niets meer van.quote:Op maandag 7 januari 2019 15:17 schreef lorrie03 het volgende:
kan iemand een uodate geven wie er nou op wie gaat stemmen? snap er niks meer van
Ja dat zag ik dat ze de printer niet vonden.quote:Op maandag 7 januari 2019 15:16 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Printer vinden lukt nog niet,heeft hij Brandon voor nodig
Onmogelijk. Het is niet te volgen.quote:Op maandag 7 januari 2019 15:17 schreef lorrie03 het volgende:
kan iemand een uodate geven wie er nou op wie gaat stemmen? snap er niks meer van
Hahaha. Niemand snapt het meer.quote:Op maandag 7 januari 2019 15:17 schreef lorrie03 het volgende:
Wisselt met de 5 minuten.Hoor nu weer Joa tegen Gerrit zeggen ; op je andere ingevingquote:Op maandag 7 januari 2019 15:17 schreef lorrie03 het volgende:
snot op het beeldscherm en tussen de toetsen en dvd drivequote:Op maandag 7 januari 2019 15:14 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hahaha... in 2 kampen denken. Relativeren is een kunst leer ik in de cos
Is de nieuwe computer nog niet om zeep geholpen door Jessie?
okay ben ik nie de enigequote:Op maandag 7 januari 2019 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onmogelijk. Het is niet te volgen.
Het maakt niet uit, Joa gaat naar huis.quote:Op maandag 7 januari 2019 15:17 schreef lorrie03 het volgende:
Die staat er toch gewoon naast?quote:Op maandag 7 januari 2019 15:21 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ja dat zag ik dat ze de printer niet vonden.
Voor mij nietquote:Op maandag 7 januari 2019 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
Franny bij de psycholoog
Hahaha, zoiets ja.quote:Op maandag 7 januari 2019 15:23 schreef goldback het volgende:
[..]
snot op het beeldscherm en tussen de toetsen en dvd drive
Hoelang COS je nu al? Je weet toch dat een grote ruzie hier al twee keer schelden tegen elkaar en hoppaquote:Op maandag 7 januari 2019 15:13 schreef Jian het volgende:
Met dank aan Heidi net het filmpje van Lotus en Brenda gezien. Aan de reacties dacht ik yes, world war 3, maar er gebeurde vrijwel niks, beetje woordjes heen en weer ......
ja??? Tell me, Tims woordenquote:
haha precies, ik wacht altijd eerst op de filmpjes, je weet dat de bewoners achteraf ook nog de helft bij verzinnenquote:Op maandag 7 januari 2019 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelang COS je nu al? Je weet toch dat een grote ruzie hier al twee keer schelden tegen elkaar en hoppa
Had Franny maar een ietsie van de overbeet van Hitske dan zou ze er beter uit zienquote:Op maandag 7 januari 2019 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee je gebit is niet per definitie vreselijk als je rood haar hebt![]()
Maar dat gebit van His wel
Ik zou het niet weten ze zeggen a en doen b ik zie het morgen welquote:Op maandag 7 januari 2019 15:17 schreef lorrie03 het volgende:
hele dagen op een werkende brandon, erik of weet ik veel wie?quote:Op maandag 7 januari 2019 15:26 schreef chufi het volgende:
Als die mensen nou eens wat gingen doen ipv van alleen maar discussieren over stemmen en over anderen en een beetje op bed liggen....
Opdrachtje Febo.quote:Op maandag 7 januari 2019 15:28 schreef Dotteke het volgende:
Die zit ook op der praat stoel vanmiddag
[ afbeelding ]
Oke.quote:Op maandag 7 januari 2019 15:28 schreef Dotteke het volgende:
Die zit ook op der praat stoel vanmiddag
[ afbeelding ]
jij maakt er helemaal een frutsel vanquote:Op maandag 7 januari 2019 15:26 schreef PTLe het volgende:
[..]
Had Franny maar een ietsie van de overbeet van Hitske dan zou ze er beter uit zien
26?quote:Op maandag 7 januari 2019 15:31 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ] Hoeveel inch scherm is dat
ja en ze wil Frutsel geen pijn doen, zegt ie, denk dat het merendeel denkt dat Frennie juist beter af is zonder hemquote:Op maandag 7 januari 2019 15:32 schreef Dotteke het volgende:
Tim dacht dat Chris op hem ging, Maar als hij dan de warmte in haar ogen ziet dan twijfelt hij
Echt, ik vind hem met de dag walgelijker worden, en die eigendunk die die heeft, het kon wel een broertje van Jessie zijn.quote:Op maandag 7 januari 2019 15:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja en ze wil Frutsel geen pijn doen, zegt ie, denk dat het merendeel denkt dat Frennie juist beter af is zonder hem
Deze?quote:Op maandag 7 januari 2019 15:10 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
nee, had m zelfs uitgezet. maar gesprek met tim joa gerrit van daarvoor zou wel relaxed zijn
story of his life, stopt wel vaker iets in een verkeerd gaatjequote:Op maandag 7 januari 2019 15:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
Printer doet het.Stekker moest in het juiste gaatje
Wel grappig want Timoteef zit te liegen dat Franny op Jessie gaat, maar ze zei tegen hem ook maat 1 stem aan jessie te geven. Verder wordt ik niet goed dat hij het maar over de ideale samenleving heeft waar Jessie niet voor staat...nou als er iemand schijt had(en heeft) aan de bewoners dan is Tim het wel(net nog de hamburger van Mike opgefroten en er dan over liegen)...wat een kwal is dat zegquote:Op maandag 7 januari 2019 15:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
Fran 1 op Jessie en 1 op Merel en 1 op Joa
jaquote:
Mike niet meer? Had toch zijn 24 uur aangevraagd?quote:Op maandag 7 januari 2019 15:23 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het maakt niet uit, Joa gaat naar huis.
encoding in progress, maar zal wel die zijn . thanks !!. topquote:Op maandag 7 januari 2019 15:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Gesprek drie musketiers - 7 januari 2019
x707xg7
jessie zei tegen mike: fijn dat je blijft manquote:Op maandag 7 januari 2019 15:37 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mike niet meer? Had toch zijn 24 uur aangevraagd?
Ja ik ben wat te vroegquote:Op maandag 7 januari 2019 15:37 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
encoding in progress, maar zal wel die zijn . thanks !!. top
mike is iets moois beloofd dus die blijftquote:Op maandag 7 januari 2019 15:37 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mike niet meer? Had toch zijn 24 uur aangevraagd?
De twee grootste viespeuken van het vrouwelijk geslacht wat daar zitquote:
dat dacht ik ook al, een Sjon-actiequote:Op maandag 7 januari 2019 15:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
mike is iets moois beloofd dus die blijft
Zeg dat wel, hoop dat die twee snel weg gaan daar..quote:Op maandag 7 januari 2019 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De twee grootste viespeuken van het vrouwelijk geslacht wat daar zit
Koekoeloekiequote:
Das nou jammer, laat me raden............. op Joa zeker?quote:
Onbetrouwbaar maar dat wisten we al....quote:
het verbaast me dat die luie grootbek Merel maar met alles wegkomtquote:Op maandag 7 januari 2019 15:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Onbetrouwbaar maar dat wisten we al....
Brenda heeft weer gelogen over een verhaal eerst tegen Jessie en gisteren/vandaag Joaquin. Ze had het helemaal niet gezegd blablabla....
pfffffquote:Op maandag 7 januari 2019 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das nou jammer, laat me raden............. op Joa zeker?
Ja heb m'n stem al op hiske gezet.quote:Op maandag 7 januari 2019 15:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het verbaast me dat die luie grootbek Merel maar met alles wegkomt
haha dat wilde ik ook zeggen...dat had ik ook gezefd als ik naast jessie zou zittenquote:
Dat dus! Die kickt op andermans verdriet en als ze zelf verdriet heeft dan hoopt ze dat de mensen haar nog heel lang zielig vinden,zodat ze nog meer giften krijgtquote:Op maandag 7 januari 2019 15:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het verbaast me dat die luie grootbek Merel maar met alles wegkomt
Joa wil toch weg, die hebben dadelijk een neukparadijsquote:Op maandag 7 januari 2019 15:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dan is het gedaan met Frennie "alle hoeken van de kamer laten zien "
Is me denk ontgaan...quote:
En ondertussen steeds nog kaas in zijn mond proppenquote:Op maandag 7 januari 2019 15:51 schreef pollewop77 het volgende:
4 tostis en 3 broodjes ei heeft Joa net op en 3 bekertjes 7-up
Niet raar dat ie niet vooruit te branden is
ik bedoelde meer dat de tent rond isquote:Op maandag 7 januari 2019 15:51 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Joa wil toch weg, die hebben dadelijk een neukparadijs
quote:Op maandag 7 januari 2019 15:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat de tent rond is![]()
dat moet dan weer zeker tastbaar en inzichtelijk zijn?quote:Op maandag 7 januari 2019 15:56 schreef sjampoeh het volgende:
his is weer aan het knutselen
wat zijn je doelen
En SMART.quote:Op maandag 7 januari 2019 15:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat moet dan weer zeker tastbaar en inzichtelijk zijn?
Is toch heel interessant?quote:
quote:
Het laatste ging over Shelley.quote:
ja zover was ik ook alquote:Op maandag 7 januari 2019 16:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het laatste ging over Shelley.
ohhhh, hahaha, het model bestaat ook nogquote:
quote:Op maandag 7 januari 2019 16:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ohhhh, hahaha, het model bestaat ook nogdacht dat je gewoon "slim"bedoelde dat ze dat zegt
Is het niet handig om een topic aan te maken. Deze poll valt in het niet in de cos.quote:
die krijgt dus de publiekstemquote:Op maandag 7 januari 2019 16:05 schreef pollewop77 het volgende:
Hoe dom ook, om dit te vragen![]()
https://www.instagram.com/p/BsVf7KHgUpl/
Samen met die wekelijkse pol aubquote:Op maandag 7 januari 2019 16:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het niet handig om een topic aan te maken. Deze poll valt in het niet in de cos.
Ze weten toch al dat zij de publieksstem ontvangtquote:Op maandag 7 januari 2019 16:05 schreef pollewop77 het volgende:
Hoe dom ook, om dit te vragen![]()
https://www.instagram.com/p/BsVf7KHgUpl/
Heeft ook geen toegevoegde waarde tochquote:Op maandag 7 januari 2019 16:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het niet handig om een topic aan te maken. Deze poll valt in het niet in de cos.
Ja bv. Een poll of stem topicquote:Op maandag 7 januari 2019 16:07 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Samen met die wekelijkse pol aub
Ik mag het hopen dat ze hem krijgt iddquote:Op maandag 7 januari 2019 16:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze weten toch al dat zij de publieksstem ontvangt![]()
![]()
Dit keer helemaal terecht
Dan heeft die poll het ook nietquote:Op maandag 7 januari 2019 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ook geen toegevoegde waarde toch
Waarom gewoon doenquote:
Tussen zeggen en doen zit een heel verschil Koos.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:09 schreef Koos1958 het volgende:
Zit die tim in die yurt hangt dat aanhangsel van hem er ook weer bij Die zou toch meer met anderen gaan optrekken vertelde ze gister tegen Christel.
Jij eerst.quote:
Nee, is toch een vertekend beeld, is alleen van een paar streamers van hier.quote:
Primaquote:
Misschien voor de twijfelende cosserquote:Op maandag 7 januari 2019 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is toch een vertekend beeld, is alleen van een paar streamers van hier.
Heeft wat mij betreft geen enkele waarde
Klopt omdat je cossen door moet scrollenquote:Op maandag 7 januari 2019 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is toch een vertekend beeld, is alleen van een paar streamers van hier.
Heeft wat mij betreft geen enkele waarde
we hebben het er toch steeds over, ik vind m prima passen en 120 andere mensen ookquote:Op maandag 7 januari 2019 16:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet niks.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt omdat je cossen door moet scrollen
Ook dat nog, soms lees ik hier als ik iets gemist heb en denk ik wauw das heftig, zie ik een filmpje stelt het helemaal niets voorquote:Op maandag 7 januari 2019 15:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
haha precies, ik wacht altijd eerst op de filmpjes, je weet dat de bewoners achteraf ook nog de helft bij verzinnen
UTO / Utopia nominaties november 2018. De Tuinfluitert had het al gedaan. Ik zet de poll er wel inquote:
Dan nog blijft het van een paar cossers van hier en niet het totale beeld van de streamers/kijkers. Dus geen toegevoegde waardequote:Op maandag 7 januari 2019 16:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt omdat je cossen door moet scrollen
quote:
Ik vind het grote onzin, maar ja als andere er waarde aan hechtenquote:Op maandag 7 januari 2019 16:12 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Misschien voor de twijfelende cosser
Was net te laat , iets over wat nog 2 maanden betaald moet worden en nog niet gedaan is of zoquote:Op maandag 7 januari 2019 16:15 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
Merel iets met boekhouding etc
Ze zoeken Tim.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:15 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
Merel iets met boekhouding etc
Is toch leuk om te weten wat de cossers vindenquote:Op maandag 7 januari 2019 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het grote onzin, maar ja als andere er waarde aan hechten
nog beterquote:Op maandag 7 januari 2019 16:14 schreef Soury het volgende:
[..]
UTO / Utopia nominaties november 2018. De Tuinfluitert had het al gedaan. Ik zet de poll er wel in
ik vind t wel handig, hiske staat bovenaan.. kijken of t klopt morgen.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het grote onzin, maar ja als andere er waarde aan hechten
quote:Op maandag 7 januari 2019 16:17 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze zoeken Tim.
Merel - Het is 4 uur, hij is aan het vrijen.
Ik weet altijd wel wie, maar vind het wel leuk om te zienquote:Op maandag 7 januari 2019 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was net te laat , iets over wat nog 2 maanden betaald moet worden en nog niet gedaan is of zo
Rouwtherapie over haar hondje.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:18 schreef Koekiebakkie het volgende:
Kwam die Merel nu weer van koffie drinken?
Dat bedoel ik dus. Het zijn alleen stemmen van die paar hier en niet van honderden andere die stemmenquote:Op maandag 7 januari 2019 16:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind t wel handig, hiske staat bovenaan.. kijken of t klopt morgen.
minimaal 8x per dag, gaat ze voor zeiken en zeuren zei ze laatstquote:Op maandag 7 januari 2019 16:18 schreef Koekiebakkie het volgende:
Kwam die Merel nu weer van koffie drinken?
Column hahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 7 januari 2019 16:17 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze zoeken Tim.
Merel - Het is 4 uur, hij is aan het vrijen.
Dat gaat gegarandeerd foutquote:Op maandag 7 januari 2019 16:20 schreef pollewop77 het volgende:
Staat er al een camera achter dat beeldscherm?![]()
Jessie wacht tot Tim op zijn bek gaat qua financien
ik vind het gewoon leuk omquote:Op maandag 7 januari 2019 16:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind t wel handig, hiske staat bovenaan.. kijken of t klopt morgen.
ik denk dat je een hele andere uitslag krijgt als je een poll op fok plaatst met wie 'haat' je het meestquote:Op maandag 7 januari 2019 16:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik vind het gewoon leuk om
Te zien hoe hier de stemmen zijn, en of het klopt met het gevoel
Dat heerst in de cos. Haat naar Hiske klopt dus wel, had alleen. Chris hoger ingeschat
Nee die gaat toch weg, ook jammer van het jacuzzi geldquote:Op maandag 7 januari 2019 16:24 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben vandaag niet eens gestemd voor die sportapparaten van Joa
Maar Hiske krijgt buiten de cos weinig stemmen dus vraag ik me af of het lukt haar de publieksstem te geven.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik vind het gewoon leuk om
Te zien hoe hier de stemmen zijn, en of het klopt met het gevoel
Dat heerst in de cos. Haat naar Hiske klopt dus wel, had alleen. Chris hoger ingeschat
De vergadering liep ook iets uit de hand.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:24 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben vandaag niet eens gestemd voor die sportapparaten van Joa
Joa was er ook nietquote:Op maandag 7 januari 2019 16:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De vergadering liep ook iets uit de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |