Zo zie ik haar en dat beeld creëert ze zelf..........Dus nergens op slaan zou ik het niet noemen......quote:Op maandag 7 januari 2019 13:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat een onzin, net alsof ze met iedereen in bed duikt...ja ze neukt veel maar met steeds met dezelfde, slaat dus helemaal nergens op
Je kan de boom in Joa.quote:Op maandag 7 januari 2019 13:32 schreef pollewop77 het volgende:
Joa vindt dat ze nog ff moeten genieten en elkaar in de waarde laten
Sperma?...........quote:Op maandag 7 januari 2019 13:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny:Het zit en de familie, dat we een stofje missen, maar ik weet niet hoe dat stofje heet.
Dat dusquote:Op maandag 7 januari 2019 13:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo zie ik haar en dat beeld creëert ze zelf..........Dus nergens op slaan zou ik het niet noemen......
De drie musketiers..............Je kunt ze beter de drie biggetjes noemen en Jessie is de boze wolf........quote:Op maandag 7 januari 2019 13:33 schreef pollewop77 het volgende:
Ik walg echt van dit gedoe van die drie
Ze mist wel meer stofjes, maar ze komt niets te kort aan de liefdessappen van Tim. Dat compenseert dan wel weerquote:Op maandag 7 januari 2019 13:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny:Het zit en de familie, dat we een stofje missen, maar ik weet niet hoe dat stofje heet.
omdat ze veel neuktquote:Op maandag 7 januari 2019 13:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo zie ik haar en dat beeld creëert ze zelf..........Dus nergens op slaan zou ik het niet noemen......
Wat ze doen is ook vrij normaal als jong stelletje.quote:Op maandag 7 januari 2019 13:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat een onzin, net alsof ze met iedereen in bed duikt...ja ze neukt veel maar met steeds met dezelfde, slaat dus helemaal nergens op
quote:Op maandag 7 januari 2019 13:36 schreef MariaElena2018 het volgende:
Franny haalt afhankelijk en onafhankelijk door elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |