Geloofde het ook al niet......quote:Op maandag 7 januari 2019 13:19 schreef PTLe het volgende:
Huh is die Mike dus niet opgezouten , en weer aan het werk ?
[ afbeelding ]
Voorquote:Op maandag 7 januari 2019 13:21 schreef Koekiebakkie het volgende:
Even een voorstel: Ogai erin en Jessie eruit?
Ik stem voor
quote:Op maandag 7 januari 2019 13:21 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik stem voor
Het word echt steeds gekker daarquote:Op maandag 7 januari 2019 13:22 schreef pollewop77 het volgende:
Het is net alsof je naar een gesloten instelling zit te kijken. Tim en Christel zijn de patientbespreking aan't doen
Neen.quote:Op maandag 7 januari 2019 13:21 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik stem voor
Voor haar mag elke vent eruitquote:Op maandag 7 januari 2019 13:21 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik stem voor
one flew over the cuckoos nest, waar de patiënten denken de dokter te zijnquote:Op maandag 7 januari 2019 13:22 schreef pollewop77 het volgende:
Het is net alsof je naar een gesloten instelling zit te kijken. Tim en Christel zijn de patientbespreking aan't doen
Verkeerde keuze van de groep ook. Die andere had moeten blijven 2 maanden geleden.quote:Op maandag 7 januari 2019 13:23 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Die Frennie is echt de miscast van heel utopia
Het is een leuke verschijning, maar dat zegt nog niet zoveel..........quote:Op maandag 7 januari 2019 13:21 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik stem voor
quote:Op maandag 7 januari 2019 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
one flew over the cuckoos nest, waar de patiënten denken de dokter te zijn
Die was na 2 dagen al gillend naar huis gegaan denk ikquote:Op maandag 7 januari 2019 13:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Verkeerde keuze van de groep ook. Die andere had moeten blijven 2 maanden geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |