Ik krijg nooit dm's voel me echt onpopulairquote:Op zondag 6 januari 2019 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je 1 dm gestuurd, ga nu niet stoer lopen doen omdat je je op je pik getrapt voelt omdat je je afgewezen voelt
Ik vind dat ding boven dr lip gewoon niet aantrekkelijkquote:Op zondag 6 januari 2019 23:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent echt flink ziek in je hoofd of niet?
Kan altijd erger, ik krijg alleen dm's van modsquote:Op zondag 6 januari 2019 23:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik krijg nooit dm's voel me echt onpopulair
Primaquote:Op zondag 6 januari 2019 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je 1 dm gestuurd, ga nu niet stoer lopen doen omdat je je op je pik getrapt voelt omdat je je afgewezen voelt
Ik krijg veel dm's van Stimoquote:Op zondag 6 januari 2019 23:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik krijg nooit dm's voel me echt onpopulair
Watch out, badass over herequote:Op zondag 6 januari 2019 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan altijd erger, ik krijg alleen dm's van mods
Ze poste hier ook de hele avond gewoonquote:Op zondag 6 januari 2019 23:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kom hier net weer kijken en gelijk 2 posts over stimo in 5 minuten
posttequote:Op zondag 6 januari 2019 23:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze poste hier ook de hele avond gewoon
Wat heeft dat met mij te makenquote:Op zondag 6 januari 2019 23:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze poste hier ook de hele avond gewoon
Zullen wij dan ook seksen?quote:Op zondag 6 januari 2019 23:09 schreef SideEffect het volgende:
Ik vind dat prof, Zosk en Chloroform met elkaar moeten seksen en niet meer in de sc moeten huilen en elkaar negeren
Ik negeer niemand hierquote:Op zondag 6 januari 2019 23:09 schreef SideEffect het volgende:
Ik vind dat prof, Zosk en Chloroform met elkaar moeten seksen en niet meer in de sc moeten huilen en elkaar negeren
Ja nee want ik heb je eerder ook al op een taalfout gewezen en hier ga ik gewoon nat opquote:Op zondag 6 januari 2019 23:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga morgen maar lekker de wijsneus uithangen tegen je leerlingen
Walgelijkquote:Op zondag 6 januari 2019 23:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee want ik heb je eerder ook al op een taalfout gewezen en hier ga ik gewoon nat op
Klopt. Is een fetisj waar ik niet trots op benquote:
Nee, jouw zinnen lopen lekker.quote:Op zondag 6 januari 2019 23:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee want ik heb je eerder ook al op een taalfout gewezen en hier ga ik gewoon nat op
Op welke festisjen ben je wel trots?quote:Op zondag 6 januari 2019 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt. Is een fetisj waar ik niet trots op ben
Hahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |